1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

  1. repsol

    repsol Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    het wordt nog gekker

    Ik krijg een DNS server probleem.

    Alleen wordt het nu nog aparter. Ik heb mijn laptop siemens ook aangesloten op mijn WRT54GS router. Mijn internet van de ps3 gooit hij na een 15 minuten eruit.

    Maar mijn laptop gooit hij na 5 minuten er al uit.

    Ik heb hem in mijn meterkast staan de router.

    Ik heb alles ingesteld zoals in de eerste post staat. Wordt er echt gek van.

    Alvast bedankt voor de hlp.
     
  2. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook hier WRT54G problemen: Ik probeer mijn PS3 via WiFi aan het netwerk te hangen. Op de router staat een WPA Personal beveiliging. De PS3 vindt de router met scannen, gegevens invoeren gaat goed, maar dan komt de test. Hij is eerst even bezig met verbinden met het toegangspunt, daarna gaat ie verder met het uitwisselen van de sleutelgegevens. Als ie daar even mee bezig is springt ie opeens weer heel even (een kwart seconde ofzo) terug op verbinden met het toegangspunt. Daarna gaat ie weer sleutelgegevens uitwisselen. Zo gaat dat nog een paar keer, en dan krijg ik een 'time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie'. Iemand die dit probleem kent en de oplossing ervoor weet?
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 icm WPA beveiliging via een WRT54G (eigelijk ieder linksys apparaat + een hoop andere merken) werkt niet. Enkel een WEP of WPA2 beveiliging doen het goed. Echter, de Xbox 360 kan geen WPA2 aan op 1 of andere manier, dus kan je beter WEP instellen. Je kan uiteraard ook gewoon MAC adressen toevoegen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  4. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 heb ik gewoon bekabeld, dus dat is geen probleem. Thanx voor de tip, ik ga WPA 2 eens proberen (mn pa vermoord me als ik er WEP opzet 8))
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan niet meer online! :mad:
    Baal echt als een stekker, heb ik een keer zin in een potje CoD4....

    DNS error: 80710102
    Alles heeft vanaf dag 1 goed gewerkt en ik heb alles manueel ingesteld. Daarnaast heb ik netjes nat 2. Suggesties? Meer mensen met problemen op het moment?

    edit: de browser doet het wel 8)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij mij deed @home (Ziggo) ook kut vanavond, misschien ligt t aan hun
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb alleen geen Ziggo ;)
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zag ook een of andere foutmelding in beeld bij Racedriver GRID, geen idee hoelang het heeft geduurd was niet online aan het gamen
     
  9. prodygee

    prodygee Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er gek van. Battlefield Bad Company demo werkt sinds gisteren heel kut (exclusive demo unlock dinges). GTA4 steeds het 'Connecting to game provider..' , wat eigenlijk betekent dat hij niet gaat connecten.

    PSN is goed bezig! Als 't zou helpen zou ik betalen, maar dan wel de helft minder dan xbox live!
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Wat is de PS3 in combinatie met de WRT54G kut, zeg! Heb ik eindelijk een wireless connection, verneukt de PS3 die elke keer als ie connect. Heb al van alles geprobeerd wat aangeraden wordt, maar geen succes... Ik geef het op!
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de media server optie van de PS3 onder netwerkinstellingen al eens uitgeschakeld? Dat gaf bij mij destijds veel problemen i.c.m. een WRT54G.
     
  12. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt die combo perfect.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Ja, en nog steeds problemen. Problemen zijn niet eens het ergste, maar ik haat het dat hij gewoon je hele internet killt.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    UPnP uitschakelen in de WRT54G 'schijnt' bij een aantal mensen ook te helpen. Mja, lang niet bij iedereen aan alle berichten op andere fora te zien. 8)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Heb het al uitgedokterd, het werkt nu fantastisch! \o/ Kan ik binnenkort ook eens meedoen met de XBW MGO game. :)
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Das mooi! :cool: Wat heb je precies gedaan dat het nu goed werkt?
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste ervaringen met PS online zijn niet echt positief.

    Downloaden gaat erg traag en als ik online wil bij Motorstorm dan slaat de PS3 vast op ongeveer 85 / 90%. Hebben meerdere mensen dit wel eens gehad? Ik wil notabene gewoon de game online updaten en dat werkt al niet eens. Al 4x geprobeerd maar hij blijft gewoon hangen en dan moet ik de 3.1 update verwijderen anders doet de game het niet eens meer.....

    Gaat lekker op de PS3 moet ik zeggen :{
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit last van gehad.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    De updates gaan bij mij ook vaak sloom maar spul uit de PS Store gaat meestal met volle snelheid. Nooit last van update problemen gehad
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt de store er nu uit ofzo? Want ik krijg steeds een error nu. Ik zit wel online via PSN verder.
     

Deel Deze Pagina