[Centraal] MotoGP [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 9 mei 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Algemene thread voor Vragen en opmerkingen over het spel MotoGP: Ultimate Racing Technology. Heb je een vraag betreffende het spel, of weet je leuke info of tips, post het dan hier.

TIP:Voordat je je vraag stelt, kijk dan eerst even of deze niet al is behandeld in de MotoGP FAQ.

N.B. Dit is niet de juiste plek om je ervaringen, records e.d. te delen, daarvoor is deze thread!

2. p1m

p1m Guest

eens moet de tweede zijn!!!

Hoe Perform je een JUMP????
    soms aan einde van Arcade staat er Jump maar hoe doe je deze ik heb gemerkt dat deze veel punten op leveren

3. Dat snap ik ook nooit helemaal ik weet wel dat als je op Sachsenring tegen het verkeer in de pitsstraat uitrijdt soms jumpt. Ook soms als je tegen iemand aanrijdt jump je ook wel is. Verder weer ik geen mogelijkheden om te jumpen wie weet er nog een paar?

-|>341# /\/\341

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2003
  4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Sommige sicanes (of hoe je het ook schrijft) hebben erg hoge kurbs, als je daar heel hard overheen rijd jump je een stukje:D

of bedoelen jullie dat niet:+

5. Ga ik is een keer proberen thnx voor de tip.

-|>341# /\/\341

6. Animus-X

Animus-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwil alleen ff zeggen dat het er allemaal toppie uitziet :)
    Hulde aan de mensen van XBW voor het maken van dit subforum
    _O_

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Thx! :cool:

Maar dankbetuigingen en eerbetonen kunnen het beste worden geuit in de MotoGP Chatbox :p

8. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jumpen kan in Le Mans als je snel gaat en over de meeste scherpe chicane. Zoals Suzuka en Assen.

enne, beter kan het eindelijk eens overzichtelijk wordne bij het MotoGP gebeuren.

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mijn xbox loop steeds vast bij Moto gp!
    de andere games die op de demo disk staan niet
    weet iemand hoe dit kan komen?

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoet dat het aan je disk ligt... als het kan zou ik proberen om je disk te ruilen bij de zaak waar je hem gekocht heb.

Maar om het zeker te weten kun je ook even een disk van een vriend uitproberen....

Veel succes... mocht geen van deze opties lukken, neem dan contact op met Microsoft... naar wat het schijnt zijn zij erg behulpzaam wat zulk soort dingen betreft... succes! :)

11. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Is er ook een Nederlandse hulp lijn van Microsoft?

12. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je krijgt een Nederlands nummer maar ze praten altijd engels. Dus als je geen engels kunt praten zou ik het woordenboek erbij pakken. PS: die gasten kunnen vaak zelf ook niet zo goed engels.

13. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de volle versie hebt van MGP dan kan je wel ff testen.

Als je in het hoofdmenu even niets doet en hij loopt vast dan ligt het aan je XBox.

Dit had ik ook, en G8 Cra$her heeft het nu ook.

Bij andere spellen gebeurt dit niet altijd.

Als dit niet zo is dan ligt het aan je cd.

14. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Nou het zit zo.
    ik kan gewoon heel lang in een lobby zitten of in een menu
    maar waneer ik ga racen dan loop hij binnen een bepaalde tijd vast eerst hoor je een gezoem en loopt hij vast dus ligt het aan mijn cd of xbox? want whacked en Meachsault doen het wel op die zelfde demo disk waar moto gp ook op sta..

Please help me :'-(

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja we kennen je probleem onderhand wel :cool: Het is geen bekend probleem, dus je moet echt ff bellen met de Xbox support lijn

16. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Kan geen engels en me ouders al helemaal niet :mad:

17. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ff of er krassen of zoiets op het binnenste cirkeltje van de cd zitten en of er misschien iets anders mee is. als dat het geval is dan heeft je xbox moeite met het draaiend krijgen of draaiend houden van de cd, en kan hem daarom niet of niet goed lezen. kan geen kwaad om dat ff te controleren.

heb ik namelijk ook gehad met een gehuurde film.

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Bedankt. maar dat is het niet.
    de andere spellen op de demodisk doen het namelijk wel.

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nog enit lukt dan kan je ook een mailtje sturen en door iemand laten controleren die wel een beetje engels kan. hoef je iig niet te praten.

supxbxen@microsoft.com is de helpdesk van XBox. Maar is wel Engels.

20. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik ga maandag naar Intertoys daar ken ik zo gozer die ook xbox live heb geef ik hem even mijn Demo disk vraag ik als Moto gp ook dan bij hem vastloop op mij demo disk zoniet dan ligt het aan mijn xbox.

Deel Deze Pagina