[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. The Doctor

    The Doctor I KILL SROTAREDOM

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen verbinding

    Ik heb @home en een directe verbinding, maar mijn Xbox kan geen verbinding maken met mijn provider, nu weet ik niet welke gegevens ik waar moet in geven. Mijn provider wil ook niet helpen.
    Need help!!!
     
  2. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk ff op deze site of je het goed had gedaan

    edit: ik had niej goed gelezen maar check tog ff de site
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  3. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een directe verbinding hebt met het com21 modem moet je in je xbox network settings effe naar advanced gaan en daar de computernaam invullen die je van @home hebt gekregen en dan ff je xbox herstarten, als het goed is werkt het dan.

    de computernaam staat in het mapje van @home en ziet er als volgt uit CCxxxxxx-x

    laat me ff weten of het gelukt is , ik krijg vrijdag xbox live en heb ook @home en wil graag weten of het goed werkt met @home.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geen vage titels aub ... lees de faq enzo .. de volgende keer volgt er een slotje :mad:
     
  5. The Doctor

    The Doctor I KILL SROTAREDOM

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, heb jij geen oplossing???
     
  6. The Doctor

    The Doctor I KILL SROTAREDOM

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx hij werkt
     
  7. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    en weinig lag enzo??
     
  8. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb @home basis, in de f.a.q 3.0 hierboven staat dat het niet zou kunnen werken omdat het en speed van 128kb/s heeft, maar vanaf 15maart word die speed 321kb/s. Mijn vraag kun je waarschijnlijk al raaden. Is @home basis vanaf 15 maart wel geschikt voor xbox live?
     
  9. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    kwa download snelheid zou het dan mogelijk wezen maar de upload blijft 64 Kbit en dat is toch echt te weinig want je hebt 128kbit upstream nodig. dus is het het beste over te stappen op @home breedband.
    en anders, je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen.
     
  10. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan met een pakketje zitten dat niet werkt, :'-( , jammer maar helaas, dan maar eens met mijn vader gaan onderhandelen over @home breedband
     
  11. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het risico, maar ja met je vader onderhandelen lijkt me een betere optie
     
  12. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar ik heb nu pas een week @home basis, dus dat word wel even wachten dan. jammer maar het moet maar he. En ik had me er nog wel zo op verheugd
     
  13. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    op speedtest valt die upload uit op 14 kB/s, slechts 2kB te langzaam...moet wel luken, alleen hosten wordt een prob..
    naw..heb toch geen CC...
     
  14. supermiepie

    supermiepie born to play

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    En draait @home breedband met Live!!! graag reactie
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    @home breedband: jah
    volgens mij hebben wij per ongeluk een breedbandmodem gekregen :D als je kijkt naar mijn snelheden ^_^
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoezo hosten een probleem met @home breedband, volgens live kan ik er 4 hosten met unreal. als ik er 5 wil zegt hij dat kan wel maar dan kunnen de andere lag krijgen.

    Een voorbeeld met xbconnect kan ik maar 1 andere xbox op me laten connecten anders heb je al lag.
     
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, maar als je kijkt naar mijn speedbit snelheden liggen die onder het geadviseerde (14kB up)..down is geen probleem (300kB) maar ik zit nog steeds met die up. het schijnt dat je voor hosten die 16kB wel nodig hebt.
     
  18. TwistedVirus

    TwistedVirus Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb @home breedband, en een sitecom hub typetje "nexthub ha050 ". En had eerst wat probleempjes om on-line te komen met de xbox. oplossing bleek de kabel in poort 5 te steken (poort naast uplink). Maar verder werkt alles perfect.
     
  19. supermiepie

    supermiepie born to play

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Pr@etorian

    Pr@etorian :)

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik heb ook @home (en precies dezelfde hub!) alleen als ik om mijn specs vraag via mijn xbox geeft hij een upload van gemiddeld 400 (beetje hoog?)
     

Deel Deze Pagina