[centraal] Counter-Strike

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door The Fish, 3 dec 2003.

1. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ik een van de gelukkige ben die deze game al in bezit heeft. Hij ligt nu nog gesealed op m'n bureau maar dat gaat niet zo lang meer duren den'k :). Zijn er nog meer mensen die misschien nu al Counter-Strike hebben, zo ja, voeg me dan ff toe.

KLIK voor een pic

2. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    en Hoe is ie??? Halen of niet??

ik ben SqanDeezY btw.

3. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je er nu al aan?

4. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    vertel

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Jongens, ik zie nu 2 posts op een rij die compleet niks toevoegen aan deze draad. Er vraagt al iemand waar hij hem vandaan heeft, ga dan aub niet dat nogweer vragen. Compleet nutteloos en het leest irritant.

gaarne stoppen en weer ontopic dus! :)

6. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Werk bij de Bart Smit en daar kregen we hem vandaag al binnen. Ben het nu even singleplayer aan het spelen, en het is behoorlijk aardig. Heel anders dan Rainbow Six 3; het heeft nml echt precies de gameplay uit CS op de pc maar dan in een nieuw jasje. Net ook even online geweest maar dat is niks hoor als je de controlls nog niet helemaal doorhebt :).

Kortom: Als je van CS houdt, een paar extra levels wilt, en je liever online op je xbox speelt dan op je pc (zoals ik), dan is het zekerweten een aanrader.

Ohja, ook een btje jammer, maar vast geen verrassing voor de gene die er al lang naar uitkeken/veel over gelezen hebben: De singleplayer is gewoon met bots! Dacht dat het net zoals condition zero op de pc een singleplayer campain zou bevatten, maar dat is dus niet het geval. Maarja, dat zullen de gene die puur voor de online optie gaan toch niet deren :).

EDIT: dit moest er nog even bij: Wat enorm frustrerend zeg. Er zijn 4 moeilijkheidsgraden, de 2e is ernstig simpel, maar bij de 3e wordt je konstant door je hoofd geschoten! Of het moet toeval zijn natuurlijk, maar heb het nu al 3 potjes achter elkaar :mad:.

Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  7. Soulrebel

Soulrebel G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck de singleplayer. HOE IS IE ONLINE??? LAG?? ik heb het nog nooit op de PC kunnen spelen, is het een aanrader dan???

8. Red Lightning

Red Lightning Blue Thunder and...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds gisteren (3 dec.) :p en ik moet zeggen dat het vlotjes speelt. Voor liefhebbers van het genre vind ik het zeker een aanrader.

Btw: Redlightning BE is m'n tag

9. Victory-Is-Life

Victory-Is-Life Victorious

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik weet dus echt niet wat ik r van vind...

Ik heb RS3 al en dat is zooooo fucking lauw!
    Het lijkt ook best wel qua opzet een beetje op *kuch* Counterstrike* :D

Maar zeg eens eerlijk, als ik dit spel koop, ben ik dan niet strax teleurgesteld omdat ik nu RS gewend ben?

10. Request

Request Request NL @ LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik flip nu echt helemaal...
    Kun je er voor mij ook 1tje regelen :p
    Weetje al een releasedatum..?
    En hoe is de Multiplayer (live) Mode....?

11. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Na lang 's nachts doorgegamed te hebben:

Ik ben nog geen lag tegengekomen met m'n adsl basic verbinding. Live! cs-en is echt helemaal geweldig, veel beter/leuker dan op de pc moet ik eerlijk zeggen. Niet alleen omdat de voice hier veel duidelijker -en dus veel nuttiger- is als op de pc, maar ook omdat de sfeer op Live! bijna altijd geweldig is. Ook zie je natuurlijk geen cheaters, en dat zal voor velen ook een groot pluspunt zijn.

Als ik de game zou moeten vergelijken met Rainbow Six 3, kan ik echt niet zeggen welke beter is. Rainbow Six 3 is gewoon veel tactischer, en vereist gewoon nog meer teamwork dan Counter-Strike. Als je realisme erg belangrijk vind moet je voor Rainbow Six 3 gaan, maar als je gewoon een leuke online Schooter wilt, en je je niet veel aantrekt van bagger graphics, dan is Counter-Strike net zo'n goede keus. Mensen die nog nooit Counter-Strike op de pc hebben gespeeld moeten het spel al helemaal in huis halen, al is het alleen maar om de gweldige gameplay van het spel een keer te voelen.

EDIT: Ook een btje jammer: Geen splitscreen! Daar gaat de 2 vs 2 op-de-bank lol...

Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Willen jullie de algemene indruk van Counter-Strike in dit topic houden, en dít topic gebruiken voor de algemene Live ervaring? Dankjewel :)

13. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel echt zwaar tegen vallen.

Ik verwachtte er heel veel van na vele Lan party's op school tijdens de les. maar dit is toch wat anders. misschien komt dat wel omdat je elkaar echt kent op school. en dat je ook nog in real life tegen elkaar kan praten. maar hij valt echt vies tegen.

Het is allemaal een beetje herhalend. eignelijk doe je niet echt tactieken. wat we dus wel op de PC deden. ik weet neit waarom eigenlijk. maar dit is het eerste spel dat ik op de pc leuker vind als op de XBox.

Verder kan ik er eigenlijk weinig over uitleggen. ik ga em iig morgen inruilen voor Top Spin.

14. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als zegt dat je geen tactieken gebruikt dan speel je niet met de juiste mensen. Ik speel met mijn clan maten en daar gebruiken we juist erg veel tactiek en daar door win je ook. Als je als een kip zonder kop rond gaat lopen rennen in je eentje ben je gewoon zwaar de lul. Samen spelen is echt de key in deze game.

Over de kwaliteit van de game. Ja er had meer in gezeten. Maar kan het ook waarderen dat ze zich volledig aan de pc versie hebben gehouden en de exclusieve xbox maps zien er ook beter uit als de orginele pc maps. Maar kwa gameplay staat deze game als een huis op palen fundering.

Om nog even op Vysio terug te komen ik vind het een beetje raar dat je zegt ik vind het herhalend en dan gelijk verteld dat je de pc versie zo goed vind. Kan ik niet snappen want de gameplay is het zelfde.

Conclusie als je van een shooter houdt met de feel van een halo en RTCW is deze game een hele goede aanwinst mits je het grafische naast je neer kan leggen.

15. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje Kan je online met een guest spelen ?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, er is uberhaupt geen splitscreen mogelijkheid.

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het nu al een paar keer gespeeld en moet eerlijk zeggen dat er toch best wel sprake is van lag. vooral als je iemand volgt met de chasecam

Verder wil ik ook nog even zeggen dat dit spel niet echt kan tippen aan de versie op de pc,

Maar voor de xbox is dit dus eigenlijk wel de beste FPS ( op live gebied )

18. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die lag ligt aan wat voor server je kiest , ik kies snelle servers en daar merk ik nix van lag

19. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook CS, ik vind de game echt helemaal geweldig. SP stelt echt niks voor, maar daar is de game eigenlijk ook niet voor bedoeld. De multiplayer is echt helemaal mijn ding. Grafisch gezien niet op en top maar het valt me toch mee. En wat de servers betreft, ik heb nooit lag, host namelijk altijd zelf (1024 upload:))

-Fragsoldier

20. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool dan wil ik wel op jou server spelen :D

Deel Deze Pagina