[XOne] [Centraal] Iswitch

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 8 jul 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [Centraal] I-switch

Post hier je ervaringen met I-switch en xbox live

-----------------------------------------------------------------

Ja mensen het blijkt toch echt mogelijk te zijn. 700kb/s up en download voor een magere 30 euro per maand!

Deze uitvinding heet Iswitch.

Draadloos wordt je dus aangesloten op het netwerk van Iswitch waarmee je gewoon kunt internetten en zelf TV mee kunt kijken.

De intern specificaties:

Dit ziet er erg goed uit. 800kb/s downloaden en uploaden voor 30 euro per maand? Kom maar hier met dat Iswitch.

Je kunt je inschrijven op www.iswitch.nl , en daarmee kun je ze dus laten zien dat ook jij al interesse hebt in deze ownage verbinding die hopelijk de vloer gaat aanvegen met Chello en hopelijk al die andere veel te duren internet aanbieders die meestal rond de 80 euro vragen voor een beetje fatsoenlijke upload snelheid.

Er zijn helaas nog geen echte gebruikers ervaringen, maar als dit waar is wil ik eind dit jaar zeker wel zo'n aansluiting hebben. Al is het maar 400kb dan is het het nog steeds waard voor 30 euro.

Hieronder zie je de kaart.. groen is binnenkort als het goed is te krijgen, paars is pas volgend jaar. Geel is eind dit jaar
    '

Is dit wat? OF denken jullie dat het bullshit is? Ik heb me in ieder geval insgeschreven, dus ik zie het wel :) meer info op www.iswitch.nl

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    wat is een i-switch?

3. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is draadloos internet.!
    check www.iswitch.nl

het gaat echt razendsnel! 700 KB down en 700 KB upload!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hieronder bevinden zich de testresultaten van een verbinding naar het iSwitch accesspoint. Deze testen zijn uitgevoerd via de website http://www.speedtest.nl, laptopkaart is uitgebreid met een externe 8 dbi paneelantenne (ter grootte van een sigarettendoosje)

11 MBit (802.11b) 2,4 Ghz - WiFi PCMCIA kaart LinkSys WPC55AG (afstand < 100 meter van Accespoint)

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 756.6 KByte/sec
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 748.4 KByte/sec
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 558.0 Conn/min
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 26.0 ms

11 MBit (802.11b) 2,4 Ghz - WiFi PCMCIA kaart LinkSys WPC55AG (afstand > 500 meter van Accespoint)

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 528.4 KByte/sec
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 548.4 KByte/sec
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 426.0 Conn/min
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 32.0 ms

54 MBit (802.11g) 2,4 Ghz - WiFi PCMCIA kaart LinkSys WPC55AG (afstand < 100 meter van Accespoint)

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 2460.1 KByte/sec
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 2125.7 KByte/sec
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1258.0 Conn/min
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 23.0 ms

54 MBit (802.11g) 2,4 Ghz - WiFi PCMCIA kaart LinkSys WPC55AG (afstand > 500 meter van Accespoint)

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1854.4 KByte/sec
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 1564.3 KByte/sec
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 826.0 Conn/min
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 29.0 ms

54 MBit (802.11a) 5,0 Ghz - WiFi PCMCIA kaart LinkSys WPC55AG (afstand < 100 meter van Accespoint)

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 3247.8 KByte/sec
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 2145.2 KByte/sec
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1638.0 Conn/min
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 16.0 ms

54 MBit (802.11a) 5,0 Ghz - WiFi PCMCIA kaart LinkSys WPC55AG (afstand > 500 meter van Accespoint)

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1775.4 KByte/sec
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 1544.9 KByte/sec
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 856.0 Conn/min
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 22.0 ms

test resultaten

5. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Zo best een relaxe verbinding! Die site is ook goed en klant vriendelijk. De verbinding is snel, en goedkoop. Zeker relax.

6. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woei!, wij krijgen iSwitch!

Ik ben straks de beste host voor xbox live :cool:8);)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gaat robie schocken ... als xbox live werkt natuurlijk en als de maximale snelheden gehaald worden ... als het werkt ga ik ook een campagne voeren om hier een punt te krijgen van iswitch!

8. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende maand is het al in tilburg beschikbaar maar dus niet waar ik woon (berkel-Enschot). :mad:, maar Ik ga morgen posters op hangen, dat de mensen zich moeten aanmelden op www.iswitch.nl, want dan komt hier een basisstation. en ik kon vanacht echt niet slapen toen mijn vader zij dat we iswitch kregen thuis en op het werk van pa!
    *) _O_ *)

9. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet nog tot 23 september wachten!, want dan krijg ik iswitch :D:D:D

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    700kb up en download voor 30 euro per maand!

Ja mensen het blijkt toch echt mogelijk te zijn. 700kb/s up en download voor een magere 30 euro per maand!

Deze uitvinding heet Iswitch.

Draadloos wordt je dus aangesloten op het netwerk van Iswitch waarmee je gewoon kunt internetten en zelf TV mee kunt kijken.

De intern specificaties:

Dit ziet er erg goed uit. 800kb/s downloaden en uploaden voor 30 euro per maand? Kom maar hier met dat Iswitch.

Je kunt je inschrijven op www.iswitch.nl , en daarmee kun je ze dus laten zien dat ook jij al interesse hebt in deze ownage verbinding die hopelijk de vloer gaat aanvegen met Chello en hopelijk al die andere veel te duren internet aanbieders die meestal rond de 80 euro vragen voor een beetje fatsoenlijke upload snelheid.

Er zijn helaas nog geen echte gebruikers ervaringen, maar als dit waar is wil ik eind dit jaar zeker wel zo'n aansluiting hebben. Al is het maar 400kb dan is het het nog steeds waard voor 30 euro.

Hieronder zie je de kaart.. groen is binnenkort als het goed is te krijgen, paars is pas volgend jaar. Geel is eind dit jaar
    '

Is dit wat? OF denken jullie dat het bullshit is? Ik heb me in ieder geval insgeschreven, dus ik zie het wel :) meer info op www.iswitch.nl

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zie ik daar een groene kleur rond Nijmegen? :cool:

* schrijft in *

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    w0000t beter dat geel is rond den haag gekkehuis ik wilt!!! alleen delft in het midden, niet omcirkelt :'-( :'-( :'-(

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    het coole is dat je schijnbaar zelf mee kunt helpen verspreiden. Als je in een flat woont kun je gewoon zo'n setje ontvangen dat je neerzet waardoor mensen dus via jou kunnen internetten ofzo. Echt wel stoer. Waarom nog tot 2004 wachten :'-( poep chello!!

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    en rood is waar het al beschikbaar is ofzo??

15. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    w00terdew00t _O_
    Gelijk inschrijven :D.

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    wtf mazzelpik :'-(

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Die boodschap had ik ook... :cool:

18. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Klinkt erg cool, volgens hoorde ik hier vorig jaar ook wat over...

Maar hoe zit het met equipment? Gaan drie consoles + PC online me niet erg veel extra hardware kosten? :)

19. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik moet nog w88 tot eind 2003, maar dit gaat echt kontschoppen! weg met die slome kabelmaatschappijen die voor 30 euro een magere down en upstream vragen

ik ga dit echt nemen jonge woohoo lekker games hosten op live! dan wat ik dan zeeeker ga nemen :D

kijk even bij 'Test resultaten', fucking hoge upload!
    ze zijn ook bezig met 54 mbit wat ook al mogelijk is, ik denk dat ze dit ook wel gaan aanbieden later, voor een meerprijs waarschijnlijk :)

ook zijn ze bezig met een 108 mbit connectie, en ze zeggen dat zelf een verbinding > 300 mbit mogelijk is!
    ongelofelijk :D

-edit- standaard zit dit er bij:

ook router dus, meerdere pc's en xbox moet kunnen dus

Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Nope je deelt gewoon net als nu je internet via een router ofzo.
    Xbox Live kan ook maar dan moet je eerst MAC adres afgeven ofzo.. hoorde ik.

Deel Deze Pagina