1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 23 nov 2010.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben een groot fan van de Fight Night franchise, ik speel nog steeds heel veel Fight Night Round 4. De demo van FN Champions heb ik nu ook al een hele tijd gespeeld. Ik vond het in het begin allemaal maar zozo, had ook het gevoel dat klappen niet goed aankwamen, het voelde allemaal zo chaotisch. Ik werd echt helemaal tot moes geslagen. Totdat ik het echt doorkreeg. Ik vocht met Ali en ging steeds met Tyson op korte afstand klappen uitdelen. Tja, dan verlies je natuurlijk, Tyson moet je niet dichtbij laten komen. Even de taktiek aangepast, op afstand blijven door de snelheid van Ali te gebruiken en veel jabs uit te delen. Nu is de CPU behoorlijk kansloos. Als ik met Tyson vecht probeer ik juist dichtbij te komen, omdat zijn reach korter is en de klappen veel harder aankomen van dichtbij.
    Ze gaan echt wel vet bloeden, vergeet niet dat het maar drie rondes zijn, in het echt liggen ze ook niet zo snel open. Je ziet ook heel duidelijk zwellingen en plekken tijdens het gevecht. De schade is duidelijker dan bij FN round 4.



    Ik sla de CPU regelmatig KO, maar het is gewoon geen simpel boksspelletje. In een paar potjes van 3 rondes leer je het niet zomaar. Daarbij heb ik het gevoel dat de moeilijkheidsgraad niet op makkelijk staat.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]
    [​IMG]
    nail'd-demo
    Bestandsgrootte: 1,18 GB

    [​IMG]
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Al uitgeprobeerd Dulle? Lijkt me wel een leuk spel (zoals Pure dat ook was), zo maar even downloaden dus!
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope. Vond Pure zelf tegenvallen, dus hier ook niet echt interesse in (of iedereen moet opeens heel lovend zijn)
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nail'd kreeg een 3 in de laatste GamesTM....

    Iemand Stacking al geprobeerd?
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vind niemand dan FN Champions een vette game. Ik ben helemaal hooked. Ik vond Fn Round 4 ook echt geweldig. De beste boksgame ooit, behoorlijk ondergewaardeerd onder het grote publiek. De game scoorde bij de bladen en sites wel hele hoge cijfers, maar werd volgens mij niet opgepikt door de massa.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind FN Champions wel een leuke game hoor, maar het is niet dat ik nu helemaal hooked ben aan zo'n (boks) spel. Ik heb FNR 3 en FNR 4 ook, dus deze zal ik ook vast en zeker halen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond 4 niet zo lekker aanvoelen als deel 3. Heb hem destijds wel gekocht maar amper gespeeld. Zal de demo van champions binnenkort eens uitproberen
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    FNR 3 had ik destijds puur gehaald voor de achievements :+, maar op z'n tijd wat klappen uitdelen is altijd wel tof.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind die hele Nail'd 3x niks, ik kan dit soort games best waarderen, zolang ze maar fun zijn en goed aanvoelen, deze game is geen van allen in mijn boek.
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Had hem ook even geprobeerd, na vijf minuten heb ik hem weer van mijn harde schijf gedonderd.
    Vond Pure toentertijd wel vermakkelijk, die heb ik toen echter weggedaan omdat er geen offline split-screen inzat.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Over de top race spellen met onrealistische jumps en dergelijke, maar Nail'd pakt mij gewoon niet. Perrsoonlijk vind ik voor zulke spellen motors ook leuker.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Same here, geleend van een vriend. Cheat/optie gebruikt zodat schoppen niet meer gestraft worden, en iedereen neer schoppen 8)
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jij snapt het. :9 Ook bij wat wedstrijden gedaan, maar de finales van die verschillende toernooien waren wel gaaf om zelf te doen.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Gast, had dan tenminste normaal gespeeld. Zelfs dan had je zo de achievements binnen. :+
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Vat valt Nailed tegen zeg.

    1 van de minder bekende titels waar ik naar uit keek. Net of er helemaal geen physics inzitten ofzo.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]
    [​IMG]
    Body and Brain (Demo)
    Bestandsgrootte: 717,14 MB

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]
    [​IMG]
    MotoGP 10/11 Demo
    Bestandsgrootte: 374,31 MB

    [​IMG]
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Geen mp in de demo?
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zit al een paar jaar niet meer in die demo. Een paar jaar geleden had ik MP demo van Moto GP 06 helemaal kapot gespeeld. Ik kon dat Mugello circuit op een gegeven moment wel dromen. Maar in een SP only demo heb ik geen interesse.
     

Deel Deze Pagina