[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hier dan het Centraal voor Midtown Madness 3 daar er al een aantal mensen zijn die het spel in bezit hebben en dat de komende dagen alleen maar zal stijgen!

    Laten we het hier gezellig houden, en laat aub de "Ik heb hem nog niet :'-(!!!!!!" reactie's achterwege :)
     
  2. mischa

    mischa Guest

    ik geef hem aan mijn broertje voor zijn verjaardag en ga dan gelijk op live! See you op 8 juli!
     
  3. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em al,maar nog niet veel kunnen spelen :) met de examens enzo. op de eerste indrukken ; top game!!
     
  4. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoei hoei! Live MM3 wordt zo super vet! Iedereen die van plan is MM3 te gaan doen, online, ff mij toevoegen aan je friends list! Ik wil ook tegen NL-ers spelen. Kan je eigenlijk ook met mensen uit de VS spelen?
     
  5. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je broertje dan jarig of komt ie pas 8 julie uit en is ie verlaat/vertraagd. Ik hoop het niet, want ik heb hem voor vrijdag besteld en ik d8 dat ie de 27 uitkwam. Nouja.

    Ik verw8 iig dat de Nederlanders weer massaal MM3 gaan kopen omdat racen in ons bloed zit. Aangezien dat ook met MGP2 was.

    Ik richt btw een clan op die voornamelijk draait om racen en MM3 is er een van. Join ons. naam = The Apex Drivers
    en mail me op: dustin_r2d2@hotmail.com
    @wouter: Ik zet hem straks op het centrale clan forum. ff wat friends op live checken.
     
  6. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    @ messenjah : zal wel zeker,nog niet op gelet,maar in alle andere games gaat dit toch,dus in mm3 ook denk ik
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  7. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk :). Ik doe de hele week al niet anders, maar dat komt omdat er nu amper Nederlanders zijn. Maar straks als alle Nederlanders hem hebben zul je ook vooral Nederlanders tegenkomen. De quickmatch optie zoekt namelijk automatisch de spelers op die het dichtst bij je in de buurt zitten. Zo kwam ik net opeens in een potje terecht met WouteR. Was wel lachuh :p.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Whaha ja :) Ik zometeen even de Beach Boys op de Xbox zetten :) Dát is pas lekker cruisen :)
     
  9. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    :D, jammer alleen dat die custom soundtrack optie zuigt als een beer. Vooral in de single player is het irritant als je korte missies speelt. Hij begint elke keer met hetzelfde liedje....
     
  10. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    w00t! Beach Boys!

    (pats mode)

    Mijn vader heeft de beach boys ontmoet en met 1 van de beach boys een plaat gemaakt

    (/pats mode)
     
  11. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het eigenlijk met de muziek? hoor je een sorrt radio ofzo en kan je verschillende kanalen zappen? of is er geen muziek? je kan toch wel je eigen muziek gebruiken (had ik gehoord)
     
  12. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vraag me af wat er eigenlijk clanbased te spelen is aan MM3. Je kan misschien capture the gold doen maar ik vind het nou niet echt een tactisch spel, het komt toch vooral op roekeloos ridjen aan....

    Nee das ook zo irritant, je kan niet een liedje doordrukken zoals in PGR. Op de achtergrond is gewoon muziek.
     
  13. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem 30 juni, dan zie ik jullie hopelijk wel. Maar ik koop hem echt alleen voor live want zonder live lijkt hij me echt slecht...
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het nog niet super bekeken maar zag wel een "Playlist" knopje staan. Ik neem aan dat je daar dus uit je eigen soundtracks nog tracks kan plukken? Dan zou dat toch niet écht een probleem zijn?
     
  15. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik KRIJG em lekker via gamekings: weet alleen niet wanneer, maar als ik em heb ga ik es lekker iedereen ownen!
     
  16. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar hou ik je aan want ik heb hem over een week ook:).
     
  17. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    oke deazer, we zullen elkaar vast nog wel es tegenkomen MWHAHAHAHAH :p
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Beach Boys is good american music!!:D

    ik heb hem btw bij gcshop besteld, en vandaag was mijn orderstatus: verzonden:) dus ik denk dat ik hem voor vrijdag met een beetje mazzel wel heb:p..
    dit lijkt me nou egt een gezellige live game:)
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tegen die tijd speelt niemand MM3 meer :cool: Games worden uitgedeeld bij of na de finale hoorde ik
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    inderdaaaad, je kan 'm beter in de winkel kopen :+
     

Deel Deze Pagina