1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee heb ik 100en blz terug ook gehad, maar dat past niet op een ring :mad:.
    Alleen wou ik er toen poison op zetten (de ring maakt je kapot :D)
     
  2. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    een domme vraag maar:

    al kom ik en ergens waar een mannetje met een omwijse bijl staat slaat hij me altijd in twee klappen dood, wat doe ik verkeerd? meer armor ofzo? ik werkelijk geen idee.

    ik heb heel weing armor maar stop me helemaal vool met drankjes en spreuken maar heeft weinig zin...

    alvast bedankt
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    leg het eens uit wat duidelijker uit, waar zit dat mannetje. Hoe ziet hij eruit. Zit je soms in de buurt van forten (deze hebben namen als hlormaryon ofzo). En wat voor level ben je dan?
     
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er meerdere, als ze maar een grote bijl hebben, twee klappen en ik ben dood.

    je hebt er een bij die brug richting die ruine waar de puzzle box ligt. een in de kamer waar die puzzel box ligt. eentje boven ebonhearth, een boven een visserplaatje te westen van het eiland (geloof molag amur?)

    ik weet niet hoe ze heten, maar slaan kennen ze wel!

    level 2 zit ik...
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is geen bepaalde groep, maar zijn gewoon tegenstanders. Je bent in 2 slagen dood doordat je pas op level 2 zit. Je moet wat meer trainen.
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    waar op moet ik dan trainen
     
  7. Arkantos

    Arkantos THWD

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Op je skills. Beter gezegd, de 10 skills die bij je major en minor skills staan. Als je tien van deze skills traint dan stijg je een level en wordt je sterker.
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Bwaha, dat herriner ik me nog :p (op een ander acount. Ben eigenlijk al sinds december 2002 lid:+)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar staat dat mannetje ergens dan?
    Haal anders de Amulet of shadows (toch?):
    ''You can't hit, what you can't see'' :cool:
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  11. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze draad al doorgespit maar kan nergens vinden hoe je aan de Bonebiterbow komt, ben als in de burial cave maar kom niet over het water, nou hoorde ik dat je een spell moet hebben om over water te lopen, als dat zo is waar vind ik die spell???

    Of is er een andere oplossing, kan iemand mij helpen??
     
  12. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    k hier komt ie:

    je moet doorgaan lopen totdat je bij een t splitsing komt (gewoon in het water hoppen)

    je neemt links gaat paar deurtjes door totdat je in een zaal komt waar stenen spiraal naar boven loopt, je gaat helemaal naar boven, volgt de weg door die deur en uiteindelijk de geest effe kelen, en de andere ventjes ook, GA DE KAMER NIET UIT VOORDAT JE BONEBITER BIJ JE HEB, (die geest heeft hem)
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    ..want als je de kamer weer uit gaat verdwijnt het lijk van die ghost gast, samen met die bonebitter bow, en dan ben je vastgelopen in je main quest, en je zult hem nooit af kunnen maken :)
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is intussen al gelukt, maar ik liep vast bij de 1ste deur, waar je over die 2 rotsblokken over het water moest springen, is uiteindelijk in de 3de persoon gelukt, en de bow heb ik al, Tankx everybody!!!
     
  15. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja daar dan moet je via dat geval rechts gaan dan ist eitje :p

    was ff vergeten dat die grot zo lang was ;) is nl 3 weex geleden sinds ik gemorrowind heb :confused::confused::confused:
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Morrowind heb ik weer eens opgepakt en overnieuw begonnen ben nu level 34 in 4 uurtjes LOL
     
  17. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    is eigenlijk al bekend wanneer goty uitkomt?
     
  18. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    In de VS. is ie al uit, wel dom dat ze nu nog steeds geen release date hebben in Europa|:- |:-
     
  19. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Dat vindt ik idd ook heel stom bah!
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het duurde ook heel lang voordat Morrowind hier uitkwam. Waarom kunnen ze nu nooit eens de PAL en Amerika versie tegelijk maken.:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina