gamertagdatabase.com oproep Add aub je gamertag, zodat Nederland met meer wordt vertegenwoordigd, en mensen kunnen je op deze manier makkelijker herkennen als ze je online tegenkomen ... www.gamertagdatabase.com GreetZ, Sonic 87
Wow als het goed is zijn het echt veel oudere mensen die Xbox Live spelen. Ik bedoel mensen van 25 tot 30 jaar. Had ik niet verwacht. Maar ik heb me toegevoegd WOEI
hmm.. ach wat zal ik zeggen ... ik add me zelf niet beetje onnodig .. het is veel leuker om iemand zomaar tegen te komen
Breda? Was da? Kan je dat eten? HAHA Uit utrecht staan er pas 20 waaronder 3 uit nieuwegein waar ik vandaan kom WOEI.
Jij hebt die zeker stiekem zelf toegevoegd ? Hoe kunnen er nou meer uit Nieuwegein(?) komen dan uit Breda, dat zou gewoon evil zijn
Ik heb mezelf d'r ook ingegooit een tijdje terug...maar d'r mogen d'r wel wat meer bijkomen, want m'n dorpje lijkt zo nog kleiner dan dat 't al is
Done! Moet alleen nog even mailtje afwachten om te bevestigen.. Edit: Teller staat nu op 797, we zijn toch redelijk vertegenwoordigd als NL'ers
Ik heb die bestigingsmail niet eens gehad. Nog maar keertje aanmelden dan edit: hum, hij stond als ongewenste post. Tja en als je daar paar dagen niet op kijkt omdat je die tig spammailtjes per dag zat bent.. Zag ineens een 2de voorschotenaar staan