1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, heb 'm nog wel liggen maar doe er helemaal niks meer mee. Games die uitkomen zijn wel oké maar er zit niets bij wat ik toffer vind dan een game starten op de console :p
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het de laatste tijd juist andersom. :+ Heb de Vita de hele tijd bij me en hop van de een naar de andere game.
    360 doe ik vaak niet eens meer de moeite om aan te zetten. Als ik zo kijk naar mijn laatst gespeelde games is het best wel dramatisch hoe weinig ie nog aan staat. :p
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nee, een paar weken geleden was er een aanbieding bij de Wehkamp, een jaar PS+ voor 34,99. Bij mij zijn die games zo binnen hoor, downloadsnelheid gaat meestal maximaal.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    PS+ is gewoon super.

    €50 (of €35 als je goed zoekt) en dan krijg je 46 PS3 games gratis per jaar. Plus een aantal Vita games.

    Natuurlijk zullen er een aantal games tussen zitten die je al hebt gespeeld.

    Maar voor dit bedrag mag je eigenlijk niet klagen.

    Ik wou Vanquish 2 weekies terug toevallig nog in de winkel kopen. Toch blij dat ik even heb gewacht.

    Ik heb mijn Vita een tijdje terug verkocht. Maar ik zet de gratis Vita games toch in mijn PSN downloadlijst (zodat ik ze altijd kan blijven downloaden, ook als ze vervangen worden voor nieuwe titels). Je weet maar nooit wat de toekomst brengt. \o/
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, ik zet alle games van PS+ in mijn downloadlijst, zelfs die ik fysiek in bezit heb. Zo heb ik mijn InFamous 2 verkocht, maar nu weer als download :).
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ok. Ik zie trouwens nu pas dat de games niet zo veel GB's zijn als ik dacht. Ga toch maar eens PS+ kopen, denk dat het voor mij uiteindelijk zelfs meer waarde zou hebben dan Xbox Live. En m'n Sony apparaten staan weer eens aan :+
     
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ging voor de gein even kijken bij Wehkamp: nu € 33.74 voor een jaar.

    Ik ga er ook maar voor, dat is geen geld voor de content die je krijgt.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar alle content verdwijnt weer zodra je lidmaatschap stopt toch?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alleen de gratis games. De games etc die je gekocht hebt met PS+ korting blijven voor altijd van jou.
    En verdwijnen is een groot woord. :p Ze worden inactief, wachtend op het moment dat je opnieuw lid wordt. :+
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Met de snelheid waarmee die PS3 games downloaden is je lidmaatschap over voordat je uberhaupt een game binnen hebt. :+
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hangt natuurlijk af van je verbinding

    Ik heb Chello Fiber (120mb) en games van 10gb download ik meestal in 30 à 60 minuten.

    Als je een langzame internetverbinding hebt kan je eventueel je PS3 in de nacht aanlaten.






    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de PS3 is gewoon kut. :+ Op Steam en XBL download ik alles met een sneltreinvaart, maar op de PS3? :lol:

    Allemaal draadloos, allemaal dezelfde provider (duh) maar de PS3 is de enige die zo idioot traag is.
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja maar op de ps3 kan je tenminste ontiegelijk veel downloaden doormiddel van ps plus, steam en xbox hebben dat lekker niet, puhh :9
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je een grote HDD hebt, dan is PS+ echt ideaal. Dan hoef je eigenlijk niet eens games te kopen, want maandelijks komen er genoeg nieuwe titels beschikbaar. Jammer genoeg heb ik nog maar 300 Mb, dus dat schiet niet op. En ik ga op het einde van de levenscyclus van de PS3 geen nieuwe HDD meer kopen. Ik heb alleen twee PS2 spellen (Sly en Shadow of the Colossus) die 14 Gb innemen. Misschien Sly er een keer maar afgooien, want SotC is veel te tof om eraf te gooien.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Via PSN nu 90 dagen PS+ voor 9.99! (tot 7 december)

    [​IMG]

    Ben LBP 2 aan het downloaden. Moet voor het einde van de 90 dagen wel binnen zijn :+ Wat is dat toch, dat downloaden op de PS3 :emo:
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja godver, pas 90 dagen voor 15 piek via PSN aangeschaft. Lutsers. :+
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die Christmas sale is tot nu toe wel 1 grote joke

    Battlefield 3 voor 40 euries.

    Die koop je nieuw bij zavvi voor 25eu.

    Hopelijk komen er nog echte goede acties, zoals Okami HD voor 10 of 15 euro.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe christmas sale is wel aantrekkelijk. Tot 6 december (morgen dus) 50% korting op Tokyo Jungle, nu dus €6.49. Plus members krijgen nog eens 10% extra korting. Dit begint er op te lijken! Hoop dat er nog meer van dit soort leuke aanbiedingen komen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Store update is er, dus; Vanquish gratis, Limbo gratis, een of andere Batman game gratis, een LBK demo.

    En Ni No Kuni demo natuurlijk.

    etc
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina