[XOne] [Centraal] Opzeggen xbox live

Discussie in 'Games' gestart door FragSoldier, 8 nov 2003.

  1. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzeggen xbox live

    Ik hed bij deze even een vraag over het opzeggen van je xbox-live account, het zit namelijk zo: Ik heb pas geleden een nieuwe kit gekregen ivm communicator schade en nu wil ik graag een nieuwe account aanmaken maar nou vroeg ik mij dus af of ik mijn oude account nu drie maanden van tevoren moet opzeggen of geeft die gewoon op het einde van je xbox live account een melding van "do you wish to continue".




    Alvast bedankt,
    Fragsoldier:)
     
  2. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet volgens mij 2 maanden vantevoren opzeggen, via mail, anders wordt er automatisch een nieuw jaarbedrag van je cc afgeschreven.
     
  3. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow K*T, waar moet ik dan naar toe mailen waarschijnlijk gewoon naar de custom service van de xbox live afdeling van microsoft of niet.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Juist niet had ik het idee. Je krijgt een maand vantevoren gewoon de vraag of je door wil of niet, en of je dan maandelijks, halfjaarlijks of jaarlijks wilt betalen.

    Xbox.com geeft daar overigens gewoon duidelijkheid over.
     
  5. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    speel nu maar die 3 maanden vol...en dan die kit gebruiken
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit staat in de Voorwaarden van XBL.

    Als je inschrijving verloopt, dan wordt je gewaarschuwd dat je inschrijving bijna verloopt, en je krijgt de optie om je inschrijving te verlengen. Als je je inschrijving op dat moment niet opzegt, dan wordt je inschrijving automatisch verlengd voor nog eens 12 maanden.


    Hou wel de email-adres die bij M$ bekend is actief !!!
    En geef veranderingen op tijd door !
    M$ controleerd niet als de email-adres is opgeheven !
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is heel simpel. Als je niet wilt dat je oude account verlengd wordt dan bel je nu (dus niet schrijven of emailen maar gewoon bellen) met de helpdesk en meld je dat je je account niet wilt verlengen. Dan wordt je account op de datum dat het abonnement verloopt (12 maanden na begindatum, dus) afgesloten. Tot die dag kun je het account nog gewoon gebruiken.

    Waarom nu? Omdat je het anders misschien vergeet.

    Mijn oude Tatushki account is netjes opgezegd. Ik kan er nog mee spelen maar op 14 maart a.s. verdwijnt ie. Precies zoals ik het wil.
     
  8. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, je hebt voor 12 maanden betaald, dus je kan ook spelen voor 12 maanden, of je het nou opzegt of niet. Als je account bijna verloopt krijg je een mail of een newsflash in je dashboard of je je account wilt verlengen of niet.

    -Max
     
  9. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het bellen of mailen of evt schrijven naar microsoft nu per se nodig of kun je gewoon wachten en gewoon op het einde opzeggen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  10. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het al bekend of je met een nieuwe starterkit een reeds bestaand LIVE abonnement kunt verlengen?

    En hoe lang kun je zo'n kitje bewaren voordat je de code gebruikt?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat heb ik al een paar keer gemeld. Ik heb alle drie mijn abbo's met een goedkoop FRS starterkitje verlengd.

    Ik heb overigens geen idee hoe lang je die codes kunt gebruiken, maar als er niets op de doos staat zou ie 'onbeperkt geldig' moeten zijn.
     
  12. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik zie dat ik het in meerdere threads gevraagd had. Goed dat je dat geprobeerd hebt, en nog veel beter dat het ook werkt!

    De houdbaarheid is niet echt meer van toepassing, je einddatum wordt gewoon een jaar opgeschoven.
     
  13. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedkoop free record shop kitje? Damn hier hebben ze die niet en waar staat dat tussen op hun site dan bestel ik hem daar gewoon???
     
  14. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze bij jou geen frs of hebben ze bij jouw frs geen goedkoop kitje?
     
  15. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen goedkoop kitje? Kan je hem niet bij de site bestellen dan?
     
  16. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Is uitverkocht bij de FRS :mad:
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mischien het telefoon nummer van de helpdesk posten.

    Nog een vraagje als je je xbox wil verkopen, hoe gaat dat dan met live, gaat degene die de xbox koopt dan op mijn acount spelen, en hoe kan hij xbox live op??
     
  18. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitverkocht? Dat is klote
     
  19. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan heb je geluk, ik wilde laatst, geloof een paar dagen geleden mijn account opzeggen. En die vrouw die ik aan de lijn kreeg beweerde dat je als je je account wilde opzeggen dat die dan ook nu weg was, dus dat je er dan ook niet meer op kan spelen. Ik heb gevraagd of het ook anders kon maar volgens haar was er geen alternatief (maar jah.......vrouwen, je weet het nooit:p)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan moet je haar even fijntjes voorlezen uit de Xbox Live voorwaarden. Euh... effe zoeken...

    Uit de Xbox Live gebruiksvoorwaarden gegrepen:

    Hier staat toch duidelijk dat de opzegging alleen maar onmiddellijk ingaat als je daar uitdrukkelijk om verzoekt, dus die "help"deskmedewerkster heeft een beetje uit haar nek zitten te kletsen... |:-
     

Deel Deze Pagina