[Centraal] NBA 2K3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 28 mrt 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Centraal NBA2k3
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand zeggen hoe het speelt ofzo? Dit lijkt me via Xbox Live eigenlijk wel een mooie titel maar ik twijfel nog.
     
  3. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    is het al te koop? de amerikanen vinden het geloof ik de vetste live titel tot nu toe..
     
  4. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Nog niet, hij komt pas op 18-Apr-2003 uit. Nog 3 weken :'-( .
     
  5. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, dus dit wordt weer zo'n thread van...

    - tjonge wat is het nog lang wachten
    - ik heb lekker de NTSC versie al
    - shit, weer een week uitgesteld
    - ik heb hem besteld...

    :{
     
  6. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    18 april? Ik dacht toch echt 21 of 28 maart. Ik ga zo Rdam in om het te checke....
    I'll let ya know :cool:

    edit: Nix! :'-(
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  7. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe vet wordt nba 2k3 ook, geloof graag dat amerikanen het de vetste Live titel vinden tot nu toe, unreal en mechassault vind ik leuk om te spelen, maar nba 2k3 wordt op live 'a thrill ride!!' :9

    als ie uit is, zal ik jullie even mee naar de schoolbanken nemen, en mijn eigen 'and1 NIXZ tape' moves maken. ;)


    edit: franky :+
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  8. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja je had niet hoefen te gaan kijken, op tothegame staat 18 april. Als het goed is ligt nhl2k3 nu wel in de winkel. Heb je tot 18 april een ander goed live spel.:)
     
  9. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hem de NTSC versie al als iemand hem ook heeft je kan me toevoegen aan je friend list dan gaan we en potje spelen! ;)

    ik heb ook NFL 2K3.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    LOL! dat dacht ik dus ook. Onbewuste humor door een toevallige samenloop van omstandigheden ghehehe :)

    (sorry voor verder nutteloze opmerking)

    Zodra NBA2K3 hier is, ga ik em zekers halen. Ben jaren NBA fan geweest (nog wel, maar veel minder actief) en heb 15 jaar b-ball gespeelt. Kan ik straks via Live tegen mijn broer ballen en trashtalken =>

    "Yo momma is soooo fat, that everytime she turns around, it's her birthday again" (nadeel is wel, dat dat dus ook over mijn moeder gaat 8) )
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  11. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig ook al met hoeveel spelers je online kunt? Is het 1 one 1 met 4 bots per team ofzo? Ik had ook ergens iets gehoord van 4 reallife peeps en 1 bot per team...?
     
  12. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed jongen, neem mij naar de schoolbanken voor je smooth moves, maar zodra je in de buurt van de paint komt komen mijn lessen, kinda BEN WALLACE in ya face!!

    }:]


    ps : Duncan MVP, lakers 1e ronde eruit, finals detroit-spurs
     
  13. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe word @ teiz

    ik w8 ook mad lang op deze titel had nba2k en 2k1 op dc waren tog mijn favo bball games( samen met nba street als arcade game ) dus weet al aardig wat me te w88 staat en ga heel wat asses kicken ;) , ik heb NBA 2K3 WEL Al voor de ps2 ZIEN LIGGEN :confused: media markt r'dam, hoop dat de xbox versie ook snel komt ....
    I LOVE THIS GAME...
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat vraag ik me dus ook af...weet niemand dit?

    ik ga deze game Ckerz meteen als ie uitkomt halen
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Kweenie, ik zou zeggen zoek eens op? Op www.xbox.com heb je forums en ook van NBA2K3?

    en deze ga ik ook op zekers halen. Must have titel voor mij!
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    *Heeft het antwoord gevonden op de brandende vraag!

    Je kan dus 4-4 "menselijke" spelers laten spelen, door 3 guests te gebruiken per Xbox (via splitscreen neem ik aan). Dat is hoe ik het zie.. dus normaal gesproken zal het neerkomen op 1-1 als je alleen bent. Met dus 4 A.I. spelers in je team.
     
  17. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Das minder... Ik kan dus niet iemand inviten om met mij te bball'n tegen een paar anderen.
    Ach.... zo erg is het eigenlijk niet. Diegene die dan meespeelt zal dan ook alleen maar ego'en denk ik zo.
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als die mensen niet bij jou thuis langs willen komen kan het niet nee. Jammer vind ik zelf ook wel..

    toch lijkt het me kicken om dit spel op Live te spelen (offline trouwens ook hoor!)
     
  19. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0

    ok dan, als je dan in de offense net zo weinig scoort als Ben Wallace is 't goed! btw respect voor Ben Wallace, alleen al om zijn dope hoofdband met NFZ erop (No Fly Zone) }:]

    KG for MVP!
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  20. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    NBA 2k3 heb ik pre ordered op dimensionplus.nl voor 58 euro..

    3 April wordt ie verzonden, er stond eerst 28 maart, toen 1 april, nu 3 april...

    Ik hoop dat ie verstuurt word, maar ik denk dat het zal blijven vertragen tot 18 april, wat op tothegame.com staat....

    by the way, ik ben hotshot, xbl sonic 87, voeg me toe, ik kwam ff terug om mn gamertag te showen want anders heb ik alleen kennissen uit de buurt die minder goed zijn in mn lijst... :)..

    Seattle Sonics 4 life, Lakers vs Sonics 28 Maart : 98-119..
    Voor de 2e keer op rij verpulveren de sonics de lakers, hard man..

    Groeten,
    the authentic Sonics jersey
    hotshot
    # 34..Ray Allen..
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2003

Deel Deze Pagina