[XOne] [centraal] 2 months free trial/ 2 maanden gratis Live (VRAGEN)

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 30 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Verlenging L!VE na twee maanden hoeveel Euro?

Hallo luitjes,

Ik heb net Rainbow six 3 besteld waarbij ook een code zit die je gratis 2 maanden live geeft. Mijn vraag, hoeveel wordt er na deze 3 maanden afgeschreven? want je kunt een jaarabbo voor zon 30 euro bij freerecordshop halen..dus als er iets van 60 afgaat is dat een tikkie zonde.....

Ook zou ik willen weten hoe je kunt voorkomen na 2 maanden of na een jaar dat het pakket weer verlengt wordt. Ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben, Groetennnnnnn

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sluit automatisch af na 2 maanden, wordt je gevraagt of je wilt verlengen, dan krijg je ook de prijsinformatie te zien.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dat is appart, want op de site staat in kleine lettertjes wel vermeld dat het stilzwjgend wordt verlengd, iets met maand of op andere basis, maar daar blijft het weer heel vaag in......

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt volgens mij word het inderdaad stil zwijgend velengd ... ik moet het opzoeken

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    eigenlijk daarbij nog een vraag, als het wordt verlengd, krijg je die communicator dan nog wel erbij???

6. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je het stop zetten als je dat wilt?? Bellen?? Brief of mailen zo ja waar naar toe?? Weet iemand??

7. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

€6.99,- p/m volgensmij

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Je krijgt in ieder geval een mailtje een maand van te voren. Ik dacht dat ik laatst gelezen had dat het 60 euro voor een nieuw jaar ging kosten.

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    haha, dit bedoel ik dus, leuke aanbieding maar zo vaag als het maar kan.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt geen Comminicator, maar die krijg je OF gratis bij Rainbow Six, OF je moet hem los kopen bij je locale game shop / x-bazar hier.

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik hoor het al, dr zitten echt bijna alleen maar nadelen aan als je m niet opzegt...

Prijs is vele malen hoger dan de 30 euro bij frs geen comunicator

Mijn enigste vraag is nu dan ook, is het makkelijk en kun je na die 2 maanden afkappen...en dan een nieuw setje kopen op dezelfde creditcard??

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, joh!

Je pakt gewoon die twee maanden mee. Tijdens die twee gratis maanden tik je de code van zo'n goedkope FRS starterkit in en dan is je abbo meteen verlengd met 12 maanden. Op die manier hoef je na 2 maanden geen nieuwe gamertag te kiezen, heb je toch een communicator en komt er voorlopig niemand aan je credit card.

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    oke, dat wist ik dus niet, dus als ik een nieuwe code bijtoets dan wordt er pas weer wat afgeschreven na 14 maanden??

Dat is idd veel overzichtiger en lijkt me ook wel logischer :)

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yep. Ik heb eerst een gewone account genomen op Xbox Live (met een goedkope starterskit van FRS) en vervolgens bij de accountverlenging het nummer van een tweede starterkit ingevuld (ook van FRS). Dat werd keurig als verlenging van mijn abbo geaccepteerd, dus nu heb ik met 2x30 Euri netjes een abbo voor 2 jaar. (Zo moet dat dus :) )

1 persoon vindt dit leuk.
  15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    2 months free trial

zo'n blaadje zat in me crimson skies doosje, maar kan ik me gewone account er ook mee verlengen? of moet ik perse een neiuwe tag aanmaken?

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat het niet mogelijk is om je account daarmee te verlengen.
    Dat is allemaal te ingewikkeld... En het is er juist voor om nieuwe leden te trekken. Als mensen daarmee hun account konden verlangen zouden ze duizende dollars mislopen.

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij kun je alleen maar een nieuwe tag aan maken en niet verlengen.

18. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een cc nodig voor die trial??

19. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk van wel...
    Of het kan ook van niet..
    wel omdat je hem dan snel kunt verlengen en niet omdat je toch al hebt betaald!!

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk van wel, voor premium content enzo. En ze moeten zeker weten dat jij het bent en waar je woont voor cheaten/bedreigen enzo.

Als je een Live-kit koopt, dan meld je je aan alsof het gratis is (je hebt al eerder betaald). Het wordt immers niet van je CC afgetrokken.
    Hetzelfde principe dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina