Ik speelde 'vroeger' (iig al wel een paar jaar geleden) Ceasar 3 op m'n pc Tot op de dag van vandaag vind ik het nog 'n vette game, en wilde 'm dus na een aantal jaar weer gaan spelen... Maar de cd kwijt Ook nergens meer tekoop ect. Dus daarom de vraag: Weet iemand een soortegelijke game, waar je dus een eigen stad moet opzetten en voorzien van alles?... (of waar ik 'm alsnog kan kopen / downloaden, stuur daar dan even een pm over) Of komt er ooit nog is een vervolg? Ik heb na Ceasar 3 er namelijk niets meer over gehoord, en vind dit toch wel jammer :{ Ciao, Tommy C. /Edit:
nee, alleen caesar 3 ik kan 1 waarschijnlijk niet eens meer afspelen op xp man! Iig wel bedankt, maar ik zoek toch écht deel 3
Van zelfde makers: Emperor: Rise of the Middle Kingdom Zeus: Master of Olympus Pharaoh Verder zijn Empire Earth & Age of Empires leuk EDIT: Emperor: Rise of the Middle Kingdom is van andere makers, maar lijkt heel veel op C3
En niet te vergeten Tropico http://www.gamersnet.nl/previews/tropico/ http://www.gamingcorner.nl/pc-tropico-paradise.htm Ook wel een lachuh spelletje
Deze heb ik allebei al Maar hier draait het alleen om de oorlog. Bij C3 draait het om de stad en de bevolking (economie, voorzienigen, ect.)
Er is niks aangekondigd, er gaan ook totaal geen geruchten rond (zover ik weet) dus reken er maar niet op. Maar niemand had denk ik ook een nieuwe Larry deel verwacht.....
Zelf heb ik Age of Empires en Empire Earth. Mischien is Ground Control of Zeus: Master of Olympus iets voor je. Ik vind ze zelf allebei wel leuk.
Heb ik ook, zie eerdere post Ground control is nu / toekomst... verleden vind ik leuk(er) misschien is die andere titel iets
De makers van Ceasar 3 zijn volgens de PU bezig met een nieuwe (vervolg?) game. Zelf was ik ook helemaal verslaafd aan Ceasar. Ik heb het spel helemaal uitgespeeld . Ik heb het nu ook thuis liggen, maar ik dnek niet de versie die jij wilt .
Nog niet gekocht... hij is hier nogniet id winkel /Edit: Dit: is toch de nieuwste? kijk maar op www.powerweb.nl