Heeft iemand dit spel al? ik heb gezocht, maar niet gevonden. bij dim+, maar ik ben niet zo'n voorstander van over het internet bestellen (behalve bij xbw ) iemand dit spel al?
Jaaaaaaaaaa ik heb hem, de europese versie. Hij is te koop vanaf de 28e maart. Superspel!!! Jammer dat de admirals er niet in zitten... maar zoveel mis je er ook niet aan. GO Admirals GO! hhhmmm ja... In ieder geval, ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar de live functie werkt niet. Server plat of zo. Heel erg jammer, want ik sta te popelen om live te gaan met dit spel!
lijkt me heel cool Probleem alleen is dat de onlinefunctie niet werkt... Balen! Bij de europese versie in ieder geval, ik weet niet hoe dat met de ammerikaanse zit
Euhmz.. Dan doe je toch iets fout denk ik, want dat zal echt wel naar behoren werken, anders gaan ze die game niet uitgeven.
Nou, dan wil ik wel heel erg graag horen van iemand die een pal versie heeft of ie online komt met nfl2k3. Mechassault doet het wel gewoon bij mij, met mijn live verbinding is niks mis. En ik kan weinig fout doen lijkt me toch?
Wat er volgens mij aan de hand is: - PAL games werken niet met NTSC games (tough luck, Calibur) - er zijn nu nagenoeg geen PAL gamers - games worden gehost op je eigen Xbox NFL 2K3 Live werkt bij mij wel - ik heb de december 10, 2002 rosters gedownload zonder probleem. Andere Live games werken ook. Je vindt echter geen games (in quickmatch etc.) omdat er weinig PAL NFL2K3 gamers on-line zijn. Maar, stuur even een friend request naar mij, en we proberen 't. William p.s. JanKost: ik heb NFL2K3 vandaag bij Replay Eindhoven gehaald
ok, is goed. Ik heb je nu net ff gemist. We moeten zondag anders ff afspreken om te spelen. Erg jammer trouwens dat pal games niet met ntsc samengaan. Al die amerikanen die het spelen... jammer, Maar ik kijk morgen wel regelmatig op het forum en als je reageert dan zal ik zo snel mogelijk komen. Ik ben ongeveer vanaf 10:00 online denk ik
Bij Dim+ kan je wel veilig via internet bestellen, geen probleem. Het is alleen wat duurder. Ik heb hem gekocht bij gameshop den haag. www.gameshop.nl
Je kunt WEL tegen NTSC spelen man. Dat is nou net het hele idee achter Xbox Live, dat je tegen mensen over de hele wereld kunt spelen. Dus je kunt ook tegen NTSC spelen.. Heb dat overigens ook zelf ondervonden dus..
dat is nou raar want gister heeft martijn mij een invite gestuurd ik heb de NTSC version en hij de PAL en we konden niet tegen elkaar spelen hoe komt dat ???? bij mij op schrem kwam : Insert disc!
Dat vind ik dan heel erg raar.. Heb wel vakaer gehoord dat mensen met dezelfde provider niet tegen elkaar konden spelen maar dat NTSC ni tegen PAL kan, dat klopt niet.. Ik bedoel, je kunt UC enz. toch ook tegen NTSC spelen, waarom NFL niet..
Microsoft dwingt dat blijkbaar niet af, zodat 't van de ontwikkelaar afhangt. Halo was (via xbconnect) ook niet compatible tussen PAL en NTSC. Mechassault en UC werken wel, maar deze zijn ook region-vrij gedistribueerd (een nederlandse disk werkt in de US en omgekeerd). William
maar wat ik dan niet snap is dat ik helemaal geen games zie. Er is toch wel iemand aan het gamen in de states lijkt me...