1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

  1. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je deze firmware weg gehaald? Want ik heb zelf een oudere zodat ik HyperWRT kan draaien welke meer opties heeft zoals remote access en meer beveiliging opties.

    Als de nieuwe ook samenwerkt met hyperwrt ben ik erg blij :)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze staat op de site van Linksys.

    Ondersteuning <> Downloads.
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Met UPnP en de media server werkt hier alles wel naar behoren. Mijn WRT54G is wel wat ouder, is nog v1.1 geloof ik. Ik draai al en tijdje op firmware v3.01.3 - HyperWRT 2.0. Kan je meer MAC adressen invoeren, en de zendsterkte die standaard te laag is ingesteld opschroeven. :)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf v3.1 en de zendsterkte is perfect.
    De router staat achter de tv beneden en heb op zolder (2 betonnen vloeren) nog steeds maximale ontvangst.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Oké, dan zal 't wel een kwaaltje zijn geweest in de oudere revisies. Standaard stond ie op 33mW, en nu staat ie op 42mW. De WAP54G die ik als repeater gebruik staat standaard ook al op 42mW (versie 3.1 dacht ik).

    Het is me wel opgevallen dat 't bereik en de stabiliteit van de draadloze verbinding van de PS3, beter is dan die van de Xbox 360. Die wil nog regelmatig wegvallen of langzaam lopen.
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn versie 7 linksys wrt54g is echt troep in combinatie met mn PS3, alle poorten open, zelfs dmz en niks werkt om hem van NAT 3 af te krijgen. Bleh.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit er voor de WRT54G ook nog een modem met router functie? De poorten die je moet openen in de WRT voor de PS3, moet je ook openen in je modem/router voor de WRT.
     
  8. eeffeekkuuss

    eeffeekkuuss Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mschien kunnen jullie mijn ook helpen zit met het probleem dns.ik weet nie hoe of wat maar mijn ps3 en mijn xbox360 donderen er de heletijd uit en dan zegt ie er is een fout opgetreden dit is een dns fout.xbox ook dan doe ik die test en dan gaat ie stuk op de dns en wu hebben alles al geprobeerd maar zonder succes zelf de klantenlijn kon ons nie verder helpen.en het ligt nie aan me inet want als ik hem rechtstreeks inplug doet ie het goed.plz help:'-(
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je gebruikt toch geen HUB/Switch ipv van een Router ???

    Als ik mijn Router door een HUB/Switch vervang dat kan ik maar met 1 apparaat tegelijk online.
    Schakel ik de PS3 aan terwijl de Xbo360 aanstaat dan wordt de verbinding bij beide apparaten verbroken.
     
  10. eeffeekkuuss

    eeffeekkuuss Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    kerel ik weet nog nie eens wat een hub/swichts is.laat staan dat ik er een own.maar er kunnen 30 game consolles op tegelijk dat zegt de handleiding tog en het moet ook geen probbleem geven maar dat doet ie wel.ik heb de linksys 2.4 wirelles wlan router die is goed.ik weet het echt nie meer mensen ik heb ergisteren een game router gezien is zoiets beter dan een gewonen lijkt mij nie ofwel.zijn er ook mensen hier die 3 of meer consolles aangesloten hebben op een router en geen problemen hebben.mschien kunnen jullie mij dan helpen stel ik het het zelfde in als de genen die geen probleem heeft dan lijkt mij een goed idee.want volgens doe ik iets flink vekeert.|:-
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee die heeft geen router functie. Mijn 360 en laptop (torrents) hebben wel een open NAT, en mn PS3 had het ook tot firmware 1.82, daarna is het missgegaan.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een probleempje. Alles werkte gewoon goed. Ik had bij de connection test NAT type 2 en alles was goed.

    Ik heb niets verandert, maar nu kan ik de laatste tijd ineens niet meer inloggen in het PS3netwerk.

    Als ik nu een connectie test toe krijg ik bij internet connection de helft van de tijd Failed. Met eronder de melding: "The connection to the server timed out. (80710092)".

    De andere helft van de tijd geeft die test aan dat alles goed is met NAT type 2. Alleen kan ik dan nog steeds niet insignen in het PS3netwerk. Als ik dat probeer geeft hij dan een error.

    Iemand een idee waar dit aan kan liggen? De instellingen van de Router staan nog hetzelfde als eerst, dus hier kan het toch niet aan liggen?
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De media sharing dinges even uitzetten werkt meestal.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds 28 augustus heb ik precies hetzelfde probleem, en ook dezelfde foutcode. Voorheen liep alles als een zonnetje, aanmelden was binnen een paar tellen gebeurd. Nu moet ik soms wel 10 keer handmatig op aanmelden klikken voordat 't goed gaat. Ook hier is er niets gewijzigd in de router, en Xbox Live werkt wel prima.
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij mij doet hij het weer.

    Heb jij toevallig ook KPN/Planet Internet? Die hadden een DNS storing waardoor je ook niet op hotmail kon, ofzoiets. Beide werken nu bij mij ineens weer. Ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben. :confused:
     
  16. Nicky vd Berg

    Nicky vd Berg Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    yes ik heb een vraagje.. alles doet het online.. internet , inloggen etc etc maar sinds vandaag heb ik bij alle spelen dat ik in de spellen zelf niet online kan komen. hij zegt dat dan er een inlog fout is.. weet iemand wat dit kan zijn.. of is er gewoon een onderhoud aan de gang ?
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Sslust is Community Team - Coordinator van het NL Playstation Forum .

    Er is altijd nog de mogelijkheid om via lan te spelen .
    Dan heb je wel trouwens een VPN nodig .
    Ik gebruik vaak Xlink Kai . Via dat programma is het mogelijk om via lan met de Ps3 te spelen .
    Voor meer info ga naar : http://www.teamxlink.co.uk/

    Hier ook nog een lijstje met games van de Ps3 die de lan functie ondersteuen :

    F.E.A.R
    Ghost Recon Advanced Warfighter 2
    Rainbow Six Vegas
    The Darkness
    Warhawk
    Call of Duty 4
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren dan eindelijk een ps3 gehaald
    (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=101612&page=75)

    Ik ben ook bezig geweest met het instellen van mijn ip-adres maar kom dan het netwerk niet op. Echter bij automatisch toekennen wel. Default router is toch over het algemeen hetzelfde als dns? (192.168.1.1)

    En verder ben ik benieuwd hoe jullie nat testen. Bij mij krijg ik slechts op twee variabelen antwoorden: ip-adres verkrijgen en het netwerk op komen.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op deze manier kun je de NAT-instellingen testen: Instellingen, Netwerkinstellingen, Internetverbinding testen.

    Default router en dns zijn inderdaad vaak hetzelfde als je achter een router zit. :) Als je het nu zo hebt ingesteld dat je automatisch een ip-adres e.d. krijgt toegewezen, kun je via 'Instellingen, Netwerkinstellingen, Instellingen en verbindingsstatus' de ip-adressen bekijken. Het adres dat je krijgt toegewezen voor de default router en dns kun je dan overnemen voor het handmatig instellen. :)

    Welk merk/type router gebruik je eigenlijk?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb hem nu idd getest, als je dat los doet (ipv na het instellen) geeft ie idd ook het type nat.

    Ik gebruik de router/modem van tele2: Davolink dv-2020


    ben ondertussen aan het klooien en kan nergens vinden wat ik met mtu aanmoet.

    edit: vreemd hij doet het al. Heb nu netjes type 2. UPNP is not available though.

    tnx voor de reply :)
     

Deel Deze Pagina