1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    er ligt wel een summoning key in arvs drelen waar die voor dient weet ik niet..
    ik heb daar nog geen andere key gevonden maar gebruik een telvanni bug musk en praat dan met hem.. wedde dat hij je de key geeft... (80/100 moet je zijn..)
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    2 dingen die dit kunnen veroorzaken

    1: Je hebt een bounty op je hoofd staan(een vrij grote als ze je daarom aanvallen) ga hiervoor naar de thiefguild wordt lid en vraag waar je je bounty kunt afkopen

    2: je hebt een imperial legion/guild armor gestolen en hebt deze nu aan zonder dat je lid bent van de imperial guild (of aangehad kan ook volgens mij) Er is een kans dat je er nooit meer van afkomt als deze optie het geval is. Dit weet ik niet zeker omdat ik gewoon een oude save game heb herstart


    tip voor nieuwelingen: save minstens elk half uur doe je dit niet krijg je er zeker spijt van, Morrowind is namelijk alles behalve bug-vrij
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze kan weg

    (dubbele post)
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je een normale bounty hebt, dan vallen ze je nog niet aan. Dat doen ze pas bij een death warrant (oftewel veel bounty)

    De mensen van de Legion vallen je niet aan als je hun armor aanhebt. Dat doen alleen Ordinators.
     
  5. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik de control creature spell vinden?

    ik wil die mudcrap en creeper bij mijn stronghold hebben alleen dan heb ik wel die spell nodig (of werkt die spell niet zo goed)
     
  6. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    die missie moet ik zo doen... van house redoran.. krijg ik van die corprus beasts corprus of niet? (heb illunubi missie nog niet gedaan namelijk) of is corprus krijgen alleen mogelijk via een scripted event?
     
  7. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaan die dan automatisch weer terug naar hun plaats? of t kan ook dat ze niet als creature dienen.. maar dan kan je control human prober ;)

    maar zou idd wel bruut zijn als het werkt. laat effe weten als het werkt ;)
     
  8. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben natuurlijk niet achterlijk en heb al gekeken of ik geen bounty heb, die he ik dus ook niet! Verder ben ik lid van het imperial legion, dus dat kan het ook niet zijn.
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    You got me fooled

    je heb ook zoiets als imperial guild dat is wat anders en zoals ik zei het kan ook al een tijd geleden fout zijn gegaan

    maar ik ben een beetje dom aan het doen: ik gaf gewoon een paar mogelijkheden, maar blijkbaar zijn deze niet het geval

    de enige oplossing (als je je er echt heel erg aan irriteerd) is dat je een oude savegame hersteld. Ik kan me namelijk niets anders bedenken wat zoiets zou veroorzaken.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb corprus inderdaad alleen maar via een scripted event gekregen en ben daar later natuurlijk ook weer van genezen( = is een van de opdrachten om de nerevarine te worden) dus het lijkt me dat je niet bang hoeft te zijn.
     
  11. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de sleutel te liggen van de gevangenis van Arvs Drelen (Gnisis) waar de orc zit? Die tovenaar wil em niet geven, ik kan de sleutel niet vinden en de tovenaar krijg ik niet dood. Ik kan ook geen spells of heb een scroll die een lock van 65 opent (waar kan ik die scrolls halen)
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ik me niet vergis moet je Baladas ompraten in het vrijlaten van de orc.
     
  13. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb alle 3 de mogelijkheden (wat je tegen hem kan zeggen) geprobeerd, maar niet 1 werkt.
     
  14. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over die twin lamps, ik was laatst een beetje aan het zoeken naar factions/guilds omdat ik onderhand alles wel heb gehad. En toen kwam ik de guild "twin lamps" tegen, ik heb er al wat vaker over gehoord en ook dat je naar iemand toe zou moeten gaan en het code woord zou moeten zeggen, maar iemand vertelde me hier dat dat niet klopte en dat de twinlamps geen quests hebben, maar toen vond ik dit:

    Twin Lamps - Free enough slaves from caves and the like, and eventually you can work for them. After you have freed a number of slaves (about thirty), talk to them about the twin lamps when you free them. Eventually you will get a password (it can also be obtained from Jobasha in his rare bookshop. Once you have the password, go to Ilemni Dren in St. Delyn's Lower South One (Vivec, St Delyn's canton, lowest tier, South side, middle house). Talk to her about slavery and answer her question with the password. You will now gain a small series of quests. There are some quests (notably the maiden's token quest for the legion) that interfere with this and prevent you from talking about slavery with her, so watch out.


    dit siet er best goed uit, zou dit niet kunnen kloppen?
    :)
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is het proberen waard. Maar ik denk niet dat het zal lukken, aangezien ik al van veel anderen heb gehoord dat het niet lukt.
     
  16. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    die vent is een ijdele geldwolf,daarmee zeg ik genoeg :p

    snap je he tniet?

    doe admire en bribe (wel met 100)
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel interresant.. Jammer dat ik al mijn Morrowind savefiles heb weggegooit :{
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Begin je toch weer opnieuw? Heb ik ook pas nog gedaan.:)
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Doe ik ook. Ik heb laatst weer ff LOTR & LOTR:TTT gekeken, en nou ben ik weer helemaal in the mood:)
    Ik ga nu een soort gandalf spelen :cool: Het zou ook wel mooi zijn als we een editor hadden op de Xbox, dan zou je echt 'the ring' kunnen maken (een vrind van mij heeft dat op de PC, constant 100% chameleon):cool:.
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Om het helemaal 'af' te maken zou je er dan ook nog drain personality op moeten doen. Om het corupterende effect na te maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina