1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    +1

    Word momenteel binnengehaald ;-)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Joah, weer een update voor Most Wanted. Come on.
    Ik mag toch zwaar hopen dat Sony dit allemaal in orde heeft met PS4, eigenlijk het enige wat me tegen zou houden om een PS4 te kopen. Machtig wat een kut systeem heeft PS3 zeg.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Echt, 2gb update van Most Wanted... De update kostte mij al een uur.

    Ben je eindelijk klaar met downloaden en vervolgens installeren, start je de game..

    UPDATE...

    Hahaha, ps4 moet dit zeker niet hebben..
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Weet Iemand waarom de updates voor de ps3 games zo idioot groot zijn?

    Je hebt vaak games van 6gb die een update van 2 gbnodig hebben terwijl de updates voor de 360 vaak niet meer dan 20 seconden duren. Irriteer me er nu wel aan. Denk je een game te kunnen spelen ben je 2 uur verder aan updates en installaties. Dit nog nooit op de 360 meegemaakt. Op de ps3 moet je dus uren voor het gamen al checken op updates etc..
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Mijn update liep vast bij 88% procent. Gaaaar, game maar van mijn HDD gehaald. Doag.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lol, dan had je ook echt zin om de game te spelen. :+ Gelijk maar weer eraf donderen. 8)
    Ik ga altijd op mijn laptop/vita/whatever iets anders doen en zie wel wanneer het klaar is.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is denk ik ook de voornaamste reden voor die Auto-update optie van Plus....kun je zelf instellen wanneer updates geinstalleerd worden.


    En ja, het is idd kut, zeker als je denkt snel effe een lekker potje te kunnen gamen. Waarom, geen idee....

    PS4 heeft dat als het goed is niet, aangezien je tijdens het downloaden al kunt gamen, en op de achtergrond kunt downloaden etc. Sony weet dat het daarin faalde met de PS3 en weet ook dat ze dat met de PS4 niet kunnen maken, want dan gaan ze veel klanten verliezen.
    (Cerny heeft het daar ook over gehad als ik me niet vergis op de 'reveal' van de PS4)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk is de PS4 daar beter in. Zelfs de Vita is er al beter in (ik haal zelfs hogere downloadsnelheden op dat apparaat dan op de PS3 8))
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik ook hoor, als ik alleen maar voor mijn tv zou zitten kijken naar een balkje zou ik mijn PS3 al kapot hebben gemaakt.

    Net zoals met trophies, gewoon minuten aan het laden om je trophies te bekijken. :'-(
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat van die trophies vind ik eigenlijk nóg idioter. Hoe kan zoiets simpels zó lang duren. :mad:
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Scheelt vaak als je dat een keer helemaal laat laden; dan gaat het de keren daarop een stuk sneller.

    Ik klikte het eerst ook altijd maar weg omdat het te lang duurde, maar dat hielp wel.

    En idd, op de Vita gaat ook dat een stuk sneller!
    Gebruik de Vita zowieso ook als ik een berichtje wil sturen; zoveel makkelijker dan op de PS3.:cool:
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, ooit moet het er toch van komen met Journey... Voor de zoveelste keer maar weer overwegen of ik het ga kopen. :+

    5.84 is wel een kut bedrag; je kan alleen maar per €5 toevoegen aan je portemonnee, dus dat moet dan gelijk een tientje worden...
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan via de console ook het exacte bedrag betalen, maar volgens mij werkt dit enkel als je helemaal geen tegoed meer hebt. Heb je wel nog tegoed dan krijg je idd die opties van 5,10 etc. Ik heb echter al 2x het exacte bedrag kunnen toevoegen toen ik geen tegoed had.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Echt? Betaal jij via creditcard of paypal?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    journey moet je gewoon een keer kopen en meteen uitspelen als je een middaag niks te doen hebt

    is echt de moeite waard


    wtf is het trouwens met de gruwelijke texture pop in in Spec ops op de PS3

    had daar op de 360 totaal geen last van
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is gewoon zo moeilijk voor te stellen wát het is wat de game zo goed maakt. :+ Ik heb hier in dit topic al vaker over gehad, maar goed... het is denk ik iets wat je moet ervaren om te weten waar de hype vandaan komt. Trailers etc helpen me niks. Je ziet gewoon een gozert/dame met een lange sjaal over zand surfen. Jottem!
    Walking Dead kon ik als outsider nog begrijpen, maar dit... Wat is de gameplay? Wat moet je doen?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Journey vond ik maar tegenvallen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan ook niet anders na al die hype. Daar ben ik dus ook bang voor.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Tis maar 5 euro 8) Gewoon doen. Als je het kut vindt, dan weet je dat ook weer en kun je verder met je leven :+
     

Deel Deze Pagina