Cel Damage WEL OF NIET?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ErroX, 13 mei 2002.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik speel nu Cel Damage demo op de demo disc van dat 14 euro blad:D (namen worden nietgenoemt vanwegen ...???)

umm mij lijkt het een KEI tof spel.. vooral met z`n 4e is het vet (lijkt mij)
    maar is het een goed genoeg spel voor €69,- of niet anders ren ik straks als ik weer geld heb naar de winkel om C-D te kopen.....

HELP me

2. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    jah die demo is idd wel cool, zeker omdat ik overal had gelezen dat t een behoorlijk gaar spel was...

anders moet je em ff huren, kheb em hier bij de video/mediatheken alleen nogniet gezien...

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Deze week krijg ik hem binnen, moet ff kijken of ik tijd heb om hem te reviewe (examens =()

4. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em, en hij ging na een uur vervelen omdat je dan alle wapens en levels gezien heb.

voor de echte partyfun ga ik toch liever voor Fuzion Frenzy
    (Sumo met zn 4en is COOL, en wtisted system, duck, jump, jump, jump, duck, duck, jump)

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    PU 72 dacht ik. Wel goed dus volgens HEN!

NIet iedereen vind hen mening betgrouwbaar...

6. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahaha ik heb lekker nog geen examens! Maar um die demo roelt wel van cel bla bla, maar 70 euro? Nee zouk niet ervoor neerleggen wacht gewoon tot ie 50 euro is duurt niet zo lang.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als jij em dan hebt gerevieuwt mag ik em dan hebben???? dan krijg jij van mij wel xbox goodies ofzo
    jij krijgt het toch gratis

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ennuh maar is ie nou leuk om met z`n 2-3-4 e te doen?
    ikbedoel word het NIET na een tijdje saai ?

9. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik zou hem echt WEL kopen als je leuk wilt multiplayeren met vrienden. Er zijn echt voldoende wapens, je moet eers alles unlocken. Hij staat inderdaad veel kutrecensier erover, over de gameplay en zo. Maar ik vind de gameplay ram relax.

Ik heb er totaal geen spijt van dat ik die game heb gekocht.

EEN TIP: KOOP JE NIET BATMAN:'-( ]:- :confused: :'-( ]:- :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2002
  10. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Cel Damage is wat mij betreft een goed en superverslavend spel... Je lacht je kapot en het heeft een goeie besturing en mooie kleurige graphics... Ik heb 'm dus en ik heb er geen seconde spijt van... Er zijn reviews gemaakt die aangeven dat het spel gaar is en dus niet het kopen waard, maar ik snap daar niks van... Het spel is wel zeker goed, je moet wel van een snelle carcombat houden... Maar je hebt/krijgt de meest waanzinnige wapens tot je beschikking... En de cartoons zijn erg grappig... Stuurt als een zonnetje, ook nog... Het is duidelijk een fun-game, maar hij wordt afgekraakt omdat er veel te veel vergelijkingen worden gemaakt door die zuurpruimen van een reviewers met Twisted Metal Black... Slaat als een tang op een varken, want ook al zijn het beiden carcombats, dat is dan ook de enige vergelijking die te trekken valt... Ze moeten Cel Damage uitsluitend bekijken op de eigen orginaliteit en niet zo misselijk rare vergelijkingen maken met TMB... :+

Deel Deze Pagina