1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaringen / pics! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 7 dec 2005.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Denk dat je de 23" bedoeld.
    De 26" is 899,- als goedkoopste als ik me niet vergis.
     
  2. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar nog steeds 1500 als minimum voor een HD tv is overdreven.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    het gaat hem om de xbox als je hem hebt niet dat je een HD-TV hebt... :D

    Morghe nieuwe lading 0,01% kans dat ik hem morghe krijg, -_-
     
  4. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0

    oow waar kun je een hdtv kopen voor 1500€ denk dat je bedoelt een hdready,
    hdtv's beginnen in ieder geval niet bij 1500 zijn toch iets duurder:p
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je leest dan lees je dat er HDTV's zijn voor 800/899 euro. Gewoon 720p/1080i
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, de Samsung LW 26 R41 In mediamarkt Heerlen voor 1000 euro (aanbieding)
     
  7. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat zijn geen hdtv die ondersteunen niet 1080P dus zijn ze HD ready oftwel gewone lcd schermen die HD kunnen weergeven op 720p of 1080i maar niet op 1080p, maar dat heb je dan ook nog niet nodig voor de xbox360
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung LE-23T51B voor maar 628.56 euro! (+ eventuele verzendkosten). Dinsdag besteld, over 2 weken binnen! (ff afkloppen: |:-) Zodra ik hem heb zal ik hier wat foto's plaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Een echte HDTV kost meer dan 10.000 euro en is hier in europa nog niet verkrijgbaar ;)
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    waar wel dan china?
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerika
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat noem jij een echte HDTV? ... de echte HDTV's zijn wel in Nederland verkrijgbaar hoor ... zie de HDTV thread ;) ... de Samsung die aan de Xbox 360 demo pods is gekoppeld is echt een HDTV .... anders mag je ze direct aankagen voor valse informatie
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet de directe definitie van een HDTV. Ik heb hier iemand op mijn stage zitten die zichzelf een HDTV-fan noemt (wat dat ook mag zijn :9) Hij weet heel veel ervan af. Ik zie hem strax in mn pauze weer en dan zal ik het hem vragen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ... de een zijn definitie is de andere niet ... maar de definitie is dat het gaat om de beeldlijnen welke een systeem aan kan ... Vraag het ook even in de HDTV thread ... in de staters thread staat de definitie
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel het volgende over HD-Ready;
    Verder wisten ze bij Expert me daar nog bij te zeggen dat verticaal 1000 beeldlijnen moesten zitten. Ze zeiden me ook dat er momenteel 2 definities zijn voor HD-Ready (Amerikaanse en Aziatische). Hierbij verschilt het aantal beeldlijnen.

    Om later HD signalen te kunnen bekijken die op de TV worden uitgezonden, heb je een bepaald kastje nodig om ze te kunnen bekijken. Dit was niet zo bij een echte HDTV.

    Om kwart voor 1 heb ik pauze en dan zal ik mijn gewaardeerde collega eens aan een gestapo overhoring onderwerpen :9. Verslag volgt later.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt maar dat was vroeger ... er zijn nu een aantal HDTV's op de markt met deze tuner ingebouwd .. check de HDTV thread
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    In de HDTV thread staat niets over een "echte" HDTV maar ik kan er zelf niets over zeggen. Zodra ik mijn collega gespoken heb zal ik noteren wat hij gezegd heeft.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja maar die thread is juist wel geschikt voor dit soort vragen .. dit is de ik heb hem thread ;)
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja owkeej, maar ik stelde de vraag ook niet ;)
     
  20. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeeeess!!! Vandaag ben ik langs alle winkels gegaan van Amersfoort en helemaal NIKS!! Bij de Dixons hadden ze nog wel een Core maar die hoef ik niet.. toen dacht ik, laat maar zitten ik vind toch niks meer...

    Dus dan maar terugfietsen naar mijn eigen woonplaats Leusden en ff voor de laatste keer naar de FRS gefietst.. ik liep dus naar binnen en vroeg nog om een Premium.. en toen antwoorden ze "Ja, wij hebben vandaag er 1 binnengekregen, een premium" ik zo helemaal verbaasd wtf, ik super blij en gelijk Play and Charge kit gekocht!! Alleen heb ik geen spel gekocht want ik heb PGR3 gewonnen bij de gamexpo maar die had ik nog steeds niet ontvangen.. nou ik terug naar huis zonder spel en ik keek even in de brievenbus en wat zag ik.. een pakketje van Microsoft, snel open gemaakt en wat zie ik.. Project Gotham Racing 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik helemaal happy, alleen ga ik morgen mijn 360 aansluiten heb nu even geen tijd, veel hw:mad:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina