Ik heb ook de ntsc versie maar heb jij de pal versie al kunnen kopen?? want die ga ik ook kopen voor op live te spelen.
Je kunt de NTSC versie toch ook Live spelen, alle Live enabled games kun je als het goed is ook op een PAL console spelen.
hmm vet , weet iemand toevallig of ze de pal versie al verhuren bij de videotheek ofzo ?? ik wil hem wel een keer over live testen , voordat ik hem koop
WiXX, ik bedoelde dat die NTSC versie eigenlijk ook op je PAL versie zou moeten werken omdat het een Live enabled game is.. Weet niet of dit bij alle Live games zo is maar bij UC en Mechassault iig wel..
vet , dus je zegt dat het mogelijk is om de ntsc versie van nhl2k3 op je pal xbox kan spelen zonder problemen?
Dit is dus NIET waar, je kan alleen met een PAL-versie tegen iemand anders spelen die de NTSC-versie heeft (wat bij Halo niet kan), maar je kan niet een NTSC-versie op een PAL-xbox draaien.
ah ok ik vond het al zo vaag (laat maar ik heb het inderdaad verkeerd gelezen nu ik het zo nog een keer lees )
Eumhzz... bij een aantal Live games is dat wel mogelijk. De NTSC versies van zowel Mechassault als Unreal Championship (DE NTSC VERSIES!!) werken gewoon op een PAL Xbox. Misschien dat WiXX dit kan bevestigen door een van die games in een andere regio Xbox te stoppen.. Maar goed, terug naar NHL 2k3 waar deze topic voor bedoeld was.
Hallo allemaal Ik heb zondag nhl2k3 gekocht maar als ik met live wil spelen kan de Xbox geen andere spelers vinden ,zelfs niet met quickmatch. iemand (andere) ervaringen ? bvd
Bijna niemand heeft NHL 2k3 al, komt officieel pas vrijdag uit. In Amerika al wel maar goed, 9 uur tijdsverschil, die liggen of nog allemaal te pitten of ze zijn aan het werk, vandaar denk ik....