[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]

    Het spel Enter The Matrix, gebaseerd op de welbekende blockbuster, komt binnenkort uit. De Europese launchdatum staat gepland op 15 mei 2003 (bron: www.tothegame.com).

    Enkele previews:

    Xboxgamers.com preview
    Gamers.com preview
    Gamespy preview

    Het verhaal van Enter The Matrix is verweven met de film The Matrix 2 (die dit jaar uitkomt). In de game zelf zal meer dan een uur aan exclusief filmmateriaal te vinden zijn.

    In het spel zul je flinke knokpartijen moeten uitvechten, maar heb je ook de keuze uit een flink arsenaal wapens. Natuurlijk ontbreekt het fenomeen Bullettime niet, wat een extra dimensie aan het spel zal toevoegen.

    De officiële spelsite: www.enterthematrixgame.com, waar je ook de nieuwste trailer kan bekijken, en een interessante documentaire.

    Tot slot nog wat screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. gegron

    gegron Guest

    lijkt me geen fok aan of is dat niet de bedoeling van deze thread

    het is toch matrix 2 inplaats van 3
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2003
  3. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat hier nu ook een thread over is. Ik zit echt te wachten op dit spel sinds die trailer. Hij is nu ge-pre-ordered bij gcshop.nl voor 46.50:9:cool:
     
  4. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens (weet niet meer waar) dat je deze game gespeeld moet hebben om de films te begrijpen.

    Ik denk zelf eigenlijk dat de game een toevoeging is op de films. Lijkt me niet zo verstandig om films te gaan maken waar niemand iets van snapt omdat ze de game niet hebben gespeeld.

    Maar we zullen zien
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, maar gister in de bios (voor Dreamcatcher) was er dus een deel van The Animatrix....VET VET VET VET!!!!! *w00t*
     
  6. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    KHOOP 'T!!!
    ANDERS HEB IK WAT GEMIST
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Matrix 2 en 3 komen beide dit jaar uit... Ik geloof dat het trouwens wel een vervolg is op deel 2 maar 100% weet ik het niet...

    Ik ben nog niet overtuigd dat dit een goed spel word... Ik heb namelijk nog geen een spel gezien, welke goed uit de verf is gekomen gebasseerd op een film
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat ik ervan begrepen heb, is dat je de films prima kan begrijpen zonder het spel gespeeld te hebben (zou een beetje vreemd zijn als het niet zo was), maar dat je door het spel te spelen wat meer achtergrondinfo over de wereld van the matrix te weten komt. Dus de films en het spel vormen samen één verhaal, iets wat mij wel cool lijkt.
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik dus gister een heel vet stuk uit de animatrix gezien (zijn 9 filmpjes dacht ik....) maaruh....waar moet ik die eigenlijk plaatsen? Qua tijdspan...tussen 1 en 2, of is het geanimeerde 2..of WHAT???
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    er zijn wel degelijk goede games uitgekomen die gebaseerd zijn op films. Een heel goed voorbeeld is GoldenEye
     
  11. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste in z'n genre in z'n tijd....klopt...laten we dat ook hopen van the matrix!!! :D
     
  12. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat het aan mij ligt..... en nee ik draag geen bril;)

    Maar ik vind die plaatjes er zo houterig uitzien, ik vind ze echt niet mooi.
     
  13. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig spel maar ik ga hem spelen op pc niet op xbox
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat door het maken van de screens komt (compressie/capture techniek)...want zelfs de cijfertjes zijn slecht en elke plaat mgl van een programateur kan dat wel scherp krijgen
     
  15. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    op pc bestaat ie uit 6 cd's hoeveel cd bestaat bij xbox ?
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het zijn ook PS2 screens :)

    Ik denk dat de Xbox versie er wel wat gelikter uit gaat zien. Heb je de trailer al eens gezien? Ziet er erg goed uit imo, mooie vloeiende bewegingen ook. Al die motion capture die ze erin hebben gestopt, moet zorgen voor erg realistische bewegingen.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Xbox werkt met dvd's, dat betekent dat er makkelijk 6 cd's op één xbox-schijfje passen :cool:
     
  18. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens geruchten bevat de xbox 2 dvd's
    het moet dan wel een erg grote spel worden dan......:{
     
  19. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    nee, veel filmpjes :9
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, zou ook maar zo kunnen, er zit nl ook meer dan een uur aan filmmateriaal in de game. Exclusief beeldmateriaal wel te verstaan, die je dus niet in de film zult zien. En ja, 1 uur film op dvd-kwaliteit is natuurlijk ook niet niks :)
     

Deel Deze Pagina