[Centraal] Fifa 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijn, 11 feb 2003.

1. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
  2. Xstyle

Xstyle Guest

off topic:wat is nou et verschil tussen deze topic en die andere centrale topic???Alleen dat deze "officieel" is??

on topic: weet iemand nou al hoe je ballen moet unlocken?

3. masterape

masterape Guest

Ff off-topic.

Ok al maak je een centraal topic vind ik ook dat je er info in moet zetten dit geld ook voor Wouter. En ten tweede ik noem dit geen centraal topic ik kan ook wel een centraal topic maken met een regeltje tekst met een excuus dat je bij de tandarts zit MAAK HEM DAN NIET. En ten 3e alleen MODS mogen dit en kwam ik een beetje laat achter.

4. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    repost van vorige post

Ja, sorry, misschien mijn schuld... ik had een topic geopend met de naam 'centraal'. vervolgens zag ik dat er regels zijn m.b.t. centrale topics openen...
    Dus heb ik het gemeld a.e. mod... misschien was het handiger om het vorige topic dat ik had geopend, te renamen naar
    [Centraal] Fifa 2003 of zoiets...

NE-way, aangezien dit het nieuwe centrale topic is, wederom mijn vragen/opmerkingen

- Ik heb vaak het probleem dat als ik bijv. een rebound v.d. keeper weer in m'n voeten krijg (en ik heb al getapt op de schiet-button, terwijl de bal onderweg was naar m'n voeten) ik die bal gewoon niet kan wegschieten. Soms loop ik 'm dan maar de goal in, of hij wordt gewoon door de keeper/verdediger van m'n voeten weggekaapt (als ik vlak bij de goal ben)...
    Ken iemand dit probleem ook? Zo ja, hoe op te lossen?

- Semi-pro is nu niet meer moeilijk, maar Professional tegen bijv. Brazilie kost me nog wel veel moeite... welke settings gebruiken jullie meestal (staat ff los van hiervoor genoemde melding)?
    Mijn meest gebruikte settings:
    - Professional
    - Camerastand: TV-stijl (weet niet hoe het heet);
    - Manchester United 4-3-3
    - 4 minuten per helft;

- Ik heb soms echt een hekel aan de AI van m'n eigen verdedigers... op het moment dat een tegenstander de ruimte in loopt met de bal, deinzen de verdedigers juist WEG van dze man... echt irritant. Logischer zou zijn dat ze het gat proberen dicht te lopen, of dat ze 'm achterna gaan, maar nee hoor... je moet echt je eigen problemen oplossen ;-(

5. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    zo ^^ :)

6. Hotshot

Hotshot Guest

Ik speel op Wereld Klasse en ik win vaker dan dat ik verlies.
    Ik sta 8e in de engelse premier league met Everton.
    En 2e met Ajax in CC..

En verder zou ik graag willen weten hoe je die WK Bal kunt unlocken..

7. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nergens informatie gevonden (bijv. via google) over hoe je die ballen kunt unlocken, sorry... Is het sowieso eigenlijk wel mogelijk? Normaal gesproken vind je via google altijd wel nuttige informatie, maar in dit geval helemaal niet...

Heeft iemand nog antwoorden op mijn vraagjes toevallig?

8. Hotshot

Hotshot Guest

Ik zie velen screens met die WK Bal in het spel..
    Echt vreemd is dit..

9. Animus-X

Animus-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: repost van vorige post

Dit probleem heb ik ook vaak, ik blijf dan gewoon op de schietknop "tappen" tot hij de bal schiet, een beetje irritant omdat hij de bal eerst aanneemt en dat soms een beetje te lang duurt (de bal wordt dan afgepakt)

