[Centraal] Moto Gp 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door The killerbee, 18 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0

Moto Gp 2

Het vervolg op de meest populaire live game :9

Dit is volgens mij de Boxart :

Wat verwachten jullie van deze game?

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    xbox live!
    dit wordt denk ik wel een groot succes met live erbij

3. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het succes minder word dan deel 1. Maar dat is ook logisch aangezien iedereen die demo heeft :p. Ik denk in ieder geval weer een leuke opvolger maar ik ben benieuwd tot hoever er vernieuwing is.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het wordt juist een groter succes, de mensen met de demo willen graag de hele game.. maar die w88 nu dus op deel 2.. en de mensen van deel 1 zijn er zo kapot van dat ze zeker weten deel 2 gaan halen, en nu heeft moto gp nog een goede naam op gebouwt en veel naamsbekendheid verworven..

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat het succes op live ook iets minder word ( door de demo's ) maar de competitie op live groter zal zijn omdat iedereen die speelt de voledige game heeft!

Verder denk ik dat de graphics ietsje pietsje beter zullen zijn en natuurlijk zijn de rijders iets meer up to date :cool:

Daar heb je wel een punt...maar ik denk dat de community van moto GP 2 nog wel even de tijd nodig heeft om populair te worden omdat niet iedereen meteen het spel zal aanschaffen.

Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    na de filmpjes en feitjes die ik erover heb gezien, vindt ik het meer een update. netzoals het verschil tussen fifa 2000 en fifa 2001.

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik denk toch dat de meeste racegames een update zijn!
    Alleen bevatten ze vaak wel :

- nieuwe motoren ( auto's kan ook )
    - betere grapics
    - nieuwe ( mooiere ) circuits
    - update van coureurs!

Al met al is dat voor de echte fan's toch altijd wel leuk! Je wilt niet met oude coureurs rijden...whehe;)

Voor fifa geldt hetzelfde alleen dan met alles wat met voetbal te maken heeft ( d0h ) }:]

8. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk onmogelijk. Waarom? Iedere live gamer heeft wel eens motoGP gespeeld doordat bij alle live kitjes die demo erbij zat. Maar lang niet iedere live gamer zal ook bereid zijn om het hele spel aan te schaffen. Dat is een heel verschil.

9. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt zo vet zo vet!!!!!!

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Sport games zijn vaak een update van de vorige, maar de verschillen tussen games als PGR en PGR 2, MM2 en MM3 zijn veeeeel groter. Ik vraag me af wat de meerwaarde is voor iemand die niet fan is van de motorsport, en hoeveel mensen voor die kleine vernieuwingen €40 meer willen gaan betalen

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik was niet duidelijk :cool:

Ik bedoel echte racegames( nagebootst uit het echt ) en ik zeg niet dat mm3 en pgr geen echte racegames zijn :p maar ik doelde meer op spellen zoals formule 1 , fifa , en moto gp
    Dat zijn spellen die gebaseert zijn op iets wat echt bestaat!
    Ik ben het er mee eens dat dat gewoon update's zijn!

En mm3 en pgr2 dat zijn idd geen update's dat zijn gewoon echt nieuwe spellen :)
    En ik denk dat het voor de meeste mensen het het geld idd niet waard is om moto gp2 te kopen als ze deel 1 al hebben.

12. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las trouwens in game quest Moto gp 3 (ps2) tegenviel in ieder geval dat vindt ik. Met een 7,5 en 7,6 bracht hij het er niet zo mooi vanaf. Dat komt doordat het spel te moeilijk is en het eindeloos opnieuw proberen verschrikkelijk gaat irriteren en dat is begrijpelijk. Ik hoop echt dat ze moto gp niet al te frustrerend maken !

13. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Echt let op mijn woorden MOTO GP 2 word vet!!maar eerst komt Return to Castle Wolfenstein uit voor XBOX live en daar kijk ik eerst naar uit!!

14. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    [edit:)vond mijn post lang niet informatief genoeg. Even beetje aangepast dus:

hoe fout kan je zitten? Nee van wat ik lees van mensen die MotoGP 2 hebben gespeeld is het juist een flinkeverbetering t.o.v. het origineel (wat al geweldig is).

Niet zomaar een update. Denk verschil GT1 => GT3 Alles is nog beter gemaakt.

- Heerlijke, soepele grahpics op een constante 60 FPS (ook Live).
    - Betere gameplay, en meer realisme.
    - Bike setup. Banden soort keuze, gear-ratio instellen, vering instellen enz.
    - Alle rijders & motoren & teams van 2002
    - 6 banen meer!! en 2 banen compleet vernieuwd.
    - Beter geluid, veel realistischer.
    - Ook 4 takt motoren.
    - Custom logo editor
    - Moeilijkere en uitgebreidere training. Deze keer niet in 2 uurtjes je Custom Bike maxen!

En vooral: geen gecheat / geglitch meer! Daar is echt hard aan gewerkt. ik kan zelf echt niet wachten op Deel2. Ben nu wat minder aan het racen, maar zodra deel 2 er is ga ik echt los! :cool:

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  15. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de officiele site kijkt (http://www.thq.com/games/52016/) staat er trouwens dat er wel LAN play is voor de PC versie, maar geen System Link voor de Xbox versie!? Weet iemand hier meer van??

16. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 en die is echt vet!!! dus ik weet niet of ik 2 gaat kopen!!

17. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    deze ga ik zekerweten kopen (vooral omdat ie op mijn verjaardag uit komt). Krijg wel geld van familie en koop hem dan, kan ik ook met mijn pa gamen die vind motor rijden en alles daaromheen wel vet! Zat te twijfelen tussen DTM racedriver en Moto GP2 maar kies toch voor MG2.

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kicke man lijkt me echt gaaf 1 en 2 lijken me leuk moto gp 1 heb ik nog niet maar ga ik denk ik classic kopen en twee lijkt me nog toffer want daar zullen de minpuntjes weer worden verbeterd

19. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP2 zal beter zijn dan de Online Demo omdat er geen 'glitches' en hopenlijk ook shortcuts meer mogelijk zullen zijn. Er zullen ook 6 banen meer in de game zitten, en meer tweak mogelijkheden dan in deel 1.

20. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Welke 6 extra tracks gaan er in de game zitten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina