Burnout2 ownerz K heb laatst Burnout2 gehaald, k heb alleen bijna niemand in mn friendslist staan die m ook heeft. Dus als je je gamertag hier achter wil laten, dan hebben we evengoed nog n beetje competitie. Aaight?! IRON MONKEY NL CAPT HOWDY NL MARVIC NL DeVink Sonic 87 DjMouseman Magico JAW 001 MacNappy Offtrack Rob Knight DragonblasT
He styliciouz, als je de volgende keer een thread aanmaakt zou je dan misschien specifieker willen zijn over wat je met de thread wilt? Ik heb helaas geen Burnout dus ik kan je niet verder helpen...suc6!
TADA! *zie lijst van gamez dat aai oown* Maaruh, is dat echt zo leuk om te weten? Je kunt alleen score vergelijken Dat is behoorlijk saai
ik weet niet hoor, ik heb hem ook, maar valt me toch wel een bietje tegen als je hem een paar keer heb gespeeld.....
Hej, niet dat k ze wil gaan gebruiken hoor, maaruh... zijn dr ook cheats? Dan weet k nl of er ook nog mensen heeeeeel erg onterecht boven me staan in de recordlist. I HATE CHEATERS
Je krijgt vanzelf een aantal cheats als je de races haalt. Maar je hebt er weinig aan. Het is idd best leuk om de scores van de crashes te vergelijken.
Jahoor, zet me er maar bij. Ga vandaag weer de hele dag crashen met een paar vrienden om de scores een beetje te verbeteren.
K heb nu 2 cheats. Maaruh... wat houdt die Runaway cheat eigenlijk in?! K heb nog niet egt goed gecheckt hoor.
heb zelf de cheats ook nog niet gecheckt, maar had nog een vraagje. Is er een soort van Turbostart in Burnout2? want bij de start lijk ik wel een slak in vergelijking met de anderen
Jah er is een turbo start! die staat hier ook ergens in het forum...moetje ff zoeken. is iets met gas loslaten... vlak voordatje weg kan ofzo.. En hoe werkt dat met die cheats dieje kan verdienen? Nog nix van gemerkt! En je ken mij ook toevoegen --> Offtrack