1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Algemene vragen TV's (4:3) (16:9) (Pal 50/60)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 21 jul 2006.

  1. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dat stickertje gevonden achter op maar kom er maar niet uit wat het serie nummer is en de sticker is ook een beetje vervaagd maar hier zijn de foto's

    [​IMG]


    en deze


    [​IMG]

    ze zijn een beetje onduidelijk door de flits van het digitale camera

    hoop dat jullie er wat mee kunnen
     
  2. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    als je goed kijkt zie je op de derde regel (waar ook '220-240 v' staat), dat hij 50hz beeld kan tonen.. vraag beantwoord? (je ziet de '50' goed en 'hz' is een beetje versleten/vervaagd)
     
  3. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar daar achter zou ook nog 60 hz kunnen staan toch?
     
  4. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, kijk maar goed het lijkt nog het meest op '90W'... het spijt me, maar ik denk dat hij alleen 50hz beelden aankan.. nieuwe tv? (je kunt een redelijk grote tv al voor 150 euro kopen (tegen de 55/60 cm als je goed rondkijkt).

    Er staat van boven naar onder het volgende:

    ARISTONA
    63KE6725/03M
    AGC19007 974729
    220- 240V~ 50Hz 90W
    VHF + S + UHF


    MADE IN BELGIUM
     
  5. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    tsja was ik al bang voor maar ik mocht dan de kleine tv van mun pa wel hebben maarja das best klein voor gamen had vandaag ook al ff in de mediamarkt gekeken voor 139 euro heb je een 51 cm tvtje
    maarja dat geld heb ik niet misschien maar mun ds verkopen }:]
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Minimaal 480p (640x480 progressive), maximaal 1080i (1920x1080 interlaced) :)
     
  7. sniffie

    sniffie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of pal 60 mogelijk is met deze philips tv: 28PW9509 (is hetzelfde als de 32PW9509, alleen beeldgrootte is verschillend!)

    Want als ik mijn xbox nu op pal 60 zet krijg ik flikkerend beeld in één kleur. Mocht het mogelijk zijn, hoe moet ik mijn tv dan zó instellen dat het wél werkt...?
     
  8. sniffie

    sniffie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zei dat ik xbox dashboard moest up daten, omdat er een bug bekend was van dat flikkerend beeld.

    Hoe update ik m'n dashboard dan? =( :{

    Alvast bedankt!
     
  9. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Pal 50/ 60

    Ik heb volgens mij een 50 hz tv, maar helemaal zeker ben ik daar niet van..
    Tenminste als ik op volume duw verschijnt er op mn scherm een balkje.. bij pal-50 is dit hetzelfde als normaal (normaal tv kanaal).. Maar bij Pal - 60 staat hij een stuk lager.. Verder valt me op dat er bij Pal-60 er een lijn (als je heel goed kijkt) door mn scherm loopt.. Pal -60 is dus een beetje vaag..

    Als ik nu een 60 Hz Tv koop, doen dan echt alle spellen het en is de kwaliteit van graphics e.d. dan beter ?? (HD is me iets te duur)
    Of is het aansluiten van mn 360 op Monitor mss een optie ?
    En LCD-tv maakt dat nog verschil ??

    Heb niet zoveel verstand van dingen op dit gebied :p
    bvd :D
    Laters
     
  10. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    het heeft vrij weinig zin om een 60hz tv te kopen, ze zijn wel goed te betalen maar wat je wint is te weinig om het te doen. als je een monitor wilt kopen, of een VGA aansluiting vrij hebt op je monitor, dan is dat in jouw geval denk ik de beste oplossing.

    Je moet dan hooguit de VGA kabel kopen van Microsoft (daar krijg er ook een DVI naar VGA adapter bij, als je dan een scherm hebt met alleen een DVI aansluiting, dan kun je je xbox er alsnog op aansluiten). Dan heb je het beste beeld dat je kunt krijgen (HD op een monitor).

    Als je wilt weten wat voor monitoren goed zijn, moet je maar kijken in de 'Computer monitor HDMI/VGA' thread kijken, daar worden genoeg monitoren genoemd en zijn genoeg foto's te vinden om er een uit te kiezen
    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  11. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi guys, even een snel vraagje

    Ik heb een lcd tv gekocht zonder component aansluiting

    ik heb de volgende aansluitingen: 2 scart + 2 x HDMI + VGA + DVI.

    Wat is de beste manier om mijn 360 aan te sluiten en de beste kwaliteit te krijgen in 720p en 1080i?

    bedankt alvast.
     
