Hoewel dit natuurlijk geen écht Xbox Live spel is wél een topic in het Live Gaming Forum. Waarom dan? CMR04 ondersteund namelijk wél scoreboards waardoor je je kan meten met andere toppers van over de hele wereld! Dit topic is vooral bedoeld voor het bespreken van het rijden van snelle tijden, vragen daarover, over de scoreboards, leuke onderlinge competitie, vragen over Car Setups etc! Ik zelf heb mijn tijden nog niet op Live gezet, zal dat pas doen nadat ik alles heb gereden. Heb daarom de scoreboards ook nog niet gezien, kan je die ook filteren op wat je vrienden hebben neergezet? If so; Dan clean ik even mijn Friends List voor wat CMR04 mensen
He go ahead MIlo NL hier. IK heb dit spel bij een maat van me gespeeld maar hij is zekers wel tof hoor.Ik zou zeggen kopen als je van rally houd.
Dit topic is waar het spel zelf wordt besproken. Gemengde meningen, morgen hopelijk XBW Review Ontopic: Ik rijd nu vooral met de Peugot 206, omdat 'ie zo verdomd lekker op de weg ligt. Ik reed geen snellere (of enorm langzamere) tijden dan met de Xsara though. Waar zijn die hele snelle tijden mee gezet op de Live scoreboards?
greece s1 heb ik met de citroen gereden 2.51 geloof ik. volgens mij sta ik in de top 15 met die tijd.
Woutert (POL) WTF! Wouter is Pools! *scoopt* nee serieus, is dit spel - écht goed - want dan ga ik em misschien ook halen. Heb nog 35 euro aan waardebonnen voor FRS
Polen is stoer Deltaone; Gewoon het 4WD kampioenschap Ook als je met de Xsara rijd speel je gewoon als jezelf, niet als McRae. Marius; Hmm. Ik weet niet of het online competitie gebeuren echt leuk is, ik denk dat het niet echt lang gaat leven, of erg uitgebreid wordt. Het spel zelf heeft ook niet onwijs veel diepgang, hoewel je natuurlijk altijd wel je proeven kan blijven rijden (wat zeker niet onvermakelijk is )