Hier dan het Centraal voor Midtown Madness 3 daar er al een aantal mensen zijn die het spel in bezit hebben en dat de komende dagen alleen maar zal stijgen! Laten we het hier gezellig houden, en laat aub de "Ik heb hem nog niet !!!!!!" reactie's achterwege
Ik heb em al,maar nog niet veel kunnen spelen met de examens enzo. op de eerste indrukken ; top game!!
Hoei hoei! Live MM3 wordt zo super vet! Iedereen die van plan is MM3 te gaan doen, online, ff mij toevoegen aan je friends list! Ik wil ook tegen NL-ers spelen. Kan je eigenlijk ook met mensen uit de VS spelen?
Is je broertje dan jarig of komt ie pas 8 julie uit en is ie verlaat/vertraagd. Ik hoop het niet, want ik heb hem voor vrijdag besteld en ik d8 dat ie de 27 uitkwam. Nouja. Ik verw8 iig dat de Nederlanders weer massaal MM3 gaan kopen omdat racen in ons bloed zit. Aangezien dat ook met MGP2 was. Ik richt btw een clan op die voornamelijk draait om racen en MM3 is er een van. Join ons. naam = The Apex Drivers en mail me op: dustin_r2d2@hotmail.com @wouter: Ik zet hem straks op het centrale clan forum. ff wat friends op live checken.
@ messenjah : zal wel zeker,nog niet op gelet,maar in alle andere games gaat dit toch,dus in mm3 ook denk ik
Tuurlijk . Ik doe de hele week al niet anders, maar dat komt omdat er nu amper Nederlanders zijn. Maar straks als alle Nederlanders hem hebben zul je ook vooral Nederlanders tegenkomen. De quickmatch optie zoekt namelijk automatisch de spelers op die het dichtst bij je in de buurt zitten. Zo kwam ik net opeens in een potje terecht met WouteR. Was wel lachuh .
, jammer alleen dat die custom soundtrack optie zuigt als een beer. Vooral in de single player is het irritant als je korte missies speelt. Hij begint elke keer met hetzelfde liedje....
w00t! Beach Boys! (pats mode) Mijn vader heeft de beach boys ontmoet en met 1 van de beach boys een plaat gemaakt (/pats mode)
hoe zit het eigenlijk met de muziek? hoor je een sorrt radio ofzo en kan je verschillende kanalen zappen? of is er geen muziek? je kan toch wel je eigen muziek gebruiken (had ik gehoord)
Mwah, ik vraag me af wat er eigenlijk clanbased te spelen is aan MM3. Je kan misschien capture the gold doen maar ik vind het nou niet echt een tactisch spel, het komt toch vooral op roekeloos ridjen aan.... Nee das ook zo irritant, je kan niet een liedje doordrukken zoals in PGR. Op de achtergrond is gewoon muziek.
Ik haal hem 30 juni, dan zie ik jullie hopelijk wel. Maar ik koop hem echt alleen voor live want zonder live lijkt hij me echt slecht...
Ik heb het nog niet super bekeken maar zag wel een "Playlist" knopje staan. Ik neem aan dat je daar dus uit je eigen soundtracks nog tracks kan plukken? Dan zou dat toch niet écht een probleem zijn?
ik KRIJG em lekker via gamekings: weet alleen niet wanneer, maar als ik em heb ga ik es lekker iedereen ownen!
Beach Boys is good american music!! ik heb hem btw bij gcshop besteld, en vandaag was mijn orderstatus: verzonden dus ik denk dat ik hem voor vrijdag met een beetje mazzel wel heb.. dit lijkt me nou egt een gezellige live game