[XOne] [Centraal] Premium Content open discussie

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ... een verzoek nummer :)

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, vraag 1: is die content van MA nou eigenlijk gratis? Heb het wel gedownload, maar ik hoop eigenlijk niet ineens een rekening te krijgen :\.

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Even toelichting voor wat het precies inhoud :) :

Dit is inhoud voor spellen die kosten met zich meebrengen. Zo zul je bijvoorbeeld voor Massive Multiplayer Online RPG’s zoals Star Wars Galaxies, en mogelijk enkele andere titels, een maandelijkse bijdrage moeten doen, omdat je deelneemt aan een eeuwig veranderende en verbeterende service...

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja de meeste content is gratis

Premium content is content waar je extra voor kan/moet betalen
    waar veel ontwikkeltijd is in gestoken

bvb grote nieuwe levels van Splinter Cell (eerste gratis ... volgende misschien niet/misschien wel)

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, ik weet het :). Was dus zeg maar een vraag of dat Premium Content was. Anyway, thnx!

6. IK NL

IK NL Guest

oftewel als je dit disabled in je dashboard (SUPERTIP!!!!!) kan je wel gratis content downloaden maar niet (per ongeluk) betaalde content?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Juist heel goed !

8. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Er zal van te voren toch wel worden aangegeven dat iets geld gaat kosten? Je moet toch weten wat er van je CC wordt afgeschreven.

Anyweez, ik denk dat in het begin die premium content vooral voor RPG games zal worden gebruikt en als je zo'n spel elke dag speelt zou ik het er in ieder geval voor over hebben, mits het natuurlijk niet te duur is.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ligt eraan ook hoeveel.
    Voor een extra splintercell level ben ik niet bereid veel te betalen.
    Maar als dat een klein bedrag is waarschijnlijk wel.

Ook als er een echt leuke MMORPG komt ben ik wel bereid daarvoor te betalen...

10. IK NL

IK NL Guest

ik denk dat ms dit wel in zijn gebruiksvoorwaarden heeft opgenomen (dunno for sure ga niet die 30000 woorden lezen). maar ik zou het iig even disablen in je dashboard.

11. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    De discussie wordt denk ik ook dat je al voor de game hebt betaald (en voor abo xboxlive), dus waarom dan nog maandelijks betalen....

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  12. IK NL

IK NL Guest

sorry maar deze reply begrijp ik even niet, kan je hem iets verduidelijken, ben niet zo slim.

13. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat je al voor Xbox Live maandelijks betaald en je dus voor de service betaald, waarom je dan ook nog extra voor sommige services moet betalen... toch? :p

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    DIt is waarschijnlijk, maar toch vraag ik het even:

Kun je, nadat je Live! geinstalleerd hebt (want het lukt nog niet egt bij mij thuis), nog decreditcard blokkeren en deblokkeren?
    Want ik wil niet voor alle Premium content betalen, maar voor levels van splinter Cell bijvoorbeeld wel. Ook lijkt het me onwaarschijnlijk dat er AUTOMATISCH premium content gedownload woordt zonder "premium" waarschuwing, aangezien je de gratis downloads ook zelf selecteert of niet.

bedankt.

15. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in het algemeen:

Je hebt xboxlive, daar betaal je al standaard een x bedrag per jaar voor. Dan koop je een RPG game voor zeg 70 euro, en kan je ook nog eens elke maand betalen voor die game...

Kan me voorstellen dat dat een beetje teveel wordt...
    (begrijp je? :) )

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt betaald voor de volledige game... echter veranderd de game omdat men continue blijft ontwikkelen .. dus betaal je extra

17. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals er al gezegd werd, je kan het blokkeren ja...maar dan niet je cc maar gewoon de service

18. IK NL

IK NL Guest

hmm ja maar op de pc betaal je ook niet extra voor dingen.

19. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je echt 'ontwikkelen' of de 'bugs' eruit halen.
    Als je nog moet betalen voor het ontwikkelen, dan zou dat betekenen dat de game nog niet af was?!

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jawel hoor ... Denkt aan Everquest en andere MMORPG's en expansion sets (denkt bijv aan de Sims)

Deel Deze Pagina