1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ben meermaals uit een bocht gevlogen hoor, en heb zo nu en dan achterste voren gestaan. Ik doe dit alleen niet midden in de stad. 't Heeft ook (in mijn geval) vrij weinig met m'n leeftijd te maken. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik over 10, 20 jaar nog steeds tegen, op of over de limiet door een bochtje ga.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Misschien iets te veel PGR3 ed gespeeld? :+
     
  3. GomoRra

    GomoRra Guest

    Volgens mij kent hij de realiteit tussen het echte leven en games niet meer...
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel zolang hij het op plekken doet waar het kan (zoals hij zegt)...

    Lekker boeiend als je in een verlaten weg tussen 2 weilanden een keer achterste te voren komt te staan ;). Mol je hoogstens je eigen auto en jezelf mee. Dat is altijd nog beter als op drukke wegen onverantwoordelijk inhalen en andere gevaarlijke dingen uitvoeren.

    Maar volgens mij wakker ik nu weer een eindeloze discussie aan :+
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2009
  5. GomoRra

    GomoRra Guest

    Voor de mensen die een klein budget hebben, maar wel een nieuwe auto willen is dit misschien een idee:

    [​IMG]

    Suzuki Alto met sport pakket. Zuinige auto met een A-label.
    Rijdt iets van 1 op 23. BMP vrij en kost daardoor 8499 voor de sport uitvoering.
    Lever je oude bak in 8499-1000= 7499 en ga rond de tafel zitten voor extra korting of extra gratis opties en je hebt een gloednieuwe auto voor weinig geld.
    Ik hoorde volgens mij zelfs dat hij maar 5 euro wegenbelasting kost per maand!
    Deze auto stond op de autorai.
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou me kapot schamen om daarin te rijden, dan ga ik wel met de fiets:+
     
  7. GomoRra

    GomoRra Guest

    Wat zeur je nou? Hij is perfect!
    Voor in de stad dan he! :p
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Juist wel... ik probeer het echte leven uit namelijk ;)

    Vandaag even mijn auto op de proef gedaan trouwens. Drie keer een stoplichtraceje gehad. Twee keer verloren en één keer gelijk, maar absoluut geen schande dacht ik: m'n 'tegenstanders' waren een Audi A3 1.8 Turbo, een BMW station 2.0 24v en een Mazda MX3 2.5 liter V6. Die Audi zat mij vooraf al uit te lachen, maar ik kon hem met gemak voor blijven todat zijn turbo erin sprong. Die BMW was gelijk op, maar ik had 2 passagiers mee. Die Mazda kon ik alleen in de 1 niet bijhouden, de overige versnellingen bleef ons gat redelijk gelijk. Wel lachen om dat blokkie is ff in de toeren te jagen. Max. koppel ligt op 4500rpm en dat haal ik met normaal rijden nooit.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind jou asociaal.
     
  10. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor auto rij je JeePee:)?, ik ben het wel eens met JeePee, een beetje lol kan en mag wel vind ik.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    xrsi toch? fordje
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ford Fiesta XR2i inderdaad. Je zou niet zeggen dat ik met 130pk die auto's bij het stoplicht bij kon houden, maar dat Zetec blokkie is echt heerlijk. Er zit niet echt een 'trek'-piek in. Vanaf 2000 toeren tot 6500 blijft hij trekken. Koppelkromme is een vrij vlakke lijn zo voelt 't. En van een korte bak is ook niet echt sprake. Top ligt op 220/230 ongeveer.
    Nog ff m'n homokineet linksvoor fixen en ik ga maar eens bezoekjes brengen aan zandvoort en de nordschleife :D
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    En je fiesta weegt geen drol natuurlijk.....Collega van mij heeft een B18A2 Civic met een compressor.....Dat ding vliegt alles er uit......
     
  14. GomoRra

    GomoRra Guest

    Hahahah Ga jij maar DIK voor lul rijden :p xD
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dik voor lul? Alsof die afgeragte 316i'tjes de show stelen daar
     
  16. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ik weet niet wat voor auto's daar rijden.
    Maar dan zeg ik het fout, dus dan rijden er blijkbaar meer mensen met dat soort auto's?

    Zijn er ook demolution derby's dan? Na het racen?
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Hij weegt nog aardig wat moet ik zeggen: 991 kg als ie leeg is. Vrij zwaar voor z'n klasse.

    Alsof daar alleen maar Ferrari's en Lambo's naartoe komen? Met een auto die in 8 seconden op de 100 zit, een top van 200+ heeft en een wegligging heeft waar al die zware bakken U tegen zeggen kan je best leuk mee komen op open track days hoor. Ik heb ze wel eens mee gemaakt, en als ik een beetje door stamp hoor ik zeker bij de snelste groep.
     
  18. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik zit net op google een beetje te kijken naar die wagen van JeePee, ziet er inderdaad leuk uit, ziet er een beetje uit als een rally geval. Aardig bommetje zeker? Alleen vind ik het gewicht ook nogal veel. Zit zeker veel luxe in?
     
  19. GomoRra

    GomoRra Guest

    Maar waarom zou je met je eigen auto daar gaan racen? Als het nou een 2e auto zou zijn okee..
    Zo'n auto is helemaal niet gemaakt om te racen, ik neem aan dat de banden goed slijten, de remmen ook snel en je rijd je auto lekker af zo.. Het is misschien wel leuk om zo'n auto te kopen als 2e auto en dan alles eruit te halen..

    Maar je kan ook een race experience doen op Zandvoort :p

    U gaat: Zelf rijden in een Porsche, Formulewagen, BMW 130i Lookalike, 4x4 rijden door de duinen, Quad rijden, Karten, Slamlom maken,driften, dragracen, ijsrijden en u kunt met uw eigen auto op het circuit van zandvoort rijden!

    Er zit wel een prijskaartje aan :p
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina