[Centraal] MechAssault

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit is de centrale thread voor de game MechAssault i.c.m. Xbox Live.
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Vanavond de hele avond zitten fraggen met Amerikanen. Geweldig!

    Er zat zo'n onnozele bij die meldde "End of the month Europe is gonna join us. Too bad, because they are all a bunch of assholes." Ik heb heel koeltjes geantwoord dat de eerste Europeanen al aanwezig waren, dat ik er dus een ben, en dat het gemiddelde asshole-gehalte in Amerika aanzienlijk hoger ligt dan in Europa.

    Waarop de anderen begonnen te lachen en allemaal "Whoops!" riepen. Hahaha. Ik heb 'm helemaal suf gefragt!

    Overigens... Als je MechAssault opstart dan wordt eerst je dashboard geupdate (Alweer!). Vervolgens kun je het beste eerst even de twee nieuwe levels en de twee nieuwe mechs downloaden zodat je in elk spel mee kunt spelen.

    (Ik weet niet of dat met de Demo het zelfde werkt - Ik heb de "Full Version")
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik kan niet wachten, morgen verwacht ik mijn Live-kitje mét de volledige versie van Mechassault.

    Hoe zit het met jou Penjannl, kende je het spel al voordat je ermee op Live begon? Want ik kan me voorstellen dat als ik daar als n00b kom, ik genadeloos afgemaakt wordt. Of is het verstandig eerst ff single-player te beginnen totdat je wat ervarener bent met het spel?

    En hoe zit het met het gebruik van de voice-communicator? Wordt er veel gepraat? En zo ja, waarover zoal? En worden de spraakvervormingsfuncties veel gebruikt, want ik kan me voorstellen dat dat best irritant kan zijn.

    Ja, ik overspoel je alvast met vragen, want ik ben heel benieuwd wat me morgen te wachten staat :9
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik was inderdaad al enkele dagen aan het oefenen met MechAssault, maar dat maakt niet uit, want ik zit sowieso altijd bij de laatsten. Mijn game-kunsten moet je niet al te hoog inschatten.
    Ja, er wordt bij MA veel gekletst over tactiek, over "Help me out" en als iemand de health power-up nodig heeft dan schreeuwt ie dat ook even in de VoCo.

    De spraakvervorming is ronduit irritant en absoluut onverstaanbaar. Het eerste wat de Ammies mij vroegen was om de vervorming uit te zetten.

    De kwaliteit van de spraak is fabeltasties. Het is alsof ze zo ongeveer naast je op de bank zitten. Maar dan moet je internet verbinding wel toppie zijn, want zoals al eerder geschreven schakelt de VoCo als eerste uit bij een slechter wordende verbinding. Ik heb tijdens het betatesten alleen met Europeanen kunnen testen, en alleen op een traag netwerkje wat Microsoft voor de testers had aangelegd. Nou, het echte Live is stukken beter dan het testnetwerk. Mamma Mia!
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    OMG, nu heb je me helemaal lekker gemaakt!!!! :D

    Nog last van lag, btw? Zal wel niet, aangezien je er zo enthousiast over bent :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Damm wat was ik slecht... Ik ben gemept door ToxicTimmie en Kobold.... maar wel gelachen ... *vraagt tevens een name change aan ... wilt "TheHugger" heten
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten... Vanmiddag krijg ik hem als het goed is, dan ga ik eerst ff alles invullen en hopla... MA downloaden en spelen:D Dan ga ik jullie kont schoppen:D (yeah right)

    Ben jmmr genoeg niet echt goed, dus ik zal wel nr 6532 op de ranglijst worden ofzo
     
  8. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    aaaarrrgghhhhhhh!!!! hou jullie mond! sluit dit topic, please!!! ik heb mn live-kitje nog niet en dit is DE live-game voor mij voor alsnog (tot dat de mmrpg's komen)! Ik stel voor om zaterdag om 12 uur 's middags een spliksplinter(cell)nieuw hollandsch fragfest te gaan houden.... zonder er meteen een opsomtopic van te maken ;] just b there... ennuh misschien is het een id om onze namen hier aan te passen aan onze gamertags
     
  9. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    En dan had je nog geluk dat ik er op dat moment net even niet bij was! :cool:

    Maar inderdaad, die Voice communicator is beslist van hoge kwaliteit en had ik niet verwacht. Heerlijk om zo relaxed met anderen te kunnen lullen tijdens het gamen. En Mech is een uitstekende game om Live te ervaren ook al ben je nog niet zo goed.
     
  10. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mechass komt veel teamtactiek kijken... je moet namelijk een paar grote mechs centraal hebben, die de aandachttrekken... die moeten namelijk de klappen opvangen met hun hoge armors, de kleintjes met sterke wapens en de middelgrote moeten er om heen slingeren en op wat grotere afstand de vijand bestoken... dit is volgens mij essentieel om te winnen bij dit spel (zonder verschrikkelijk goed te zijn)!
     
  11. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend mijn live kitje gehaald. De Dixons op de Westermarkt in Tilburg heeft de releasedatum kennelijk gebroken ;)

    Dit is tot nog toe mijn enige volledige live game. Net twee potjes gespeeld tegen wat amerikanen volgens mij...ik moet zeggen, ERG vet. Geen lag te bekennen, voice chat werkt perfect, en de game is erg gaaf, uiteraard.

    Ben wel enorm kontgeschopt, dat wel :)

    Mijn stats zijn na 2 games 14 kills, 24 deaths. ai :)


    Live rocks! MechAssault ROCKS!
     
  12. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat iedereen door elkaar heen loopt te schreeuwen?
    Dat lijkt me wel irritant namelijk!
     
  13. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet veel van gemerkt, tenzij er echt iets heel schokkends gebeurt. (Zoals toen in 1 van mijn 2 potjes er door een kettingreactie in 1 keer 5 mechs overleden ;) )
     
  14. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat worden de minder gelukkige pre-orderers lekker gemaakt hier zeg!
    Eigenlijk heel gemeen van jullie!
     
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen pre-orderer, dus ik voel me niet schuldig ;) Gewoon in de winkel gehaald.
     
  17. Brainboy

    Brainboy Master of the Mind

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

    Ik denk er over na een Xbox Live kitje te kopen. Maar ik heb er eerst nog een vraag over de MechAssault demo: Welke levels en mechs zitten er in? En kan je de nieuwe levels en mechs ook voor de demo downloaden of alleen voor de volle versie?

    Bedankt,
    Brainboy
     
  18. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag echt heerlijk lopen killen bij MA, samen met Toxic Timmy en nog een paar NL's beetje team destruction en NOT IT, erg fun!!!!

    het netwerk loopt erg soepel en voice is super !! .. sommige mensen zijn alleen aardig onverstaanbaar ! :)

    Btw Add me maar op jullie friends list ,

    Tempie !
     
  19. Brainboy

    Brainboy Master of the Mind

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    bump...

    Heeft niemand een antwoord voor mijn vraag?

    Brainboy
     
  20. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah, was jij die Nederlander die in een keer vroeg of ik ook een Nederlander was? :cool: Ik speelde onder demo 68, maar ik heb nu eindelijk m'n eigen kit. Ik ga me zo dadelijk even aanmelden, moet nog even een geschikte tag verzinnen.
     

Deel Deze Pagina