Ook hier gaan we vrolijk verder in nieuwe deeltjes; *sleurt startpost van Fardo mee: Enkele voorbeelden; & Pimp on! //edit; 1e Deeltje
Volgens mij zit Dea Petrus in de gevangenis aan die muren te zien inderdaad. Maar zegt maar weer genoeg over het overheids beleid dat die criminelen in Nederland alles mogen in de bajes. *kidding*
Ik zit inderdaad in de kelder. Ik zal proberen eens een totaalplaatje te maken van de kamer. Dan komt alles beter tot zijn recht. Het is er eigenlijk best gezellig Bezichtigingen, bij voorkeur dames , tussen 19:00 en 23:00uur Wellicht kan ik mn gamesroom eens opsturen voor het XBOXmagazine rubriekje..
FF offtopic: Naar aanleiding van die foto's boven die van mezelf heb ik eens geinformeerd naar zo'n Fatboy zitzak. Ik heb er via www.studiestarter.nl een besteld voor 114euries incl btw & verzending. Een relaxte gameseat lijkt me zo of niet?
Zekerste weten, Fatboy's Pnwnen. Wij hebben er thuis ook een, en het is m'n favorieten stekkie voor de x360, hij neemt elke vorm aan, relaxt, gespannen, in 1 woord GEWELDIG. Maar ook wel wat duur in aanschaf. greetz wooly
eindelijk mijn premium is binnen de Echte fun kan nu beginnen! ( he dat rijmt! ) gelijk de demo van fifa aan hetdownloaden!
nee omgeruild omdat mijn premium verkeerd was geleverd (ze hadden alleen een wirlees controller opgestuurd, en hij nattuurlijk gelijk uitverkocht was!) kreeg ik tijdelijk een core systeem!
Mijn setup Zoals belooft is hier mijn setup : Sinds ik me xbox360 heb kan eindelijk me hd tvtje al zijn pracht en praal laten zien in 720p*) *) , Het geluid is aangesloten op 5.1 boxen. ik zie jullie op xboxlive