1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Fable - Project Ego

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 26 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    De thread waar alles draait om Fable.

    Fable, voorheen bekend als Project Ego, is een RPG uit het brein van Peter Molyneux. Als alles gaat zoals het moet gaan, zal dit RPG in haar puurste vorm worden!

    Een aantal punten van het spel:

    -Begin als jonge jongen, en eindig als bejaarde man.
    -De keuze tussen goed en kwaad is belangrijker dan ooit.
    -Elke kleine keuze die je maakt, heeft gevolgen in de wereld.
    -Word een held, een idool, een legende.

    Release date: Nog niet bekend.

    Fable op Xboxworld.nl:

    -Veel nieuwe info op C&VG

    -Fable 2?

    -Een wat oudere preview

    Wouter: "Gelieve start de mod-crew de centrale topics zelf om een bepaalde lijn te behouden."
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Vele gamers verwachten grote dingen van deze game, zal Fable de verwachtingen ook volbrengen, of word ook Fable de volgende 'mislukte' hype van onze Peter?
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik van fable moet denken, kan natuurlijk ook gewoon een grote flop worden :)... Wel handig trouwens die centrale threads :D
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Deze game kan haast niets anders dat een super topper worden.
    En beter word die niet uitgesteld naar 2004.

    Maar wat ik me nou afvroeg:
    Kan je nou co-op spelen als hond of niet?

    (of horen dit soort vragen niet in deze threads?)
     
  5. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is alles welgezegt over dit spel. We hebben weer is wat nieuwe info of trailer nodig
     
  6. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit soort vragen horen juist in zulke threads :D

    Ik weet niet precies hoe het nou zit met dat hondje.. eerst weer wel, dan weer niet.. misschien zit het er nog in. Maar wie vind je zo gek om als dom hondje te spelen? ;)
     
  7. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik vraag me af; hoe loopt het spel dan af? loop je ergens door een bos als ouwe man en dan opeens val je dood neer en dan is alles afgelopen?? en ik neem aan dat als je ouder word dat je dan niet meer echt snel en sterk enz bent dus hoe moet je je dan zien te redden? 8)
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou stel je voor je zit dat spel te spelen, en dan komt er een vriend langs. Meestal zitten ze dan een beetje stom te kijken en te wachten. Nou kunnen ze ook meedoen...misschien op een iets minder actieve wijze dan jij maar mij lijkt dit juist een stoere optie.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2003
  9. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    "Super blaf aanval, nu!"

    Hehe, het lijkt me wel cool als de één als de hond kan spelen. Maar als het dan splitscreen word... dan word het niet meer leuk.
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Idd en dan wissel je naar een bepaalde tijd de controller en ben jij het hondje :)
    Hm... tsja,1 ding je gaat wel dood om en duur,en dan ben je denk ik alles kwijt wat je had,ik weet alleen dat je quest erin moet gaan oplossen zoals bij black&white wel een beetje hetzelfde concept maar dan uitgebreider en dan ben jij "het beest"(als mens)

    B&W was overhypt ,hopelijk is dat niet met fable..... en maakt het alle verw8ingen waar
     
  11. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    je begint als een 12 jarige in plaats van een 15 jarige.

    en ik ben ook wel benieuwd hoe het spel gaar eindigen.
    maar dit spel wil ik echt wel nog veel liever dan Halo 2 hebben.
    sudeki wordt denk ik ook wel een echt super mooie RPG.

    ik ben ook beniewd wat voor nieuws we gaan krijgen van Fable op de E3 in mei. duurt nog wel 4 maanden maar ik denk dat we daar wel een release date krijgen. dat hoop ik tenminste.

    en het lijkt me wel leuk als er zo'n hondje meedoet. die hoeft niets te kunnen maar dan heeft diegene die mischien met je meekijkt ook wat te doen. dan kan die lekker met je meelopen. en ik denk dat dat hondje ook wel van pas kan gaan komen. alhoewel ik fable eigenlijk niet in split-screen zie maar we zien allemaal nog wel. fable wordt wel de beste. zo niet dan toch.
     
  12. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat dit de supergame gaat worden wat iedereen denkt. Alleen ben ik bang dat het dezelfde weg zal gaan bewandelen als Black & White!

    Dat was van dezelfde maker(s) en werd op precies dezelfde manier als Fable/Project Ego de hemel ingeprezen. Achteraf was Black & White een goed spel, maar werd het niet de hype en supergame wat iedereen gedacht had.

    Voor mij is het dus afwachten. Ik ga niet zeggen a.d.h.v. filmpjes of plaatjes dat het een absolute topper gaat worden. Ik kijk liever de kat uit de boom en beslis pas als k het voor het eerst spel, wat volgens mij pas begin 2004 zal gaan worden.
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je de hond bent w8 je gewoon tot je baasje (je maat) aan het pitten is en val je hem in zn rug aan, zodat je niet meer afhankelijk bent, en dan kun je alles doen wat je wilt!}:] }:]
    maja, dan ist geen co-op meer.....
    dat zou best dom zijn eigenlijk.. het hondje van een vriend zijn :confused:
    En het lijkt me dat het doodgaan ook gewoon natuurlijk gaat; je wordt steeds minder sterk en beweeglijk, en uiteindelijk krijg je een hartaanval.. (als je nog niet dood bent gegaan door de monsters :+ )

    En toch gaat dit spel denk ik wel roeleren!
     
  14. masterape

    masterape Guest

    Ik verw8 ook veel van fable. Lijkt me een cool spel hopen dat het veel beter is als morrowind.
     
  15. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    de speelduur schijnt alleen niet zo lang te zijn.. rond de 20 uur ofzo :{
    Edit: hier bedoel ik dus mee dat je na 20 uur ong. oud bent, niet dat je dan op eens heel het spel zat bent 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2003
  16. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ie maar 20 uur is,klinkt het meer als een huurgame....
    Maar ik denk wel dat het meer word(hopelijk) zo niet,dan wil ik hem ook niet ook...
     
  17. NiNo

    NiNo Guest

    ik hoop dat ze dat fixen :mad: lijkt me echt geen flikker aan om zo'n goed concept zo kort te maken als splinter cell
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk je kan elke keer de game anders spelen. De ene keer word je slecht, de andere goed. En dan kun je bij allebei de kanten ook nog kiezen tussen meer de sneaky of gewoon de vechterbaas.

    dus je kan het spel elke keer anders spelen. Dus als er een game is met replay waarde dan moet deze het zijn.
     
  19. masterape

    masterape Guest

    Ja op zich 20 uur lijkt veel maar daar kun je niet zo veel indoen ik zou eerder voor 50/100 uur gaan.En ik zou de makers ook aanraden om op forums rond te kijken om opmerkingen mee te nemen.
     
  20. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee psssst, buuuuulllllllllsssshiiiittt :)

    die 20 uur heb je nodig als je exact weet waar alles ligt, en hoe je alles doet in het spel. Als je dus precies alles volgt zoals het moet. Dan heb je dus geen enkele subquest gedaan etc.

    dat je na 20 uur oud bent, is ook onzin.
    Want het spel is onderverdeeld in chapters, in elk chapter duurt een dag 48 minuten, mwa lijkt me niet dat je na 20 dagen oud bent of wel ;)

    Ik zou zeggen ga naar de officiele forums, lees daar de dingen die wel waar zijn.

    En met die hond is zover ik weet alleen een roddel die een beetje grote proporties heeft aangenomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina