1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ben wel blij dat Sonic allstars racing erin zit. GRID 2 heb ik helaas al, maarja ook voor mij moet persona 4 nu gekocht gaan worden, al zal dat wel met kerst gaan worden.
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Idd Persona maar even kopen, zijn alleen weer erg laat met de update en kan nu niet meer richting de stad dus dat wordt morgen Persona.

    Wel een redelijk lame update dit, 1 ps3 game minder en een PSP titel als Vita titel. We zullen wel te verwend zijn geworden :) Sonic gelukkig wel interessante titel voor mij persoonlijk, rest hecht ik weinig waarde aan deze maand.
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    [​IMG]

    Die blijven ook nog even. :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verbaast me eerlijk gezegd dat Sly Cooper nog niet op Plus is te krijgen. Dacht zeker dat die inmiddels al langs zou zijn gekomen...
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Raar, een PSP game.. Wel blij met Sonic
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh, zit niks voor me bij voor de PS3

    Jammer, vorige maand was echt goed met remember me en MGS
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @PePzi_NL: Mocht je Okami nog niet hebben, hij is vanaf nu EUR 13,99.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom nu Persona kopen?
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Omdat ik het wachten totdat die in Plus zal komen beu was en ik tegen Dulle al had gezegd dat ik de game, indien die volgende week niet in IGC zou verschijnen, zou kopen. En dat heb ik dus gedaan :+
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Er gaan nu geruchten dat die in de IGC zit in december.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eh hoe download je die Instant Game Collection games? Lees daar gewoon serieus net pas voor het eerst iets over 8)

    [​IMG]
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zijn de games zoals oa. Gravity Rush en Uncharted, en die heb je toch al gedownload? Officieel heet dat Instant Game Collection maar veel mensen zeggen ook gewoon Plus Content, wellicht hierdoor wat verwarring.

    Edit: Enigste waar je rekening mee moet houden is dat je de games "aanvinkt" of download gedurende de periode dat ze beschikbaar zijn als gratis. Je kan dus niet achteraf nog games downloaden die in het verleden in de IGC zaten. Zodra je ze echter hebt aangevinkt kan je de games downloaden ( ook kan je opnieuw downloaden mocht je de game verwijderd hebben ) wanneer jij wilt, zolang je maar over een actief Plusabonnement beschikt. Mocht je ook een PS3 of PS4 halen in de toekomst dan kan je via de PC Store ook voor die platformen de content al aanvinken en bij aanschaf console downloaden. Waarschijnlijk wist je dit allemaal en anders ben je nu wel op de hoogte :)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Waar is is Soul Sacrifice dan? :+ Daarom dacht ik dat het een ander systeem ofzo was, of heeft de US andere deals?
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Yup, US heeft compleet andere Pluscontent
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die hebben andere deals. Wij hebben overigens vaak veel betere deals.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aaaah vandaar, bedankt :)!
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mocht je trouwens interesse hebben in Soul Sacrifice dan zou ik even wachten. Vaak is het zo dat games die in de IGC in de US zitten enige tijd later in de IGC in de EU zitten en andersom. Vaker andersom aangezien de EU normaal een veel betere IGC aanbod heeft, kortingen op games zijn in de US normaal veel hoger ( EU meestal 10% en US vaak 50% ).

    En mocht de game niet in Plus komen, volgend jaar verschijnt er een nieuwe versie van Soul Sacrifice met een hoop extra content. Game is wel ook erg tof vind ik zelf.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Goed om te horen zal die info zeker meenemen :)

    En zie deze edit nu pas;
    Was ik inderdaad al aan het doen :lol: download die hele Plus lijst, moest wel ff 2 keer kijken of het wel echt 0,00 eurootjes was :+ Misschien waait er ooit's een PS3 de tuin in, je weet maar nooit! 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm zat te wachten op de store update maar blijkt dat ze die pas ergens in de middag na de lunch updaten... Moet er over 5 uur weer uit :emo:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rond een uur of 4 altijd!
     

Deel Deze Pagina