1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Demon ADSL

Discussie in 'Games' gestart door deNeut, 13 mei 2003.

  1. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    De modem is idd een router....

    Die van mij ook, maar je hebt nog een router nodig om het te laten werken.... werkt niet met een hub, tenminste die van mij niet.....
     
  2. Pepie

    Pepie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Kga het vanmiddag gewoon proberen.. lukt het niet ga ik een Sitecom 4S router halen..
     
  3. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het werkt zou je slechts met 1 computer tegelijk online kunnen, of je moet op die computer ICS installeren....
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: DEMON DSL - AUB help me :D

    je hebt altijd een modem nodig. Dus als je nog geen modem hebt dan kies je uit een van deze twee.

    De keus is afhankelijk van het soort telefoonaansluiting je thuis hebt. Als je ISDN hebt kies je voor een ISDN modem; als je analoog hebt kies je voor een analoog modem.

    "Linesharing" betekent dat je telefoonlijn tegelijkertijd voor ADSL als voor telefoonverkeer gebruikt kan worden. Dat is tegenwoordig bijna (let wel; bijna!) altijd zo.

    Het komt wel eens voor dat je voor ADSL een aparte telefoonlijn moet aanschaffen. In dat geval heb je dus een aparte lijn voor ADSL en een aparte lijn voor telefonie. (En dus dubbele abonnementskosten).
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dat werkt alleen als je telkens je PC uit zet wanneer je Live wilt spelen. Niet erg praktisch hoor.

    Maar als jij een modem/router hebt (dus een modem met ingebouwde router) dan kun je toch je modem/router op ADSL laten inloggen en vervolgens het hele netwerk via NAT laten draaien?

    Misschien is het verstandiger om het invulformulier te gebruiken, dan is je vraag tenminste niet zo vaag.
     
  6. Pepie

    Pepie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.
    Ben nog niet zo bekend op dit forum, forgive me.

    Hubje werkte idd, maar ja.. schiet niet op.
    Erg onhandig en het loeit behoorlijk, tis een 12poorts met actieve koeling :mad:
    Koop deze week een router.
     
  7. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf demon 1024/512 (geupgraded)

    Modem van mij is de copperjet 810.(van demon gekocht)
    de methode van internet op mijn netwerk is zo:

    modem
    I
    Router(Twister met firewall en ingebouwde DHCP server)
    I
    Switch (amigo switch 16 poorts)
    I I
    PC XBOX

    gewoon modem standaard houden en niks veranderen (bij mij dan) PC aan zetten macadress via website van demon laten vastleggen en na een kwartier internet.
    Doordat de router intern een dhcp server heeft hoef je dus niks met kabels te knoeien want elke pc/xbox krijgt zijn ip van de router.
    En thats it werkt gelijk .
     
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nagenoeg dezelfde situatie.

    Demon 2048/512 (er is altijd baas boven baas...). :)
    Modem Alcatel Speedtouch home, getweakt en in bridge mode gezet (dus transparant voor de TCP/IP verbinding).
    Router/Switch is Vigor 2200E.

    PC aanzetten, Mac pagina opvragen... Effe wachten, router reset zodat ie zijn nieuwe IP adres opvraagt... Klaar.
     
  9. snoops

    snoops In Odd we trust!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, dit is handige informatie, ik zit net zelf te denken aan demon dsl express 1024/512. Maar ik vroeg mij af hoeveel mensen je nou kan hosten hiermee? Ik speel vooral unreal en wil toch minimaal met een mannetje of acht kunnen gamen als ik de host ben. Is dit dan een optie voor mij?
     
  10. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had een mailtje van je ontvangen snoops... met dezelfde vraag als hierboven....

    Het is ook een beetje lastig om met meer dan 8 personen op UC ter zitten als je zelf mee speeld en de game host:) ( meer spelers ondersteund de game namelijk niet)

    Als ik me server op dedicated zet kan ik zelfs voor 16 personen hosten.... dat is dus geen probleem.. iig hier niet:)
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna alleen maar MotoGP 2 via Live, en ik kan zonder problemen 16 spelers hosten met Demon Express 1024/512.. De 512kbit/s (54kB/s) upload is daar ruim genoeg voor..
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  12. Pepie

    Pepie Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Geil!!
    Morgen ook eens doen dan..
     
  13. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    We gaan hier van de zomer ook Demon ADSL nemen......en dan ook de snelste :9 -=-=-=-=-=2-8Mb/512=-=-=-=-=-

    w00t :D:D
     
  14. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    nee stop!!!

    geen aansluitingen meer pls.......

    De nieuwsserver van hun wordt met de dag langzamer:mad:....
    en een paar dagen geleden was ie zelfs overbelast... grrrrr
     
  15. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb door de did hele draadje gelezen, maar mijn vraag ik heel simpel, als ik via demon 512/256 adsl thuis heb, en hun ethernet modem heb, kan ik dan direct zonder routers of andere onderdelen op Live?

    Heb namelijk geen PC's die ik er aan wil hangen, gewoon de xbox direct online met die ethernet modem.
     
  16. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    volgensmij kan dat niet....

    je hebt een computer nodig voor de eerste aanmelding.... dan wordt namelijk je mac adres enzo geregistreerd....
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan en is zelfs de meest eenvoudige oplossing
     
  18. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    K, thanks boys.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    om er 100% van te zijn kan je ook de helpdesk van emon bellen ...

    maar een xbox is ook een pc en krijgt ook een mac adres toegewezen ... dus het moet geen probleem voor je te zijn
     
  20. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een laptop die ik er in eerste instantie kan aanhangen om aan te melden bij demon, maar ik wel em er niet constant aanhangen. Dus, either way, moet lukken.
     

Deel Deze Pagina