Ik speel op WorldClass met verschillende teams.. Ik vindt panaromic het meest rlxte camerastandpunt en ik speel 6 minuten per helft (maar verder moet dit niet veel uitmaken)...
    In principe is elke opstelling wel goed maar het hangt af van je persoonlijke speelstijl welke het beste bij je past :) Ik zelf heb wel genoeg aan 3 verdedigers (er wordt meestal aangevallen vanuit het centrum, dus dan heb ik daar een mannetje extra) dus ik speel het lekkerst met 5-3-2 of 3-5-2 (bij 5-3-2 zijn die twee vleugel"verdedigers" niet echt van nut in verdedigend opzicht, maar wel handig controlerend, terwijl bij 3-5-2 die twee vleugelspelers aanvallen heel handig zijn).
    Belangerijk is gewoon dat je goed weet waar je spelers staan en welke richting ze opgaan ed. Maak altijd goed gebruik van de ruimte, pass veel ipv te lopen etc. Gewoon veel spelen en leren van de fouten die door de computer worden afgestraft! :)

Jah, helaas is dit niet het perfecte voetbalspel, ik erger me bv ook aan het feit dat je geen fatsoenlijke aanval vanaf de zijkant kan opzetten... Hopen dus op een PES-X :D

10. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: repost van vorige post

Dat is ook precies datgene wat ik doe, maar ik vind het zelf een beetje vaag dat ie geen one-timer doet (dus direct schieten), maar dat ie dus eerst aanneemt. Op het moment dat ik een cross geef, lukken die one-timers wel gewoon, dus ik snap niet waarom het met een rebound ineens anders zou zijn... Misschien is het wel een slordig foutje van EA...

Ik weet wel dat de speelstijl afhangt van wat jij als persoon prettig vindt... ik was alleen benieuwd naar hoe of wat...
    Ik speel tegenwoordig met name met 4-3-3 omdat ik die crosses wil oefenen. Favoriet is eigenlijk toch 4-1-2-1-2 (dacht ik)... 't Gemakkelijkst is het toch om dwars door de as van het veld te gaan... Maar met via een cross-one-timer scoren is toch bevredigender, dus daar oefen ik nog vrij veel op...

Tja, als dat zou kunnen... zucht... Maar tot die tijd is FIFA geen slechte vervanger, denk ik... Misschien een beetje ver vooruitlopend, maar ik hoop wel dat ze dit soort zaken in FIFA 2004 beter aanpakken...

11. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    World Class ;-)

Heb na lang oefenen nu zo'n niveau bereikt dat ik al potjes op World Class kan spelen... Win nog niet alles, ongeveer 50/50...

Gebruikt iemand eigenlijk die freestyle control wel eens? Ik kan er zelf niet mee omgaan: de bal wordt toch altijd wel afgepakt...
    Heeft iemand tips, hoe ik het nuttig zou kunnen gebruiken?

12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Is het zo dat Fifa 2003 op de XBOX geen Nederlandse taal instellingen heeft? (kan alleen duits, frans, engels, italiaans, spaans kiezen)

Want op de PS 2 heeft hij dat wel!

Trouwens hij speelt wel sneller dan op de PS 2.

13. Hotshot

Hotshot Guest

Ja is waar wat je zegt ..

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Wat is waar dat hij sneller speelt of de menu taal instelling?

15. Hotshot

Hotshot Guest

Als ik niet aangeef welke van de 2 beweringen ik bedoel, zal ik beide bedoelen :):D

16. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Re: World Class ;-)

Ik gebruik die freestyle dinges altijd, want als je de bal hebt loop je er veel harder mee als dat je harder lopen doet en als je op het juiste moment een schuinbeweging doet kom je er ook voorbij! Je moet dat wel gebruiken wil je een beetje wat worden op worldclass.

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wie weet wat er allemaal te unlocken is in Fifa 2003.

Trouwens hij is echt gaaf.

18. Hotshot

Hotshot Guest

Yokohama stadium, Seoul Stadium, en een Franse Stadion, voor de rest heb ik nog niets unlocked..

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik krijg fifa van de week ook, en heb een vraagje :)

zit er een system link in, zodat je via xbconnect/gamepsy kan spelen?

ik dnek zelf van niet, maar wil het zeker weten...

20. Hotshot

Hotshot Guest

neej kan niet

Deel Deze Pagina