[XOne] [Centraal] Alcatel Speedtough USB (problemen)

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 jun 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De alcatel Speedtough USB modem geeft verschillende problemen met sommige abbo ... post hier je problemen en mogelijke oplossingen

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hier een heel vaag probleem mee. Ik kon namelijk de update van XBL niet downloaden... Maar somehow nadat ik mijn PC heb geformateerd werkte het wel. (Ik raad trouwens niet aan om je pc hierom te formateren ofzow, want misschien ligt het ergens anders aan :p) Weet trouwens niet eens zeker of het AS USB related was :eek:, maarja nu ik toch niet Live! ga heb ik er toch niets aan gehad :mad:

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    niet alleen de usb, gewoon de oudere versies van de speedtouch.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De andere versie (UTP) is op te lossen door deze te tweaken of dmv firmware upgrade (daar gaat een aparte thread over) ... De USB lijkt de meeste problemen te geven en er is nog geen duidelijke oplossing voor

5. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook zo'n aansluiting (lichtblauw kwal soort van modem) en is best wel kut, de upload is nie lekker snel, maar de download valt mee.
    upload =12.4 KByte/sec
    download= 81.6 KByte/sec

alleen het grootste probleem is dat je niet direct op je xbox kan aansluiten en ook niet via een router, alleen maar via I(nternet)C(onnection)S(haring) ook wel ICS, dus een netwerkkaart met ethernet via je pc eruit laten komen en de input is dan gewoon de usb kabel, nadeel is dat je pc aan moet staan als je wilt spelen via live of tunnel software.

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn USB modem is rood... En bij tunnel software moet de pc altijd aanstaan :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb jij ook problemen gehad met downloadble content? Zo nee, welke versie os heb jij?

(ik heb zelf geen alcatel ... maar ik ben nu aan het uitzoeken wat de problemen kunnen zijn)

8. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    neej geen problemen met content, maar ik weet niet zo snel waar ik kan vinden wat mijn versie is, maar mijn pa had hem gekocht bij een abonement bij planet internet en die was in samenwerking met de kpn en heette volgens mij mxstream.

Als je via ICS doet trouwens moet je pc wel ff geconfigureert worden als een thuisnetwerk, doet ie bij xp automatisch (kijk onder netwerk opties en dan instellen det xp het voor de rest zelf), dus ik ben blij dat ie het een beetje normaal doet.

Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alders40 heeft zijn probleem met de usb modem (MTU) opgelost door Sygate te installeren of zijn WindowsXP machine... nu kan hij wel zijn MTU aanpassen en content downloaden --> word vervolgd

10. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat heb ik ook gedaan, ik kon helemaal niks downen

Deel Deze Pagina