[XOne] [Centraal] Eerste Indrukken Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door xentagz, 12 mrt 2003.

  1. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste Indrukken X-box Live

    vandaag hebben alle xbw-lers xbox live ontvangen,zet hier je eerste indrukken en ervaringen met het xbox live gebeuren....

    (ik hoop dat ie mag blijven:9 )
     
  2. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    yoyo

    in 1 woord geweldig,alleen zijn er geen spelers bij whaked!!

    en mechassault ook niet
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb deze Centraal gemaakt ... zodat ik straks niet nog meer eerste indruk threads krijg ;)
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    zolang het geen slow-chat blijft en er niet alleen 'geweldig' kreten komen maar ook daadwerkelijk ietwat wordt onderbouwd.
     
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep, Droontje is ook Live.

    Ik kwam thuis, pakketje open gemaakt, ff gepielt met Xbox Communicator. Xbox Communciator in m'n controller gedouwt, en vervolgens ben ik me ff gaan registreren. Naja, dat ging zonder problemen. Alleen mijn Gamertag was natuurlijk al bezet, en zodoende heb ik er maar een spatie en 03 achter geplakt. Ben op 03-12 jarig namelijk :p.

    Maar goed, ff online gespeeld, lagloos. Ging fantastisch... :9 Alleen... niemand praat er ?! Ik hoor maar af en toe iemand praten van "Hello..?" Heel af en toe...

    Ik heb trouwens de 'normale' versie van KPN ADSL (768/128), en het loopt fantastisch. Nooit echte lag. 'k Heb geloof ik 1 keer gehd dat ik ff in één keertje een metertje door schoot ofzo, maar verder niks bijzonders.

    Xbox Live bevalt me tot nu toe prima, alleen mis ik echt de Live functie van Halo... Iedereen die Halo weleens via Xbox Connect heeft gespeeld weet wel waar ik het over heb ;).
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Of er ook serieus over de eerste indrukken gepraat kan worden en niet over je bestelling die nog niet binnen is etc etc.

    *verwijdert domme reactie's.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    *verwijdert nogmaals domme reactie's.
     
  8. twist

    twist Guest

    een vraagje aan de mensen die hem al binnen hebben....
    Loopt het goed als je tegen mensen uit amerika bijvoorbeeld speelt?:+
     
  9. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker

    Gaat prima, ik heb motor gp met zn 12-en gepeeld uit verschillende landen ook amerika ,het spel loopt dan zonder latg maar hij gooit soms wel zn voice uit als het te druk word.

    }:]
     
  10. Chevalric

    Chevalric Guest

    Ik heb net ook een tijdje zitten MotoGP'en (aangezien er totaal geen MA gespeeld wordt)... qua lag valt het ontzettend mee, zag alleen net even een motor "springen".

    Het voice gebeuren is inderdaad een beetje vreemd, de meesten houden hun mond (tenzij het lang duurt voor het spelletje begint) en ik heb nog wel eens dat het geluid niet (goed) doorkomt, da's wel irritant... Maar tot nu toe heb ik Engelsen, Fransen, Nederlanders en Duitsers prima kunnen verstaan...

    Amerikanen heb ik nog niet echt gehoord, maar die zijn waarschijnlijk nog niet online...

    Al met al vind ik het erg leuk om te doen, maar ik wil wel snel een Live game erbij kopen (Ghost Recon waarschijnlijk).
     
  11. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste indruk!

    Mijn eerste indruk:

    Sinds het aanmaken van m'n account hebbik vooral motogp een paar x gespeeld. 1 x heb ik gehad dat er voor me iemand reed die steeds een paar 'meter' versprong, lag dus! Dit is tot nog toe 1x gebeurd.

    Het friendslist systeem werkt perfect. Voor ik er erg in had iemand me ge'add op z'n friendlist en werd ik uitgenodigd voor een paar rondjes :D

    Op het eerste oog werkt het allemaal goed en wel! Hopen dat er in de toekomst games komen die live helemaal tot een toppunt zullen brengen, want alleen met deze 3 demo-games red je het echt niet hoor, dus denk aan het budget!

    Gegroet!
     
  12. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel vraagje: ik had verstaan dat je niet Live kon met je kitjes tot op 14 maart pas....dit klopt dus blijkbaar niet? Kan je nu dus alles al Live doen?
     
  13. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:welke tekens kan je allemaal in je gamer tag zetten? al veel mensen last gehad dat ie a bezet was?
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt al wel op Xbox Live ja, en symobls (tekens) kun je allemaal niet gebruiken in je naam..
     
  15. Hotshot

    Hotshot Guest

    jullie vragen zijn niet echt gepast in dit topic :):)
     
  16. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan moeilijk een nieuw topic openen om dit te vragen he ;)
    En aangezien hier de eerste indrukken toch worden gemeld, wou ik het effe zeker weten.
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Alleen voor indrukken, niet voor algemene vragen!
     
  18. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vragie, heeft iemand al content gedownload ??? (voor MA of SC)
     
  19. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Jelzie, ja dat heb ik gedaan. Ging goed, Mechs waren zo binnen, levels duurden wat langer. Nu maar hopen dat het gratis is/was ¬_¬. Splinter Cell content komt pas 14 maart.

    [edit]Voordat mensen gaan denken dat ik een Drone clonetje (ben ik eigenlijk ook, maar niet zoals jullie denken :p) ben, we hebben samen één gamertag.[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  20. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik ben echt zo fucking jaloers! op jullie
    damn.... Jullie zitten daar lekker te xbox liven
    ik hier in me luie stoel jullie reakties te bekijken damm..
    wat een klote Credit Card Damn!!!!

    Maar is alles een beetje overzichtelijk ?
    en hoe gaat het met de stem te kunnen vervormen ?
    Lukt dat goed?
     

Deel Deze Pagina