1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Klachten over het een geplaatst slotje? Klagen kan je hier! Mits je je aan deze regeltjes houd;

    Lees eerst het Algemene Forum Beleid door om te kijken of wat daar gebeurde niet tegen de regels in was. Daarna lees je ook het beleid van het betreffende forum door.

    Mocht je het dan nog steeds onterecht vinden dat er een slotje is geplaatst vul je het volgende 'formulier' in:

    Forum waar het slotje werd geplaatst:
    Behandelende moderator:
    Link naar het betreffende topic:
    Wat is er volgens jou fout gegaan/Hoe moest het wel?:

    Dit formulier is verplicht, anders wordt je 'klacht' gewoon niet behandeld.

    Ga ook niet agressief je verhaal doen, doe dat gewoon rustig/kalm.

    /edit; Wouter heeft ff je hele post omgebouwd Fardo :cool:
    //edit; Darkwing heeft ff de typfout uit de topictitel gehaald :cool:
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Klopt ... maar omdat je bepaalde settings moet invoeren om live te kunnen (bij de meeste providers is dit niet nodig) is dit een provider (in combinatie met xbox probleem) .. Vandaar dat je de vraag het beste in de @home topic kan stellen, omdat dan meer mensen problemen krijgen ....

    Je vraag is wel een nuttige vraag en mogelijk een probleem ... dus stel hem even in het centrale topic ;)

    Thnx

    Robin

    /*edit jouw thread is heropent .. ik heb wel de topic naam aangepast .... Pakt slotje en stopt hem in zijn zak ...
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks ! :D
     
  5. dacray

    dacray take care..

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    sluit hem dan niet af maar flikker hem weg.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Wil ik ook gaan doen ... maar eerst even afsluiten ... dan kunnen mensen hier nog reageren ... en dan gaan ze weg ... maar wel bedankt voor de info!
     
  7. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ik ga niet echt lopen klagen, maar ik vind het jammer dat ik een Green Mile Waarschuwing heb gekregen, omdat ik boos ben over mijn diskwalificatie..maja..ik hoef er geen reactie op ofzo..dit is gewoon een opmerking..
     
  8. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=12233&perpage=15&pagenumber=2

    Fardo, in deze thread had ik een vraag over gamertags, met daar het verzoek van jou om het in de [centrale] gamertags te doen. Maar deed ik expres niet want,

    Die is alleen voor:
    Op veler verzoek een centrale topic voor het posten en lijsten bijhouden met Gamertags.

    Dus niet voor vragen dacht ik zo, alleen voor overzicht tags :confused:

    Kunnen vragen over gamertags daar dan ook bij?
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmpf, i zie geen reden in waarom Fardo die gesloten heeft.

    *opent.
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Wil niet klagen maar ik zie eigenlijk nog te weinig slotjes bij sommige threads(in mijn ogen ik kan het natuurlijk fout hebben :) ,dus ik meld af en toe een bericht maar daar word volgens mij niks mee gedaan,tis namelijk al meerdere dagen geleden dat ik die had gestuurt.Maar de andere slotjes zijn 95% terecht al word er soms te weinig uitleg aangegeven soms.
    (beetje off-topic maar een clompeet nieuwe thread is het niet waard)
     
  11. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie Wouter, was ook niet zo'n gek belangrijke vraag, maar was toch een beetje verbaasd :{

    Voor de rest hulde aan de mods :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Sorry ... was even te voorbadigf zag ook geen rede
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Gaat zaterdag ff afkicken .. dus dan geen slotjes van mij ;)
     
  14. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Fardo ik vroeg mij even af waarom mijn thread gesloten was.
    (de thread: Lastige ouders, wat doe je eraan?, in het Forum Xbox Live! en Lan gaming). Ik vind dit niet op de centrale topic passen van de creditcard, omdat ik geen probleem met een creditcard heb, maar het verschaffen ervan (door mijn ouders). Met mijn thread wilde ik het specifiek hier over hebben met andere mensen met hetzelfde probleem en hoe ze het eventueel hebben opgelost. Bij de centrale topic zal dit vrij snel verdrongen worden.
    Ik wil verder niet moeilijk doen, ik hoop alleen dat je het opnieuw wil bekijken.

    Trouwens als je mij gelijk verteld hoe ik een link toevoeg doe ik dat de volgende keer ook erbij.
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn Xbox heeft geen ouders en jouw topic heeft toch niks met XBox of XBox Live te maken, joh.

    Verder gaat je thread gewoon over je credit card gebeuren, met een iets andere invalshoek dan de meeste "Ik hep geen credit card en ik vinnut gemeen van Microsoft" postings. nevertheless kan je discussie gewoon in het credit card topic voortgezet worden.

    Fardo is wat strenger dan ik met het plaatsen van slotjes, maar deze vind ik zondermeer terecht.
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Om een aanvulling te geven op Pejannl's reactie: ik weet zeker dat ik zo'n topic eerder heb gezien, weet alleen niet meer waar (Soapbox o.i.d.), maar als je de zoekfunctie gebruikt, moet ie vast wel te vinden zijn (sorry, maar mijn ogen vallen op dit late tijdstip zowat dicht, anders had ik het voor je gedaan ;)).

    Ik ben trouwens van mening dat het centrale credit card topic voornamelijk bedoeld moet blijven voor algemene informatie over het aanbod van (voor Live geschikte) credit cards en het aanvragen ervan. Als je dergelijke discussies in die thread gaat toelaten, vrees ik voor de gebruikelijke reacties als: "echt lame van M$ dat die klote-cc verplicht is" e.d.
     
  17. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    je bedoelt deze

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19402 :)
     
  18. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zou graag willen weten waarvoor deze topic gesloten werd. .klik
    Ik heb de zoekfuncie gebruikt en ik heb verder geen resultaten gevonden.

    Zouden jullie dan misschien er even een link kunnen plaatsen waar ik dan zou kunnen kijken omdat er al een tread over was.klik
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  20. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke maar hij kon ook even de link ervan plaatsen dan was ik het namelijk met hem een maar nu ook.
     

Deel Deze Pagina