1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    508
    Klopt. Zag dat ze de pier smiddags hadden afgezet. Gelukkig mooi vroeg, was er bijna niemand op de weg.

Is wat makkelijker als het je dedicated ‘doelloos’ rijden auto is. M’n normale werkauto staat nu wel stil nu ik thuis werk. Maar even stukje rijden met de Lotus blijft elke keer weer nice :) went nooit.

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.030
    Mijn Z4 is mijn daily voor het werk dus rij graag naar mijn werk, denk ook 75% van de tijd met dak open ook in de winter. Maar merk dat ik hem nu nauwelijks pak. Had zelfs van de week een lege accu omdat ik hem al weken niet gebruikt heb en waarschijnlijk de kofferbak niet goed dicht had gedaan waardoor de auto niet volledig "uit" ging. Gelukkig startte hij wel direct na aangesloten te zijn met startkabels. Dus ben nu wel van plan om om de 2-3 dagen even een blokje te doen.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    508
    CTEK druppellader is dan super handig. Heb em er altijd aanstaan. Blijft de accu het beste.

upload_2020-4-6_12-24-38.jpeg

Alexknl vindt dit leuk.
  4. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    2.877
    Ctek's zijn inderdaad super handig. Heb zelf 2 MXS5.0's voor de motor en auto.

Deel Deze Pagina