I switch aanmeldennnn Let's go people willen we die 700kb/s up en download voor 30 euro per maand ja of nee? http://www.iswitch.nl/ ff inschrijven dan. Lelystad pas 5 aanmeldingen dat kan natuurlijk niet. I switch is draadloos internet wat supersnel gaat. Tijdje uit te lucht geweest maar ze gaan er weer voor zie ik. Hopen dat veel mensen het oppikken want dan hebben we eindelijk eens snel internet. Komop meer info in het topic van Fardo wat ergens afgelegen staat en niemand bereikt Dit gaat ff specifiek over het inschrijven voor deze masterlijke internet verbinding.
Ik vind die snelheden die ze erbij geven wel een beetje vaag, voor 30 euro: down 512-5500 kbps en up 512-5500 kbps, waarom kan dat zo verschillen?
Nee dat is je ping die dan achteruit gaat. Het probleem is dat je 1 accesspoint met de hele buurt moet delen. Het accesspoint zal iets van 5500kbps aankunnen (totaal), waarvan jij er gegarandeerd 512 krijgt. (Fardo, correct me if i'm wrong *))
Met zo'n I-Switch is de reactie tijd voor Live in ieder geval te langzaam. Je kan hem alleen voor Internet gebruiken.
Ik hou het bij mijn ADSL Basic hoor. Werkt perfect, waarom gaan klooien voor draadloos gedoe... Draadloos heeft genoeg nadelen.
als er genoeg aanmeldingen zetten overkoepelen ze een wijk/stadsgedeelte met een zender, dan zit je er niet ver vanaf. en door zo'n zonder komt 100mbit of meer, ie catered voor een hele wijk, met mogelijkheid om meer zonders neer te zetten uiteraard dunno, lees op die website hoe 't werkt,
Is dat zo? Leg eens uit want ik wil natuurlijk wel kunnen blijven Liven. /edit: ik heb nog even op die website gekeken maar daar staat dat XboxLive optimaal wordt ondersteund.
Daarom hun maken volgens eigen zeggen gebruik van andere methodes zodat het wel snel is. Waarom niet gewoon aanmelden, wat heb je te verliezen? Niks Te winnen? 1 mb downloaden en uploaden voor 30 euro
Dat wil ik wel maar omdat almelo nog niet in het lijstje staat: Doormiddels het onderste formulier kunt u een locatie toevoegen, echter dient u wel aan de volgende voorwaarden te voldoen: 1) U bent de aangewezen persoon die in zijn regio of plaats wireless internet wilt introduceren. 2) U beschikt over een website, bent lid van een belangengroep of andere medium waarover u iSwitch kunt promoten. Zit ik zeker gelijk er weer aan vast en ik heb geen website
Re: I switch aanmeldennnn Het had daar wat mij betreft ook ingemeld kunnen worden ... maar ala ... gaat ook ff de kat uit de boom kijken ---> gemoved naar Live en Networlking en de titel aangepast ....
Hahaha... melden jullie je maar allemaal aan voor de WiFi club. Lekker met z'n 125-en op een enkel 11Mbit verbindinkje... Ik wacht liever even af. WiMax (IEEE 802.16a) kan standaard 70Mb/sec en werkt tot een afstand van zelfs 30km (!). Binnen de kortste keren komt 802.16b en wordt e.e.a. geschikt gemaakt voor de uitrol in woonwijken e.d. WiFi is *not* the way to go voor wireless internet. WiFi is gebakken lucht.
Ik heb me allang aangemeld . En wisten dat er een datalimiet van 10 GB permaand aanzat !!! De overboeking is 1:25. Dus ze moeten een lijn in de buurt hebben van: 17187,5 KB/s. Kweet niet of dat overal beschikbaar is? En weten jullie dat ze aan de:Nijverheidsweg 17 5683 CJ BEST Zitten? Dat is een pand waar beginnende bedrijven zitten! Maar toch! heb ik nog vertrouwen in iswitch