1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie je al instappen met naaldhakken, een kort rokje en netkousen.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Rot op naar Spanje :mad:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    :cool:
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook maar een vrouwenauto.
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een hele gave auto, die tigra's. Zolang ze niet enorm "gepimped' zijn. Is dit nou een vrouwenauto;

    [​IMG]

    Ik hecht zoiezo geen waarde aan wie wat een vrouwenauto vind. Iedereen kan wat roepen en elke auto heeft zijn vooroordelen.
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    jup vrouwen auto:+
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die groene is über lelijk, maar de zwarte gaat nog wel!
    //edit ohnee moet wat anders zeggen, wat een vrouwen bak! Echt voor van die sletten :+


    Alleen heb ik verder niet zo veel met opels (en volkswagens)

    Wat is een vooroordeel over een suzuki swift? :+ (Waarvan ik de nieuwe echt super vet vind)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die nieuwe is ook mooi. Een collega probeerde de zijne nog aan mij te verkopen. Alleen 10.000,- vond ik een beetje teveel van het goede.

    Trouwens, het plaatje van die Tigra die ik postte was er gewoon 1 van google. Van mij hoeft er ook absoluut geen gepimpte rommel op (al vind ik het nog wel meevallen bij die groene).
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    2e hands Alfa Romeo 147 niets voor je?
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nope, die zijn me ook nog te duur.. Ik kijk ff lekker rond. Het is toch pas in de zomer weer aan de orde :)

    Thanks tho.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Een zwaar gepimpte tigra is lelijk. Deze dus ook:)

    Audi is trouwens een erk goed automerk. Hele goede auto's die weinig problemen kennen, laag onderhoud EN als je een lagere serie aanschaft ( zoals de A3 ) ook zuinig.

    A3 worden erg veel aangeboden en dus zeker niet al te duur.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zag ze op autotrader al voor rond de €4000
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jij vindt dat 'zwaar' gepimpt? Ik niet, al zou het van mij iets minder mogen. Maar ik vind bijvoorbeeld de achterlichten en de spoilertjes wel oke. iig niet té :)
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook zwaar gepimpt. Kijk die velgen, sideskirts, bumpers en dat in combinatie met die spoiler en achterlichten (waarschijnlijk ook 2 grote uitlaten) kan je naar mijn mening toch wel zeggen dat hij stevig opgemaakt is. Vind het zo ook echt een "sjonnie bak waarbij de bestuurder altijd een petje op heeft" auto om maar even in vooroordelen te spreken. Ik vind het té ik zou hem op die manier nooit kopen. Maar dat is allemaal een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    @Goiz, ik zou niet aan een Tigra beginnen. Vaak zijn het afgeragde bakken. Daarnaast is de inruil van deze bakken niet al te hoog. Tevens zijn er de nodige bekende problemen mee. Wat is je budget precies en wat zijn je eisen?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Velgen, sideskirts, bumpers ben ik met je eens. Maar ik vind een Tigra met een spoiler wel alweer wat leuker dan zonder. En die 'lichte' achterlichten vind ik ook wel wat hebben. Maar nogmaals, ik had gewoon even een plaatje van Google geplukt :)

    Verder ben ik het wel met je eens dat het absoluut niet moet neigen naar een beeld van een bestuurder die je ook hebt bij iemand die rijdt in een opgefokte Golf met Tribal stickers en alles d'r op 8) haha

    Eis is een Tigra. :+ Nee ik weet het allemaal nog niet.. Maar feit is wel dat 2 gasten bij mij in de wijk een Tigra hebben (niet gepimt oid) en die auto's zijn in mijn ogen gewoon mooi (zeker voor die centen).

    Maar ik kijk in de zomermaanden nog een keer ^^ Heeft geen haast. Eerst wil ik maar eens afgestudeerd zijn. Dat scheelt ook weer 154,- per maand 8)

    Oh trouwens, ik begin ook niet zomaar aan een nieuwe bak. Een kennis van me die werkt bij een garage, dus als ik ergens voor wil gaan sleur ik hem mee, om de betreffende bak even uitvoerig te testen ^^
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zal ook geen Tigra nemen, begin eerst met een Japanner weinig koste en altijd lekker snel. Mijn eerste auto was een mazda 323 hatchback.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijne ook :D Daarna Opel Corsa die ook prima was (maar goed, die was daarvoor ook van een bejaarde).
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die moest nog ingereden worden.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik zou voor een Seat Leon gaan. Niet zozeer de laatste generatie (die zijn echt schitterend, maar daar betaal je natuurlijk wel voor), maar eentje uit 1999 ofzo!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina