[XOne] [Centraal] Planet en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door brogum, 12 mrt 2003.

  1. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    met Planet op live :mad:

    Kheb vandaag harstikke fijn mijn liveset binnen gekregen van xboxworld, (bedankt daarvoor) en ben uiteraard meteen ermee aan de slag gegaan...althans geprobeerd, het feit wil helaas dat na het invullen van de benodige gegevens, (via de automatische piloot deed ie het niet) ik maar geen antwoord of reactie terug kreeg van de server :mad:!!
    Dus wat doe je dan? juist helpdesk van planet bellen! Na lang wachten kreeg ik iemand aan de lijn waar ik het probleem aan heb uit gelegd. Kreeg als antwoord van die meneer dat ie nog geen info daarover had en dat de support pas 14 maart zou gaan starten :mad: en ook nog eens de tegenvraag van hem: hoe komt u aan dat setje??!!
    Ik uitgelegd van de preorder via xboxworld blablabla, ok die vent ook weer tevree hij ging voor mij bellen met microsoft.... enkele minuten later moest hij mij alleen helaas vertellen dat ook microsoft nederland niet eerder support verleend dan 14 maart :mad::mad::mad::mad:.

    Dus is de vraag nu wie heeft hetzelfde probleem en wie niet zo niet aub met de oplossing komen zodat ik ook verder met mijn LIVE kan gaan :'-(
     
  2. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    soww matig is die kerel man ik ken een gozer van planet die helpt je cker maar ik ben zijn mail adres kwijt
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Matig is die kerel?? die gasten snappen vaak de reet van computers en ze lullen alles af van scherm en als xbox niet op hun scherm staat snappen ze het niet.
     
  4. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die kerel waar ik eerst contact mee had wist er wel veel van hij hielp mij ook met mijn router toen ik daar problemen mee eigenlijk mocht hij dat niet maar hij deed het tohhh
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    bwhahaha inderdaad . Die gasten lullen je overal omheen.

    *denkt aan UPC*
     
  6. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    hey, niet fokken met planet he, daar heb ik ook gewerkt, ik als ik het zelf zeg: ik weet aardig wat van computers
     
  7. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Melkerd banen :p
     
  8. B@se

    B@se XBox abuser

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    kon je voordat je je live pakketje had gekregen wel met xbox live connecten of is het pas nadat je je gegevens hebt ingevuld dat het niet mogelijk is ??

    Ik heb ook planet en kan via het dashboard wel connecten enz. of kon jij dat dus ook al?
     
  9. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    voor live connecten?! je bedoeld zeker met de pc ertussen ofnie?
     
  10. B@se

    B@se XBox abuser

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, het was al sinds een weekje ofzo mogelijk om met live te connecten t/m het punt dat je je xbox live nummer moet invullen(zit in starterspakket). Mijn vraag was dus of jij dit ook kon of dat het probleem zich pas voordeed toen jij AL je gegevens (incl. nummer) hebt ingevuld?
     
  11. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het probleem begint al bij het connecten met de melding dat ie geen ip/dns adres van de server krijgt...

    kheb de modem direct achter in de box gestoken en heb toen netjes via de pppoe mijn gebruikers naam en wachtwoord enzo ingevuld en dan op connect gedrukt waarna ik vervolgens dus helaas niet verder kom:mad:
     
  12. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    PROBEER SHARED CONNECTION ZOU IK ZEGGEN, werkt prima bij mij8)
    Koop gewoon een netwerkkaart een flikker die in je PC, kabeltje aansluiten........klaar!
     
  13. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    CAPS is niet nodig hoor kan het zo ook lezen...shared is een mischien een oplossing maar voor nu niet 23:17 tik tik tik ;) kheb trouwens al 2 netwerkkaarten in mijn pc hangen om internet te sharen over het thuis netwerkje duZzz ff bezien of ik nog een slot over heb.
     
  14. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Routertje kopen! :) Kost wat maar als je dan eenmaal op Live! zit denk je daar niet meer aan.
     
  15. B@se

    B@se XBox abuser

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien toch een idee om een router aan te schaffen heb ik zelf ook net gedaan, 35 euro bij fascom in den haag.
     
  16. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne was 100 euro. :D Maar ja da's ook wel een goeie met veel aansluitingen. :)

    Anyway, er zit eigenlijk niets anders op... routertje kopen! :D
     
  17. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn router was 350 euro maar mijn vraag is nu als ik dus met xbox live op internet wil moet ik dan ook mijn pc aan doen als ik een router heb of hoeft dat niet
     
  18. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee als je een router hebt hoeft dat niet. :)
     
  19. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0

    35 euro extra is nog wel goed te lijden voor verdergaan met mijn LIVE hoeveel uitgangen zitten er dan op?
     
  20. Sympex

    Sympex Che Coza ?

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn adsl alcatel modem getweaked. nu zit er een hub 8er die alles verdeelt.

    ik heb op mijn xbox al gecheckt of ik oline kon en et ging prima
    ( ik heb alleen die kit nog niet.. )
     

Deel Deze Pagina