1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    [Centraal] MotoGP

    Dit is de centrale topic voor MotoGP en Xbox Live.


    NB. Centrale topics worden uitsluitend door de mods (Fardo en Pejannl) geopend!
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nog nooit heb ik zo'n kick gehad met racen.. singleplayer is het een vet spel. Met Live echt geweldig.. en dat de controller nu customizable is, is helemaal super. Speelt veel lekkerder..

    Het duurt ff voordat je een beetje tegenstander vind die net op of boven je niveau zitten, maar dan heb je ook wel erg toffe races..

    wie speelt er nog meer MotoGP en wil graag ff racen? Mijn tag is Sonic Circle

    C U @ MotoGP Live :)
     
  3. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaaah kitje niet geleverd terwijl ik mn cc vandaag wel binnenkreeg. Moto GP wordt het einde en ik zal meteen gaan spelen, hoewel mijn niveau in begin niet hoog zal zijn, komt wel !

    Morgen gp'en, i will meet you there
     
  4. Heras

    Heras Hackwerk

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool!

    Ik hoop dat mijn pakketje vandaag binnenkomt, motoGP wordt dan meteen de xbox ingeslingerd. Ook ik ben nog niet zo goed, dus misschien kunnen we onder elkaar lekker oefenen :p
     
  5. mischa

    mischa Guest

    ik ga heten Mischa.Nl
    en morgen ga ik ook wel ff moto gp checken
     
  6. gegron

    gegron Guest

    ik ga ff proberen of ik vanmiddag ook nog het echte spel te pakken kan krijgen is wel mooi voor erbij en kan ik ook nog op andere motors
     
  7. twist

    twist Guest

    Ik heb de demo al maar nog niet het live kit :'-( die komt vandaag pas aan misschien, en anders zeker morgen!

    maargoed, ik ga alvast flink oefenen met die demo daag mij dus binnenkort maar uit! :+

    Mijn live tag: TwisTbraiN
     
  8. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    De vraag over de stilte (spraak) tijdens het racen is ook te verklaren door het feit dat voice bandbreedte kost, als er tijdens een sessie met 10 of meer spelers wordt gesproken zie je soms een aantal motoren rare sprongen maken, dit 'probleem' heb je niet als iedereen zijn mond houdt, verder zal het komen door het feit dat sommige zeer geconcenteerd aan het racen zijn. Voice masking is leuk maar heeft als effect (no pun intended) dat het tijdens een spel niet of nauwelijks te verstaan is. Soms kom ik terecht is een sessie waarbij er een continue aan het schreeuwen is (wat een lol), meestal kies ik dan een andere sessie, want vaak zijn dit ook de mensen die niet serious spelen maar alleen maar lol trappen ook op de baan.
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het spel gratis downloaden?
    terwijl ik dit spel speel ben ik ook lekker aan het lullen (zo'n relaxed spel) ;)
     
  10. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    lachen spelletje vooral de eerste keer als je de helft in de eerste bocht ziet crashen
     
  11. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand loopt te schreeuwen\schelden kan je toch de mute knop gebruiken en zijn voice afzetten of zet je dan meteen voor iedere speler uit.

    Vandaag waarschijnlijk ook online als me pakketje binnen is.

    Gamertag: Dester
     
  12. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus de volledige versie van Moto GP en m'n Live! kitje, maar ik vat echt niet hoe ik nu m'n Moto GP versie kan upgraden zodat hij ook Live! enabled is. Ik kan alleen maar die demo van die Live! cd spelen...
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Gaat helemaal vanzelf The Fish! De Live demo leest je harddisk saves uit,en alle banen en motoren (Customs ook) die je had unlockt, zijn te gebruiken..
     
  14. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik het goed begrijp moet ik dus Moto GP met de Demo Disk op Live! spelen?
     
  15. Hotshot

    Hotshot Guest

  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wie heeft er al een beetje aan zijn ranking gewerkt? Ik wil graag wat bijleren, dus als er mensen zijn die snel aan het rijden zijn.. invite me :)

    anderen mogen natuurlijk ook. Het gaat natuurlijk om de fun!
    mijn ranking is nu overall 1990. Op Assen sta ik ergens rond de 1100 ofzo :cool:
     
  17. Hotshot

    Hotshot Guest

    ik heb helaas nog geen xbl..
    zou ik iets mogen vragen aan bijv kidvirtual..?
    hoe zit het met de rankings???
    hoeveel soorten rankings zijn er?
    en op welke manier wordt zo'n ranking opgebouwd?
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn meerdere rankings. Per baan word bijgehouden wie het snelst is. Dus per baan kan je zien hoeveelste van de wereld je bent.

    Dan is er de overall ranking die de tijden van alle banen bij elkaar optelt en dus degene met de laagste overall tijd is snelste v/d wereld.

    Verder zijn er nog wat "spelletjes" waar je punten mee kan verdienen, maar die weet ik nog niet. Moet ik ooknog uitzoeken :)

    Maar met de Live demo kun je kijken onder "my scores" hoor!
     
  19. Hotshot

    Hotshot Guest

    vet, is er ook een overall ranking, voor alle games in 'één ?
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    dus alle games, zoals MA, UC, motoGP enzo in 1 ranking? Nee, niet volgens mij..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina