Ik vind dat de cd's er in ieder geval in moeten komen, maar wat betreft xbazar vind ik de reden dat de threads teveel worden opgedeeld nonsens omdat:
1.) Xbazar is het meestgebruikte gedeelte van het forum. Met ruim 200.000(!) berichten laat het bijna alle andere onderdelen achter zich. Zoveel posts op 1 onderdeel is gewoon teveel. Dit maakt het onoverzichtelijk.
2.) Het is hoofdzakelijk een xbox forum. Mensen die gamecube spellen en dergelijke aanbieden zijn relatief maar een klein gedeelte van het aantal posts. Het (kleine) aantal threads dat er daardoor bijkomt weegt niet op tegen het grote voordeel van overzichtelijkheid en minder kicks.
3.) De kickroulatie wordt dus lager alhoewel dit nog steeds een probleem blijft.
4.) De overzichtelijkheid wordt niet alleen groter op de threadindex van xbazar. Ook de threads zelf worden minder groot als mensen veel verschillende zaken aanbieden. Dat komt ook de overzichtelijkheid ten goede.
Ik vind dat al deze redenen zwaarder wegen dan wat extra threads en het ongemak om het aan te passen. Mods hebben wel meer threads maar evenveel posts om te checken. Extra mods aanstellen zal niet erg moeilijk zijn. En op die DVD onderdelen en dergelijke komen relatief minder posts binnen dus je hebt daarvoor minder mods nodig.Je zet op xboxsoftware bijv.3 mods en 1 op "dvd+cd"+overige console software bijv. Je ziet nou ook sneller in een thread wat erin staat omdat ze kleiner zijn. Je kunt het gewoon weer van de baan schuiven maar dat er wat moet gebeuren met xbazar lijkt me duidelijk.
Als je de proef op de som wil nemen maak je er een xbw poll van. Als iedereen er op tegen is, so be it, maar ik denk dat de meerderheid voor is. Een reactie van de rest van de crew zou ik wel op prijs stellen omdat zwijgen niet werkt.
Laatst bewerkt: 9 mrt 2004