centraal halo 2 wisselforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door de bengel, 12 sep 2004.

1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik stel voor dat er een centraal halo 2 wisselforum komt, met ilovebees en geruchten en feiten, nieuws, enz
    lijkt mij erg overzichtelijk :p

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    stemt in ... word tijd :)

3. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het een goed idee.

4. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dit al een tijdje geleden voorgesteld, toen we een "Ilovebees" wisselforum wouden hebben (dat trouwens gigantisch mislukt was i.t.t. bijv. SW:Kotor wisselforum)

Ik zou zeggen, wacht nog een klein maandje, niet te vroeg beginnen!

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    keb net kobold ge-pmt nadat ik het al meerdere keren gevraagd had ik het halo 2 forum...

6. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Begin eerst maar met een fable wisselforum. Voor halo 2 is het nog iets te vroeg.

7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Vind ik ook

8. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    er is denk ik meer vraag/behoefte aan een halo 2 wisselforum aangezien er denk ik meer mensen zijn die van shooters houden dan van RPG's zoals Fable. Zelf kijk ik ook uit naar fable, maar ik koop dat spel niet voor de release-date. Halo 2 wel en er is ook meer nieuws over dat spel. Verder is het nu nog minder dan 2 maanden, een goed moment om er een wisselforum aan te weiden!

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    I agree

10. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over Halo 2 wordt volgens mij véél meer gespeculeerd dan over Fable. Het aantal verschillende Halo 2 threads zijn moeilijk te overzien i.v.m. I Love Bees/demo op PU Gameplay/geruchten en feiten.

Ik denk dat bij de release van Fable de threads daarover ook als paddestoelen uit de grond zullen schieten. Maar waarom geen twee subfora als ik vragen mag? Sites als Teamxbox.com hebben het ook, werkt volgend mij perfect. Misschien een idee mocht het van pas komen...crew?:)

11. XeoN

XeoN Guest

Goed plan !

12. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als Xeon het zegt dan moet het wel een goed idee zijn!

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

haha slijmbal.

Geloof ons maar dat Halo 2 wisselforum komt er wel. Maar nu nog even niet vanwege bepaalde redenen.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar heb je niks aan. 1. Je vermoeit hem terwijl hij net zo goed kabouters zou kunnen kweken en exporteren :p. 2. We hebben niet voor niks twee admins aangesteld - Hordo en Darkwing. Die heren gaan over het forum en kunnen je daar eventueel bij helpen.

Waarom we het op het moment nog niet doen? Op het moment kunnen de Halo topics in de andere fora het nog goed aan. Ook vinden we het een beetje onnodig om extra ruimte te creëren zodat men alleen maar extra veel kan zeggen "Hoe cool Halo 2 wel niet wordt." Zoals we in het begin - van de wisselfora - al hebben gezegd; Een grote titel hoeft niet persé een eigen Wisselforum te hebben.

Ook wij houden het forum goed in de gaten - zou je niet denken he ;) - en zodra wij vinden/zien dat een Wisselforum - voor welk spel dan ook - op zijn plaats is, zullen wij dat weldegelijk aanmaken. Onthoud: Wij reageren niet op verwachtingen, maar reageren op dat wat er daadwerkelijk gebeurt op het forum - In dit geval.

Verder aanvragen is dan dus ook vrij nutteloos.

15. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Noujah, halo 2 is nite zozeer zomaar een grote titel, het is meer DE titel en ik ben het er niet mee eens dat de andere fora het nog aan kunnen, kijk maar eens naar de halo 2 geruchten en feiten topic, de 4e alweer, deze loopt weer vol met informatie en het overzicht is er dus echt niet, een wisselforum zou dit goed op kunnen lossen en de hype wat overzichtelijker houden, het is nog maar 2maand mensjes, en voor velen DE titel, ik heb nog nooit een game meegemaakt die zo gehyped word en waar zoveel interesse voor blijkt te zijn. Ik denk verder dat er, nu al,veel nieuwe leden op het forum komen voor voornamelijk halo2, dan kun je deze nieuwe leden en de wat minder actieve leden op zo'n soort manier (met een wisselforum) centraal voorzien van informatie en topics van hun interresse.

16. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn zelfs al met de 5de bezig!

17. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ook voor wisselforum stemt :cool:

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongens. Dit werkt toch niet? Wij hebben zo onze redenen - die zijn uitgelegd - en leg je daar asjeblieft bij neer. Het is niet om jullie te pesten, maar je drijft ons zo wel in een lelijk hoekje door alsnog door te drammen :).

Nogmaals: Er is nog geen reden voor een wisselforum daar de huidige topics de stroom aan informatie gewoon aan kunnen. We gaan geen wisselforum creëren voor slechts drie topics.

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    slechts 3 topics??

even tellen dan maar:
    -geruchten en feiten
    -verhaal
    -hands on
    -halo 2 limited edition
    -halo 2 communicator
    -halo 2 beta ervaringen
    -ILOVEBEES kan hier goed in geintegreerd worden lijkt mij.
    -en losse nieuwtjes (die er al veel zijn en nog veel zullen komen denkik, ik vraag me bijvoorbeeld af hoeveel mensen de nieuwe wraith al in actie op film hebben gezien, ik denk HEEL weinig.)
    -*extra, dingen zoals halo 2 lifestyle (ik noem maar wat), er zullen zeker wel nieuwe grote topics bij komen bij zo'n centraal halo 2 wisselforum.

dit is dus zeker meer dan 3.. Animo is er, mogelijkheden zijn er, topics zijn er, overzichtelijkheid wordt gecreerd en de aanloop naar halo 2 wordt meer beleeft en men krijgt er meer kennis van.. WHY THE f#CK NOT? O-) :eek: :cool:

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Iets met een "lelijk hoekje" en "drammen"...

Deel Deze Pagina