Problemen met controller!!! Ik heb al een paar keer problemen gehad met mijn controller. Vaak blijft de linkse trekker hangen! Dan rem je dus af bij race spellen, en nog erger, bij FIFA 2003 komt je keeper steeds uit zo'n goal. Heeft iemand anders daar ook last van?
Ik had ook zoiets met de linker analoge stick bij Aggressive Inline! Toen ging ik met het mannetje naar rechts, en toen wou ik naar links, ging het mannetje naar recht omdat de stick bleef hangen. Na een paar keer drukken op de stick deed ie het gelukkig weer.
ik heb daar geen last van (vele anderen wel) ik had samen met een vriend van mij dat ding open gesloopt en toen bleek dat die hele trigger los zat (hij zit in zo'n klein mechanisme) vaak is dat het probleem en moet je m gewoon ff goed zetten... en werkt dat niet, dan moet je een nieuwe kopen...
Ja, maar als ik de enige ben met dat probleem, is het niet zo'n ramp. Maar als heel veel mensen dat probleem hebben, is er toch echt iets mis met die dingen! :{
dat denk ik niet want anders zou hij deze tread niet aanmaken duhuh! maar ik heb dat dus ook ja met 1 van mijn 4 controllers... Inderdaad erg irritant bij fifa2003! Na ja, ik zat bij de winnende partij dus had ik er juist voordeel van maar om zo te winnen is idd niet leuk....
Ik heb ook precies hetzelfde bij 1 van mijn controllers. Meestal werkt hij goed maar soms blijft de linker trigger hangen. Erg irritant bij Project Gotham Racing, blijft je auto stilstaan of hij gaat een stuk langzamer.
kan je m niet ruilen (garantie)? edit: tip, als je toch een nieuwe van plan was te kopen ruil je die ouwe kapotte gewoon in nieuwe verpakking met bon enzo krijg je ook een nieuwe goedeD
Dat is eigenlijk wel een hele goede tip! thanx! Ik koop dan gewoon een nieuwe inderdaad en breng die oude terug met bon en ik krijg dan weer een nieuwe mee naar huis.... Dan heb ik dus mooi 2 nieuwe!
Zo te zien zijn er echt wel veel mensen die dat probleem hebben met die trigger é Kvind dat echt wel ambetant. Ik heb dat enkel met mijn tweede controller dus als ik fifa speel tegen een vriend geef ik hem de tweede controller Soms wel grappig want die weet dan niet dat die controller kapot is
ach ja, je doet je best maar..... ik denk dat hij ook van jou kan winnen met een kapotte controller kan winnen.... Althans, dat denkt hij!
Bij mij blijft af en toe m'n linker stick hangen, poppetjes die dan autistisch naar links en rechts gaan lopen.... Errug irri... tja daar blijft het toch Microsoft voor, want trek ik de controller eruit en plug hem erweer in... gewoon weer werken. Plug and Play zullen we maar zeggen dan
Ik had dat probleem eerst ook maar toen had ik MS opgebelt en toen kreeg ik een nieuwe ze hadden mij als advies gegeven dat je dat draad van je controller niet om je controller heen moest wikkelen omdat het daar aan zo liggen omdat ik dat ook deed.
ok dan, dat doe ik dus ook altijd! Waar moet je anders die meters kabel laten? Ik kan moeilijk dat rolding waar onze tuinslang omheen zit gerold iedere keer meenemen naar vrienden..
Ik heb er geen probleem mee maar ik wikkel ze nu niet meer om de controller maar ik pak de snoeren gewoon beet en zorg dat ze niet te ver uitsteken.
Ja maar L knop blijft wel haperen... En als ik mijn controller naar de winkel zou doen zou het kunnen zijn dat hij daar wel werkt! Want soms heb ik dat en soms niet.