Gister Cel Damage van EA binnen gekregen, echt een lache spel is dat Terwijl ik net even een review van TeamXbox las (http://www.teamxbox.com/view_reviews.php?id=114&p=0) verbaasde ik me erover dat ze het zo enorm moeilijk vinden, ik heb het namelijk al bijna uitgespeeld, in niet meer dan 8 uur :/ Iemand anders ervaringen met dit spel?
Ja ik heb het spel ook, heb het gister nog een paar uurtjes met vrienden gedaan en ik vind het echt een vet spel. De rates die de game krijgt zijn minder, maar ik vind de graphics super (al vergt het volgens mij niet veel van de x-box) en door de grote diversiteit aan wapens verveelt dit spel niet snel.
Cel Shaded vergt wel veel van de Xbox, het is juist een zeer krachtige techniek omdat het eerst gerendered moet worden in 3D, en dan nog eens dat effect eroverheen moet (die schaduwen enzo)
IK heb de demo er van..en het is 1 van de demo's die ik het meest heb gespeeld..op NHL HITZ na.. samen met mijn broertje of vrienden is het altijd wel weer lachen..alleen jammer dat je in de demo niet zo heel veel wapens hebt.
cell damage Is cell damage dan al in de winkels verkrijgbaar ???? sorry was in de war met een ander spel....