  12. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    een lcd tv gekocht zonder component aansluiting? |:- maar, ik zal proberen je een optie te geven;) :

    aangezien je lcd tv (merk, type, grootte?) een VGA aansluiting heeft, zou ik gaan voor het aansluiten van je xbox 360 via de VGA kabel (van Microsoft of monster ofzo). De demopods in de winkels met samsungschermen (je weet wel) hebben ook die kabel (microsoft) en je hebt waarschijnlijk wel gezien hoe mooi dat is. Je bent echt dom als je een Scart kabel zou kopen.. (echt heeeeel dom)..maar goed, je vraagt om hulp/advies, dus er is nog niets verloren;)

    BTW: mocht er in de toekomst een HDMI kabel voor de xbox 360 komen, dan zou ik daarvoor gaan (en een eventuele VGA kabel vervangen..)
    anyway, dat is toekomstmuziek. veel plezier :thumbs:
     
  13. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien hoort deze vraag hier niet thuis maarja
    weet iemand nog een goede tv voor de xbox 360 voor rond de 150-200 euro ?

    alvast bedankt
     
  14. sniffie

    sniffie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon geen pal 60 instellen via mijn xbox, ik kreeg dan een groen, trillend beeld. Ik heb met philips gebeld, om te kijken of hun de juiste instellingen wisten voor mijn tv (die pas net een jaar oud is, dus waar het eigenlijk wel mee zou moeten kunnen!)

    Ze vertelde me dat ik daarvoor een scart kabel die RGB signalen doorgeeft nodig heb! Dit is dus de ADVANCED SCART KABEL van de xbox 360!

    Maar ik wil dit wel zeker weten, dus zou het hier inderdaad aan liggen? En zou ik met deze kabel wél pal 60 games kunnen spelen (dus dat ik beeld krijg als ik dit selecteer via display menu op xbox dashboard) of is het onmogelijk dat het aan deze kabel ligt, en is het dus een miskoop?
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog even een vraagje ik weet niet meer hoe dat ook alweer moest..:confused:
    Voor Hitman moet hij op PAL60 staan en hij staat nu op PAL50.. wel op Widescreen en 720p maar meer opties staan er niet bij Display instellingen. Ik kan dus bijvoorbeeld niet PAL50 of PAL60 selecteren?
    Ik heb een Samsung M61 32 inch.
    Hoe kon ik de PAL50/60 settings ook weer aanpassen?
    Bedankt!!!!

    Sander
     
  16. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    het spijt me om te zeggen maar of er klopt weinig van wat hier allemaal staat, of mijn 360 is erg apart...:)

    Ik heb een flatscreen 100hz digital scan plus breedbeeld tv (ofzo) van 5 jaar oud en ik speel al mijn spellen op de 50Hz stand en dat geef bij mij een scherper beeld en minder flikkeringen als dat ik hem op 60Hz zet.

    Ook oblivion doet het gewoon perfect op 50 hz bij mij, evenals op mij oude tv van een jaar of 30 oud doet oblivion het gewoon op 50Hz, en die tv ondersteunde geen 60Hz. (inderdaad waren er dat wel de bijwerkingen van uitgerekt beeld enz.)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  17. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    zowiezo via HD :D Ik vind zelf de 720i fijner, Het reageert wat sneller op verschil van donker naar licht.
    http://www.elektrokoopjes.nl/index.php?a=2&c=1450&articleID=4873 is onze tv :D:D:D:D:D geen klagen over (A)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  18. dannynima

    dannynima Guest

    hej mensen ...

    wil over een paar dagen een LCD gaan aanschaffen voor de 360.
    Had gehoord dat de beeld dan wat beter zou worden.
    Weetniet precies wat de LCD allemaal inhoud.zouden jullie me alsjeblieft wat meer info kunnen geven.
     
  19. BydoR

    BydoR XBL gamertag: knackebrod

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik weet bij god niet waar ik deze vraag moet stellen... maar ik denk dat hij hier het beste past. Don't blame me.

    Het zit dus zo. Ik heb mijn xbox aangesloten via een HD-AV kabel op mijn monitor. De resolutie staat ingesteld op 1280x1024. Het scherm is overigens een 20" 4:3 formaat. Nu heb ik in het dashboard fullscreen, maar ingame niet meer. Alle games worden automatisch breedbeeld. Wellicht ligt dat aan de HD-AV kabel, maar misschien is dit recht te krijgen. Het is namelijk een beetje lame als je splitscreen aan het doen bent en je hebt een kleiner beeld omdat hij op 'breedbeeld' staat.
     
  20. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou is bij systeem>beeld kunnen kijken. Daar kan je je scherm instelllen op 60 hz/50hz blablabla en ook of het breedbeeld moet zijn ja of de nee als ik het goed heb :p weet het alleen niet cker. geen ervaring met comp. schermen


    Dit is erggggggggg fijne tv. Heel relaxt, heb hem hier ook staan. Alleen wat aan de dure kant. Maar zeker aan te raden :D:D
    http://www.elektrokoopjes.nl/index.php?a=2&c=1450&articleID=4873
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006

Deel Deze Pagina