1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt doe ik meestal ... maar ik moet heel vaak de link opzoeken Ik maak er nu een signature van ;)
     
  3. Zam_081

    Zam_081 Goat

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Errug irritant! Ik krijg antwoord op mijn vraag en voor ik diegene kan bedanken is de thread dicht............ strenge regels ok, maar dit is wel erg overdreven.
     
  4. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Stuur dan een pm doe ik ook altijd alsik iemand wil bedanken meestal,of meld het in een post met meer info dan aleen'thnx"
     
  5. Zam_081

    Zam_081 Goat

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook, maar het gaat natuurlijk om het principe dat je niet moet overdrijven met 'strenge regels'. Die thread heeft niet langer dan 10 minuten opengestaan.
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het raar dat threads tegenwoordig dicht "moeten". Topic behandeld? Dicht die hap! Hier erger ik me nou al een tijd aan terwijl dit eigenlijk helemaal niet nodig is. Spam topics ok, maar zo kunnen er nooit echt goede discussies ontstaan waar een forum toch eigenlijk wel voor is. Ik hoop dat hier iets mee gedaan wordt..
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mee eens maar er ontstonden te veel topics met onduidelijke titels

    Zoals Help! , Kijk Hier, Xbox Live

    als er een duidelijke titel staat ... als het niet eerder behandeld is .. mag je gewoon posten

    no problem!

    -----------------------------------
    zie verder
    -----------------------------------
    [​IMG][​IMG]
    -----------------------------------


    lees ook de Xbox Live/Lan FAQ en check De Centrale Index voordat je een thread start
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    laat voortaan threads langer open
     
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou, dat ligt met name aan de gebruikers zelf. Een voorbeeld.

    Ik start een thread "Welke providers werken met Xbox Live. Plaats hier alleen een melding als je een werkende verbinding hebt." Dan komt er dus als eerste een reaktie van "Hoe bedoel je dat?" en vervolgens gaat de hele klup uitgebreid zitten uitleggen wat er wordt bedoeld. Als dat fdan eindelijk bedaard is schrijft iemand "Nou, de mijne doet het nog niet, hoor!" en vervolgens gaat iedereen schrijven dat de zijne het wel of niet doet.

    Enz enz enz...

    Zo maak je dus een waardevol topic volkomen waardeloos. Ik heb in dit topic gewoon alle offtopic postings gewist, maar neem maar van mij aan dat ik vele vele tientallen berichten heb gewist. Dat is hardstikke veel werk en net als jij heb ik wel wat anders te doen. (Namelijk: Spelen!) En als het dan volledig uit de hand loopt (want het LanLive forum is zo druk dat ik het in m'n eentje helemaal niet aankan dan krijg ik hulp en wordt het forum met "harde hand" schoongeveegd. Ik ben er hardstikke blij mee want Fardo weet waar ie het over heeft, is bereid om een hoop tijd in de moderatie te steken, en doet alle ondankbare klusje (slotjes hangen).

    Ik hoop dan ook van harte dat ie blijft modereren zoals ie nu modereert. Ik hoop nog sterker dat ie ondanks dat binnenkort geen slotjes meer hoeft te hangen omdat de community dan eindelijk begrijpt hoe je moet omgaan met een forum waar 5000 mensen aan deelnemen!

    (Merk op dat het gros van de rommel veroorzaakt wordt door een paar enkelingen die zichzelf kennelijk veel belangrijker vinden dan de hele rest bij elkaar. Die enkelingen willen we niet missen, maar als het nodig is mogen ze gerust verdwijnen. Alles ten faveure van de grote groep mensen die wél weten hoe ze met een forum om moeten gaan).

    En voor nu kan ik enkel schrijven: Ach man! Ga toch spelen! :+ 8)
     
  10. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Forum waar het slotje werd geplaatst:
    live en lan
    Behandelende moderator:
    fardo
    Link naar het betreffende topic: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=20602
    Wat is er volgens jou fout gegaan/Hoe moest het wel?:

    commentaar fardo: er is een Centrale Communicator topic
    bedoelde thread: [Centraal] problemen met de Communicator

    reaktie: het gaat hier niet over DE communicator maar juist een nieuwe/andere, ook heb ik geen problemen met mijn communicator zoals de centrale thread in de titel suggereert maar zoek ik juist iets nieuws. de centrale thread dekt absoluut niet de lading van mijn vraag en gezien de titel verwacht ik daar dan ook niet de reaktie die ik zoek, beetje voorbarig dus.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Om de overzichtelijkheid te behouden past die het beste in het centrale communicator topic, een topic dat toch al niet heel erg druk is/was dus er best wel bij past :cool:
     
  12. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me dan wel zaak om de thread titel aan te passen, zodat hij voor alle headset perikelen gebruikt kan worden.
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    In dat geval hoort ie helemaal niet in het Lan/Live forum thuis maar moet je je post in Xbox Hardware plaatsen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klinkt logisch stemt in ... hardware bij hardware .. maar ach we hebben ook een router/hub/modem centrale thread ...
     
  15. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    In het Live hok stond een thread over "De grote dag: Deel 2". Daarin postte ik net dat ik m'n Live Kitje nog steeds niet ontvangen heb. Vervolgens is deze thread gewoon gedelete. Zo begin ik m'n respect voor deze site aardig te verliezen. Ipv het probleem te erkennen wordt de kop in het zand gestoken.
     
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat bedoel je? http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=20298&highlight=grote dag

    En als je goed kijkt zie je dat we gewoon reageren op die topics hier hoor. Tis alleen niet in onze handen nu.
     
  17. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is alleen mijn reactie verwijdert. Net zo zielig.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    We erkennen het probleem, het is alleen niet nodig om dat over het gehele forum uit te gaan huilen. That's it. Live forum is op het moment het meest hectische forum en dat proberen we zo overzichtelijk mogelijk te houden zonder crap of shit dat in andere topics past.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De thread die jij bedoelt heet

    Ik heb Xbox Live !! (De grote dag!!) - deel II

    Ik wilde je een waarschuwing geven .. maar ik had deze gedelete .. als je xbox live nog niet hebt ... mocht je ook niet in deze thread posten ... zie bovenstaande eerste post van de thread

    vandaar ... :+
     
  20. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat dus echt nergens op: Guest met communicator?
    Fardo sluit dit topic, terwijl hij aan zijn post te zien, nieteens even de thread heeft gelezen......... Ik ben echt zeer ontevreden. En heb nog een onbeantwoordde vraag.
     

Deel Deze Pagina