1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt Unreal 3 twee dagen na Halo 3?!
    Jammer....Want ik denk dat Unreal 3 mij veel beter ligt dan halo, maar ik wil Halo 3 toch zeker wel een tijdje spelen.
    Please EPIC, stel Unreal 3 even 2 maantjes uit :)
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha dit is idd nogal duidelijk, stel dan halo ff half jaartje uit ofzo. Of jaartje? of laat al die fans wachten op niks en maak het verhaal nooit af mowhahahaha :+


    -----------------------------------------------------------------------
    easy Company zoekt nog Forza 2 members. Voeg eC I crysis toe voor meer info of een try out.
     
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey luitjes hier Wes kben 19 jaar en bijna iedereen kent me als Priest NL
    De reden dat ik weer een clan wil joinen is puur omdat ik een vast groepje wil hebben om lekker mee te gamen.Vind het een beetje saai om een losse flodder te zijn in een grote communitie.En ben dat eerlijk gezegt een beetje zat.

    Jaja mensen dit is een verrassing :9

    Ik zoek een clan maar heb echt een megalijst met voorwaardes dus ben bang dat ik miss wel te selectief ben.

    mijn punten lijstje:

    1) De clan moet spelen voor de fun
    2) Er moet rust en harmonie in de clan zitten en ook een flink gestoorde twist op zen tijd is leuk.
    :cool: Ik wil niet maar dan ook nooit en te nimmer me tag meer veranderen
    4) Niet gedwongen worden om clanmatches te spelen als ik niet wil/kan moet dat worden gerespecteert
    5) Het skill niveau moet redelijk zijn en niet te verwachtingsvol hier bedoel ik mee dat iedereen wel eens een slechte dag kan hebben en dat je daar niet gelijk op afgerekent word.
    6) De clan moet minstens al een half jaar bestaan dit omdat ik uit ervaring weet dat clans na al zon tijd bij elkaar te zijn een langere levensverwachting hebben dan clans die maar 2/3 manden oud zijn.
    7) Ik wil geen kinderachtige teammates kwil gewoon dat er normaal en sociaal met elkaar omgegaan word.
    8) Leeftijd van alle clanleden moet minimaal 17+ zijn heb geen zin in oorpijn...
    9) ben een beetje een achievements sletje kzou het leuk vinden als mijn clanmates dat ook zijn :9

    Nog een groter punt van belang is dat ik momenteel aan men 6e week van wachten op me xbox ga beginnen dit is geen grap ben ook dus niet online om te gamen lees wel messages uiteraard.Uiteraard denk ik dat het nu niet meer zo heel lang zal duren en binnekort gewoon online ben ook mocht het wel lang gaan duren haal ik volgende maand een nieuwe x doos :9

    De games die ik heb en ga spelen zijn alsvolgt:

    1) C&C 3
    2) GoW
    :cool: Shadowrun

    Bovenstaande heb ik in men bezit

    Lijst met titels die ik ga kopen

    1) the Darkness
    2) Halo 3
    :cool: Halo Wars

    Bijna elke vette shooter verder die dit najaar uit gaat komen heb geld zat dus ben niet clan afhankelijk;)

    Om eventueel op msn wat te bespreken wes_19@live.nl voeg me niet toe als je niks te melden heb want dan verwijder ik je net zo hard.

    Ok mensen dat was mijn boodschap en hoop van jullie te horen. (of niet:+)
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow komt als een verassing dit idd :p

    Succes met zoeken kerel ! hoop dat je goed terecht komt. :)
     
  5. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    Wes als ik leader zou zijn mocht je bij mij clan komen..

    dan was er echt dikke fun..
    maarja nu moet je het doen met booooommmmaids:9
     
  6. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    het wesley hoeist? lang niet gesproken. Maarja srry dat ik het zeg alleen ik denk dat je eisen niet echt slim zijn. Je verwacht van een clan een redelijk niveau en dat ze al lang bestaan maar je wilt niet je naam veranderen deze combinatie gaat nooit lukken. Greetz tjeerd
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  7. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    wat dacht je van The last Don.. redelijk.. geen gezeik enn allemaal rare namen..\o/
     
  8. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee mensen heb al een oplossing gevonden O-) in ieder geval voor jullie commentaar nodig enof onnodig :b:
     
  9. eVe FuSionZ

    eVe FuSionZ Guest

    vertel:b:
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wat is dit nou weer voor onzin? CoD3 heeft 100.000+ spelers elke dag, en natuurlijk stoppen clans niet met Gears na WCG. Het spel draait makkelijk mee tot HALO3, en daarbij als ze de NL Qualifiers winnen gaan ze alleen nog maar meer spelen je hebt ook nog USA waar je een titel binnen moet halen..
     
  11. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou nog even voor mzezelf wat ik ga doen kwa clan aangezien ik volgende week woensdag me xbox pas terug krijg.

    Tjeerd je hebt gelijk mijn eisen zijn een beetje slecht te combineren maar wil niet slecht terecht komen en ook geen domme reacties van allerlei kanten krijgen.

    En verder zie ik wel wat de toekomst me verder brengt online ksta voor alles open dus we zien wel.

    :b:
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Open sollicitatie? ;)
     
  13. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt miss heel dom maar ik snap niet wat je hiermee bedoelt :confused:
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt alsof je openstaat om een clan te joinen, vandaar dat ik met een knipoog vraag of dit een open sollicitatie is.
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in principe wel jah...

    En als je het zo zegt ok dan maar zo wie wil me !!!!!!!

    Neehoor zo wanhopig ben ik ook weer niet ;) ik zie wel hoe het gaat lopen :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  16. KillerStefan

    KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook man :)
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ KillerStefan; zou je ff je sig willen aanpassen? :

    :)
     
  18. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zo post gaat het niet werken je kan beter je skills tonen en dan hopen dat ze je een jaarkaartje geven.

    Wat nog een betere oplossing is puur ff te gaan werken cash innen en dan jaarkaart kopen;)
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor het laatste gaan :9
     
  20. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb liever het eerste, marja wie doet dat nou
     

Deel Deze Pagina