1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Je merkt het trouwens ook wel als je een keer om een boom gevouwen zit.
    Ik heb genoeg mensen gezien op internet die van dat soort dingen doen.
    Sommige kunnen het navertellen, andere zijn gespieced.
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    en daarom pats ik nu dat ik afgelopen vrijdag een Audi TT Roadster gekocht heb:)

    de snelle variant, dus 225 pk quattro, fotos volgen nog maar ben te lui om me telefoon snoertje te pakken:+
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Netjes!

    Tijd voor een nieuwe avatar lijkt me? ;)
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer het maar zegt steeds uploaden van bestand mislukt:mad: terwijl de maten goed zijn:mad:

    foto?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  5. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice!
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Nog zwart en cabrio ook..

    Ik ben jaloers hoor :)
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nice? Teeeeringggggggg... Kom ik aan met mijn Nubira haha.... Die ik nu overigens alleen nog maar Chevrolet mag noemen. Anders wordt ie kwaad. Maar stiekem is het geen echte Chevrolet hoor...


    Hele lekkere auto man.
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    foto van achterkant volgt:)

    edit: foto van achterkant erbij
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Valt lekker te chippen, de 1.8T.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dan breng je deze versie naar 260 pk. dus dat ga ik waarschijnlijk wel doen:+
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De V6 niet overwogen? Standaard 250pk en natuurlijk de heerlijke sound van een 6-cilinder.
     
  12. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is die een stuk duurder?
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    de v6 is ook meteen een enorm bedrag duurder, anders had ik die zeker genomen, maarja verbruik is ook meteen een stukje duurder.

    deze is ook ongelooflijk relaxt, ligt als een blok op de weg. even gas geven je hoort de turbo en je rijdt 130:+
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Auto is natuurlijk alweer een aantal jaren oud. Weet zo niet wat ze tweedehands doen en ken z'n budget natuurlijk niet. Maar een gechipte 1.8T zuipt ook wel wat! :+
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    2dehands v6 zit je rond de 20.000 euro

    gechipte versie is zuiniger;)

    de 225 pk die ik nu dus heb rijd 7.2 liter op de 100km op snelweg
    dat is 120kmh in ze 6:)
     
  16. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    What's geburt met je kenteken?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hij heeft hem in Duitsland gekocht denk ik?
     
  18. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    In duitsland moet je ook een EU kenteken hebben toch? Met zo'n D erop.

    Is het misschien toch een plaatje van internet ofzo?
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee, ik heb hem inderdaad uit duitsland
    en om hem dan te vervoeren moet je hem of op een trailer zetten of een kurzzeit kenzeichen kopen

    laatste geval heb ik dus gedaan, kost 121 euro en dan kan je 5 dagen door duitsland rijden, :)

    foto is echt mijn auto dat kan ik bewijzen:+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een probleem....en ik zie er geen speciale topic voor, dus ik dacht aan deze topic. Hopelijk zitten hier wat echte auto-kenners, op dit gebied.

    Ik heb sinds mei deze auto.

    http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,4023767,4025372#msg-4025372

    Mazda 323 coupé 1.5 , 1998.

    Superauto, rijd echt fantastisch maar van begin af aan(en ik had gelijk aan de bel moeten trekken, stomme stomme ik) klopte er iets niet. Het was het enige wat er niet aan klopte, en ik denk dat ik gewoon zoiets had van 'ach dit is niet zo erg' . Ik zal het uitleggen. Wanneer ik zachtjes begin te rijden en dan naar rechts of links stuur, dan hoor ik op een gegeven moment een soort tik/dreun...dit gebeurd ALTIJD ,dus wanneer ik rustig een parkeerplek uitrij en dergelijken. Een kennis zegt dat dit wellicht de voorwiel-aandrijving is, iets met een kogel. Helaas heb ik zelf de ballen verstand ervan. Ook is de auto verlaagd(niet door mij, zo kocht ik hem)misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

    Hoe dan ook....dit geluid hoor ik dus elke keer als ik rustig rij en naar links of rechts stuur, geef ik ook maar een klein beetje meer gas, dan hoor je helemaal niks meer als ik naar rechts/links stuur, maar ja...ik kan natuurlijk niet teveel gas geven als ik een parkeerplek uitrijd. En afgelopen maandag toen ik ging rijden merkte ik ineens dat het stuur de hele tijd naar rechts trok, dus ik moest als een gek bijsturen....ik reed al op de autoweg toen. Na een minuut (misschien twee) hoorde ik een zachte tik/dreun de auto reed weer volledig recht.

    Ik kan er natuurlijk meteen mee naar de garage gaan en het zal ongetwijfeld flink wat gaan kosten weer, maar ik dacht...ik plaats eerst hier het verhaal. Dat kan nooit kwijt en is gratis. Ik baal hier wel enorm van, ik ben zo blij met deze wagen. En als de reparatie dusdanig duur gaat worden....ach ik hoop gewoon niet dat ie wegmoet :mad:.

    Ander nadeel aan de auto...of zeg maar verlaging is dat ik al meerdere keren heb gehad dat ik over een drempel reed, en zo zacht mogelijk ,maar toch duidelijk hoorde dat de onderkant werd geraakt door die drempel. En al meerdere keren heeft de auto dus een flinke opdoffer gehad. Nou ja, ik hoop dat mensen hier wat advies kunnen geven, wellicht zal ik er toch gauw mee naar de garage moeten denk ik ,maar toch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina