1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Kletskoek. Het topic van je thread is, zoals je zelf in de thread herhaalt: "Guest met communicator". Je schrijft het hier opnieuw.

    Voor Xbox live en Communicator is een centrale thread en die moet je dan ook gebruiken. Jouw vraag is misschien onbeantwoord, maar hij had ofwel in de centrale thread moeten staan, ofwel ongesteld moeten blijven. Slotje is 100% terecht.
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb in die thread eveneens een aantal berichten gewist van mensen die hun kitjes nog niet hadden.

    Wij, moderatoren, leven helemaal mee met de gevoelens van de (overigens kleine) groep mensen die hun kitje te laat hebben ontvangen. Dit bedoel ik serieus; geen grapje.

    We vinden wij het niet goed als iemand zijn, overigens legitieme, ongenoegen uit in een verkeerd forum, maar vinden wij het net zo vervelend als wij iemand die al genoeg ergernis heeft ook nog eens met een waarschuwing moeten belonen.

    Daarom bedekken wij dat soort foutjes met de mantel der liefde en wissen we de post in plaats van er een /Mod moderatorwaarschuwing bij te zetten.

    We wissen dus niet om censuur te plegen, maar omdat leveringsproblemen tussen klant en leverancier niet thuishoren in een Xbox Live/LAN forum.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Deze had duidelijk in de centrale thread thuis gehoord..

    en het antwoord is heel duidelijk: Alleen iemand met een live Abbo kan en mag een communicator gebruiken (staat zelfs in de Faq)
     
  4. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: doh nou krijg ik een slotje op mn return to castle wolfenstein topic. omdat er al een topic over is. Maar het zijn 2 hele verschillende topics. Dat andere topic ging over of rtcw een poort werd, en mijn topic gaat over hhet spel in het algemeen. Er mogen toch best meer topics over hetzelfde spel zijn
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat snap je niet aan:

    Mocht je het dan nog steeds onterecht vinden dat er een slotje is geplaatst vul je het volgende 'formulier' in:

    Forum waar het slotje werd geplaatst:
    Behandelende moderator:
    Link naar het betreffende topic:
    Wat is er volgens jou fout gegaan/Hoe moest het wel?:

    Dit formulier is verplicht, anders wordt je 'klacht' gewoon niet behandeld.
     
  6. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    o sorry dat wis ik niet

    Forum waar het slotje werd geplaatst: game forum
    Behandelende moderator:Dioga
    Link naar het betreffende topic: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=20954
    Wat is er volgens jou fout gegaan/Hoe moest het wel?:
    Ehh nou zoals ik al zei. Ik vind dat het forum onterecht is gesloten er is namelijk nog niet een zelfde forum. ik vind dat het dus moet worden geheropend

    nu goed?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dioga heeft hem zojuist weer geopend.. Even kijken wat zijn respons hier is.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het zelf even bekeken, en daar jouw topic niet echt meer dan een opsomming is van een aantal linkie's (zonder echt een verdere bedoeling) en het andere topic wel is overgestapt naar een soort algemeen RTCW topic lijkt me het het beste dat je daar evt de discussie voortzet.
     
  9. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    tis al opgelost
     
  10. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    Een klacht is een te groot woord, maar ik vind het onzinnig dat op het Xbox Forum aangegeven moet worden dat je iets verkoopt voor de Xbox. Alleen als het een ander console betreft lijkt me dat zinnig. Ten tweede, er staan tientallen threads open waarbij de console niet wordt genoemd, gooi die allemaal dicht of niet een, niet dat inconsequente (voorbeeld: te koop Halo!). Iedereen weet dat Halo alleen op Xbox verschijnt, maar is tegen jullie regels. Ach wat maak ik me druk om niets.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je een linkje ... dan kan ik het ff checken ... thnx! ....

    NB als het om deze thread gaat http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=21062

    dan is deze terecht gesloten, omdat "Gezocht 2 spellen" geen duidelijke thread titel is ....
     
  12. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    thread

    Fardo, je hoeft niet te checken, ik probeer me aan de regels te houden voortaan. Zie dit niet als een excuus, maar er zijn belangrijker zaken op de wereld en jullie doen ook maar je best.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: thread

    Jeb ... klopt werken en leven zijn belangrijker .. maar met een schoon forum draag je een steentje bij ;) ...

    Rookt vredespijp met Alexandrio
     
  14. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    snik

    Fardo en Alexandrio weer vriendjes? :cool:
     
  15. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij moet je aan de FAQ houden.
    Kom nu niet met het excuus van ' maar andere mogen dat wel' heb jij pech gehad, de periode dat ik online ben sluit ik wat ik niet kunnen vind.
    Jij bent duidelijk in fout ùmet je onduidelijke threadnaam, geef ook de console aan, want dat geeft ook verwarring.

    Je kan niet van mij verwachten dat ik 24 uur op 24 zit te moderen.
    Ik heb ook een sociaal leven.
    Als jij in fout bent, moet je dat kunnen accepteren.
    Als ik dat ben zal ik dat ook toegeven.

    Lees de FAQ eerst eens voor je kritiek geeft, dan zou elke mod veel minder werk hebben.
    Je kritiek is onterecht.

    edit: Ik wil helemaal niet Fardo achterna zoals Flamingo beweert. Tegenwoordig als je als mod een paar threads op rij sluit ben je gelijk een dictator.
    Wel dan ben ik maar een dictator, maar ik weet tenminste waarom ik iets sluit.
    Daarbij geef ik een duidelijke reden.
     
  16. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik had die thread gezien, behoorlijk vaag dat het werd gesloten...Waarom veranderde je zelf niet even de topictitel voor hem dan? Maar ach, laat ik me er maar niet mee bemoeien...de mods hebben al zo'n zware taak :)
     
  17. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat we dat lang genoeg hebben gedaan.
    Ze moeten maar eens leren de FAQ te volgen
     
  18. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Forum waar het slotje werd geplaatst opmerkingen aan mods
    Behandelende moderator: ? Fardo
    Link naar het betreffende topic:"
    Wat is er volgens jou fout gegaan/Hoe moest het wel?:

    Wil ik nog even wat posten over dat green mile gedoe, is ie alweer gesloten. Wat nu? nieuwe thread openen? Dat is natuurlijk ook onzin

    Dan mijn commentaar hier maar:

    Ik weet dat jullie er liever geen discussie over willen, maar ik bezoek dit forum al heel lang en ja ik post niet zoveel, zoek dingen iha netjes op in de Faq of met de zoekfuctie. En dan ben je meer dan een jaar jaar lid!!!; wordt je mijn inziens niet geheel serieus genomen. Je komt die Green Mile gewoon niet in want je hebt geen 250 posts.
    Doe even normaal zeg, moet ik dan op van alles reageren ( met iha nutteloze opmerkingen) om die post aantallen te halen?
    Wat nog ergelijker is: je ziet een leuk onderwerp op de home page staan in het forum, klikt het aan en ja hoor dat schermpje dat je er niet in mag.
    Dat noem ik frusterend.
    En dan geeft WouteR tenminste nog aan dat dat hele green mile gedoe er van hem wel af mag,(alhoewel ik mijzelf nou niet bepaald een zielig persoon vind)?
    Wie beslist dan dat het er op moet blijven?
    Summa qum quotem: uit bovenstaande tekst begrijpen jullie denk ik wel dat ik hier niet blij mee ben.
    Of het jullie wat kan schelen, gezien het slotje, ik vraag het me af?



    |:- :mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm behandelde mod? Fardo (okay dat ben ik)
    link naar de thread geen??


    Ik snap je probleem niet?

    Over welke thread voel je je benadeeld? :confused:

    aha the green mile... ik heb deze niet gesloten denk ik ... ik wil hem wel heropenen hoor... sorry
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Opsouten nou met dat gezeik over Green Mile

    Disclaimer; Wouter is pissed, en heeft al een hele tijd niet geslapen.
     

Deel Deze Pagina